אחוזה וחצי. מחזה קומדי-דרמטי {הדמויות}

05/08/2011 757 צפיות 4 תגובות
©

נלי-
משרתת את הגבירה. עובדת גם כמנקה ומבשלת. נאמנה לעבודתה. יתומה בת 17. אוהבת להשתובב, אך רוצה רק לטובת גבירתה.

גברת המילטון (קלרה)-
בעלת אחוזה גדולה במערב אירופה. עשירה רווקה בת 30. דאגנית, מעט נרגזת לעיתים, לא אוהבת חברה, אבל אוהבת רומנטיקה. מגלה תחושת אם עבור נלי.

ג'וני-
חבר ילדותה של נלי. בן 19 אבל נראה גדול לגילו. פעלתן ואתלט. חי במשפחה ענייה אך העניין לא מפריע לו להיות אופטימי. בחור מיוחד מאוד בעל קסם אישי.

הגְבִיר פֶּרְזִיץ (ויקטור)-
דודנה הרחוק של המילטון. היגר לרוסיה למטרות עבודה, אבל העסק נאלץ לפשוט את הרגל. הוא נשאר לגור שם למשך כמה שנים עד שגילה את מצבה של דודנתו. בן 52. חמדן ורודף בצע. גס רוח, שמן, תמיד רעב, ובעל מבטא כבד.

אדוארד-
אדם נאה וטוב לב, אובססיבי למעילי מעצבים. בן 32. מחפש את "האחת".

רוברטו-
המחזר האיטלקי / ספרדי (לא ידוע) של גברת המילטון. שר סרנאדות ללא הפסקה. מדבר במבטא איטלקי+ספרדי (מין החלאה). דמות קצת נודניקית.

לואיס-
עורך הדין הוותיק של גברת המילטון. איש עם שיער מדובלל ושמנוני מאוד ומשקפי טמפו עבות שמסתירות את אישוני עיניו. דמות גמלונית שדומה לחפרפרת. כמעט תמיד עם תיק ביד. אף על פי צורתו החיצונית המעוררת פקפוק- הוא עורך דין משובח.

בוריס-
עורך הדין של ויקטור. בעל פנים אטומים עם אותה הבעה.


תגובות (4)

כן, אבל הייתה איתו בעיה רצינית- אז מחקתי את כולו והעלתי מחדש. D:

07/08/2011 15:17

Thanx a lot! ^_^

08/08/2011 16:22

תודה שהעלית את זה שוב!
עכשיו קראתי את הכל וממש אהבתי!
אם לא תהיה סופרת את יכולה להיות תסריטאית להצגות(איכשלא קוראים לזה…;)

18/08/2011 21:39

מחזאית כ: ותודה יהלה! אני קוראת את דיימונז, וזה נורא מרתק!

19/08/2011 13:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך