אחוזה וחצי. מחזה קומדי-דרמטי {מערכה שלישית, סצנה 14}

05/08/2011 500 צפיות אין תגובות
©

מערכה ג'

סצנה 14
מוזיקת רקע. החלפת תפאורה לסלון. המילטון, לואיס ואדוארד יושבים בכורסאות כשלואיס בכורסא האמצעית. התיק שלו על השולחן ונראה שהם עומדים לסיים משהו. המילטון ואדוארד מביטים זה בזה ומאוד מתרגשים. שלושתם לבושים בפיג'מה.

לואיס: ובכן, קלרה המילטון וארוסה אדוארד הרבורי ג'ונס. היום אנו עומדים לסיים לבצע סוף כול סוף את הכֶּתוּבַּה.

המילטון: אני כל כך מאושרת שזה סוף כל סוף קורה.

אדוארד: כן.. גם אני שמח. (מחייכים זה לזה. לואיס רושם דבר מה על איזה מסמך ולאחר מכן מרים אותו באוויר)

לואיס: גברתי הנכבדה- את מתבקשת לחתום כאן על העברת הנכס.. (נותן את הדף להמילטון. המילטון חותמת ביד רועדת)

לואיס: וכעת אתה אדוני הנכבד.. (אדוארד חותם אף הוא. לואיס מחזיק את העט ומוסיף:) ניתן לי הכבוד לסכם עמכם את העברת הנכס לבעלה לעתיד של מרשתי- ואני שמח ונרגש לסיים בחגיגיות את העסק. (חותם על הדף ונותן אותו להמילטון) מזל טוב, גברתי.

המילטון: תודה לך לואיס. באמת- מקרב לב! ותודה לך שהגעת לכאן בשעה כזאת..(לואיס מהנהן)

אדוארד: כן, קלרה, זה מזכיר לי דבר מה..(מפהק)- מדוע רצית שנעשה את הכתובה דווקא בשלוש לפנות בוקר?

המילטון: (קמה יחד עם לואיס ואדוארד ומובילה את לואיס לכיוון היציאה) לפעמים- כשיש לך תחושת בטן לגבי משהו שלפעמים נתון לחיים ומוות (לואיס יוצא. המילטון מתקרבת לאדוארד) עדיף שלא לחכות למועד שבו אתה עלול להתחרט.

אדוארד: חיים ומוות! אל תגזימי.. זאת בסך הכול כתובה! אני ונלי נוכל לשמור היטב על האחוזה שלך! ואל תשכחי שאת לא עוזבת אותה מחר.. יש לך עוד הרבה שנים לחיות!

המילטון: (כאילו מהרהרת במשהו שמדאיג אותה נורא. מסובבת את ראשה כעבור כמה רגעים אל אדוארד) לילה טוב, אדוארד. (יוצאת)

אדוארד: (מבולבל) אא..מ..אני.. אהה…לילה טוב גם לך! (יוצא)

(מסך)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך