help ?? anyone ??

איך עכשיו אני אמורה לחבק אותו כשהוא יודע שבשבילי זה הרבה יותר מסתם חיבוק ??

23/01/2013 918 צפיות 7 תגובות
help ?? anyone ??

אוקיי , אז דיברתי היום עם הידיד שלי שיש לו חברה ואני מאוהבת בו (חחח ואו מסובך XD) ואמרתי לו מה שאני מרגישה והוא כזה רק צחק ואמר "לא יכולת להגיד לי את זה לפני שהייתה לי חברה ??"
כאילו מה זה אמור להביע ?
אחרי זה המשכנו לדבר כרגיל כל היום כאילו כלום לא השתנה אבל בעצם הכל השתנה ! אני לא מסוגלת להישאר ידידה שלו עכשיו כשהוא יודע !
כאילו זה כל כך כואב לי בלב בפנים .. אמרתי לו שזה יעבור לי אבל זה כ'כ לא הולך לעבור לי ועכשיו הוא לא יהיה מסוגל לדבר איתי על חברה שלו שיותר וזה .. אז אמרתי לו שאני חושבת שיהיה עדיף אם נתרחק , אם נפסיק להיות ידידים אולי אני אפסיק להרגיש ככה אבל הוא לא מוכן לשמוע על זה , הוא אמר שאני יותר מדיי חשובה לו בשביל שיוכל להתרחק ממני ואני לא יודעת מה לעשות יותר ..
כאילו שלא מספיק שכל הסיטואציה הזאת שאני אוהבת אותו , הוא אוהב אותה , היא אוהבת אותו ..
אז עכשיו אני גם אמורה להתנהג כאילו כלום לא קרה ? איך עכשיו אני אחבק אותו כל בוקר כשהוא יודע שבשבילי זה הרבה יותר מסתם חיבוק ??
help ?? anybody ??


תגובות (7)

אם אני הייתי יודעת שיש לו חברה,
לא הייתי אומרת לו שאני אוהבת אותו ..
הייתי מחכה עוד קצת .
שהם ייפרדו ..

23/01/2013 08:45

יש אחד שאני גם מאוהבת בו, וישלו חברה ..
הוא מתחיל יותר להתקרב אליי ואני לא יודעת מה לעשות ..

23/01/2013 08:46

אוקיי…
זו בעיה.
תשארו ידידים
באיזשהו שלב ימאס לו מהחברה ההיא והוא יעבור אלייך…. יותר נחמד לא?
ואני בסיטואציה דומה… אני מאוהבת במישהו כבר שלוש שנים (LOL) ויש לו חברה וכול זה…. וגם לי יש חבר…
עכשיו אנחנו אל מתקרבים או משהו.
כשהוא מנסה לדבר איתי אני פולטת איזה משהו ואז הולכת….
אבל יעבור :)
הכול בסדר,
חיוך יסדר הכול :)

23/01/2013 09:05

תקשיבי אני אומרת תשחקי אותה כאילו הכל בסדר ותנסי בכל זאת להחפתח לבנים אחרים .. הכי חשוב תשארי ידידה טובה שלא כי מתישהוא יימאס לו מהחברה הזאת או שהיא תפרד ממנו והכי חשוב שתהיה לצידו.. מקווה שעזרתי ;) ןאל תכנסי לדיכי או תתעצבני תזכרי:״ בני זוג זה לא לתמיד מתישהוא הם ייפרדו״

23/01/2013 09:13

לדעתי את לא שווה אותו.
אם הוא מעדיף את חברה שלו על פנייך (לפי התגובה כשסיפרת לו) אז כנראה שהוא לא מי שמתאים לך.
אני מציעה לך להמשיך הלאה,ולנסות למצוא מישהו אחר שאת חושבת שאולי את יותר מתאימה לו,ושהוא יכול לאהוב אותך בחזרה.
אם את באמת אוהבת אותו ואת מרגישה שאת לא יכולה לוותר עליו למרות שיש לו חברה,לדעתי את צריכה לחכות,בסופו של דבר הוא לא ישכח את זה והוא לא יוכל להתעלם ממה שאמרת לו.את יכולה גם לנסות לשאול אותו אם הוא היה מעוניין בך אם לא הייתה לו חברה,שזה גם יעזור.
לגבי הקטע של החיבוק וכל זה,אני מציעה לך להתרחק ממנו קצת.
מקווה שעזרתי :)

23/01/2013 11:59

תקשיבו , הוא מיוחד , כאילו ממש ממש מיוחד .. הוא מצחיק ואידיוט כזה אבל יש לו את הרגעים שלו שהוא רגיש ומתוק והוא מכבד בנות והוא ממש כמוני באופי , הוא כאילו מבין אותי – בהכל .
תקראו את השיר שכתבתי עליו – "someone else just not me"
אולי תבינו אותי יותר .. אני מרגישה בן אדם רע וממש חרא עם עצמי כי יש לו חברה אבל מצד אחר אני לא מפסיקה לחשוב עליו

23/01/2013 12:36

קראתי את השיר,
שיר ממש יפה.
כשרשמת בשיר שאת יודעת שהוא שייך למישהי אחרת,
התכוונת שהוא אוהב מישהי אחרת או שאת יודעת שהוא לא אמור להיות איתך אלא עם מישהי אחרת?
בכל אופן,
אם את אוהבת אותו באמת,תתני לו להיות עם מי שהוא אוהב,גם את מרגישה שזה קשה לך לעשות את זה.אולי אתם תהיו ביחד,אבל לא עכשיו.
את צריכה רק להיאחז בסבלנות,ולתת לו להרגיש שהוא יכול לדבר איתך על כל מה שהוא רוצה.
עצה שלי:אל תתני לו להרגיש כאילו הוא צריך לבחור במי להחליט.
כשאת מרגישה שהוא מספיק קרוב אלייך,תשאלי אותו על החברה שלו,ותאמרי לו מה את חושבת ומרגישה כלפיו.אם את רואה שהוא לא בקטע,אל תיפגעי. גם אם עכשיו את מרגישה שהוא הבנאדם שהכי מתאים לך בעולם,ושאת והוא הכי מתאימים,כל הרגשה יכולה להשתנות.
את צריכה להיגמל מלחשוב עליו כל כך הרבה,זה רק מדכא אותך וגורם לך להרגיש אשמה.
לגבי התגובה שלך,שאמרת שאת מרגישה חרא עם עצמך כי יש לו חברה,את לא צריכה להרגיש ככה,את לא שולטת ברגשות שלך כלפיו.
סליחה על המגילה,אני רק מנסה לעזור.

26/01/2013 06:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך