The watcher
זה אמיתי כמו החור העצום שבלב שלי. אם נשאר ממנו משהו בכלל...

איבדתי אותה

The watcher 25/02/2016 687 צפיות 4 תגובות
זה אמיתי כמו החור העצום שבלב שלי. אם נשאר ממנו משהו בכלל...

אני לא מחזיקה מעמד יותר.
אני רועדת כשאני כותבת את המילים.
אסור לי לדבר על זה אבל יש בי כל כך הרבה רצון למלא את האמבטיה ולהטביע את זה יחד איתי.
לעלות עם זה לגג הבניין הכי גבוה ולהפיל את זה וליפול יחד איתו.
לקשור את החבל ולהכניס את זה ללולאה יחד איתי.
למלא בקבוק בחומר הכי רגיל ולשתות את זה, רק כדי שזה ייעלם. יחד איתי.
אבל אסור לי.
כי זה מה שהיא עשתה. וזה הדבר הכי לא בסדר שיש. וזה אנוכי. ומטופש וזה הורג מפנים את כל מי שמסביב.
אבל היא לא מבינה את זה.
היא ממשיכה בשלה כאילו הכל בסדר עכשיו, אז גם כל השאר צריכים להתנהג כאילו הכל בסדר.
אבל אני לא בסדר.
אני שבורה, נבגדת, פגועה, מרוסקת, בודדה.
אבל אסור לי לספר לאף אחד כי היא ביקשה שלא נדבר על זה, כי הכל בסדר נכון?
ואסור לי לספר לה איך אני מרגישה, כי זה יהרוס אותה וזה מוקדם מידי והיא לא תבין. זה מה שאומרים לי, שאני צריכה לדעת איך לפנות אליה.
וממשיכים להגיד לי להפריד את עצמי ממנה. כי זה בדיוק מה שהיא רוצה, תשומת לב.
אבל איך אני יכולה?
כי זה נכון שאני פגועה, אבל היא הייתה הכל בשבילי.
'הייתה' זה כל כך כואב לכתוב את זה, אבל זה נכון.
אני לא יכולה להסתכל עליה אותו הדבר. לדבר איתה כמו פעם. לסמוך עליה כמו פעם.
וזה כואב. יותר מהכל.
כי איבדתי אותה, כי היא טעתה.
ואני רק רוצה לשאול איך לעשות את זה בלי לטעות כמוה?


תגובות (4)

נשמע קשה אם את רוצה את מוזמנת לשלוח לי הודעה ונדבר מבטיחה לשמור על אנונימיות !

25/02/2016 22:51

לא ממש ברור מהקטע מה קרה לה. אבל אני פה בשבילך אם תרצי לדבר.

25/02/2016 23:36

    זה קצת מצחיק שאני לא יכולה לדבר עם אף אחד על זה רק לרמוז אבל אני מניחה שאנשים מהאינטרנט לא יכולים לספר לאף אחד חשוב לי באמת נכון???
    אז מה שקרה זה שהחברה הכי טובה שלי ניסתה להתאבד כי מישהי בכיתה שלה צחקה עליה… היא שתתה בקבוק אקונומיקה…. אבל ההורים שלה היו בבית אז היא בסדר עכשיו… אם זה אפשרי בצורה כלשהית

    25/02/2016 23:53

אני מבינה שזה קשה ואני באמת מבינה אותך כי פעם חברה שלי אמרה לי שהיא ניסתה להתאבד והרגשתי נורא אבל את חייבת להיות איתה בתקופה הזאת כי היא אף פעם לא קלה בהצלחה ואם את צריכה לדבר את תמיד יכולה לשלוח הודעה

26/02/2016 10:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך