אין לי חשק

רוקי קון 15/12/2012 734 צפיות 8 תגובות

לפעמים קורה לי שאני רוצה לכתוב סיפור בהמשכים.
ואני מכין את הפרק הראשון שלו.
ואין לי חשק להמשיך לכתוב את הסיפור.
מישהו מכיר את הבעיה ויכול לעזור לי לפתור אותה?
תודה,רוקי.


תגובות (8)

לי יש פיתרון,
האמת היא שהכי כיף ליכתוב את הפרק הראשון, על איזשהו אגד שעוברת בירושה או משהו כזה, בישביל להמשיך אתה חייב כבר לדעת מה אתה כותב בהמשך, כשאתה כותב פרק ראשון תחשוב גם על פרק שני, כשאתה כותב פרק שני תחשוב מה יהיה בפרק השלישי, אז…. אם זה עזר לך, שמח לעזור,

יהונתן רוזין…

15/12/2012 06:55

קרה לי 1000 פעמים לפחות. תשמע, אם יש לך רעיון גדול לסיפור ואתה אומר: יאללה אני אכתוב פרק ראשון ומשמה נמשיך. זה הולך להיות סיפור טוב.
**אל** תעשה את זה. זה רק הפרץ אנרגיה לכתוב של הרגע, אבל אחר כך אין לך רעיונות. ככה לפחות לי זה קורה. אז פשוט תתכנן מראש את הסיפור בגדול. לא לפרטי פרטים אבל בגדול על מה הולך להיות הסיפור. מקווה שזה עזר במשהו..

15/12/2012 07:00

אני מסכימה עם סטורי ותפוזוני. אתה צריך תכנון כללי של הסיפור. לדעת בדיוק על מה הוא..
אבל זה לא תמיד עוזר. לי זה קורא כל הזמן. בשביל להעביר את ה"אין לי חשק יותר" אני פשוט מתחילה את אחד הפרקים מהאמצע. אפילו אם אני לא יודעת שזה בדיוק מה שיקרה… הכל יכול להשתנות. אבל לכתוב קטע מאמצע הסיפור, שבו כבר הרבה דברים מתחברים ביחד, מערכות היחסים בין הדמויות כבר דיי מבוססות, וכבר הגיע החלק שבו יש "אקשן" מכל בחינה שהיא, עוזרת להעלות מחדש את המוטיבציה, רק כי אתה כבר רוצה להגיע לפרק הזה…

15/12/2012 07:24

תודה רבה לכולם אבדוק את כל השיטות

15/12/2012 07:30

לי זה גם קורה לפעמים.
לדעתי,מה שהכי טוב לעשות הוא להפסיק לכתוב את אותו סיפור למשך כמה זמן,ולהמשיך סיפורים חדשים.
לפעמים יש מקרים שקורים לך בחיים ומתאימים לסיפור,ומהם אתה יכול להמשיך לכתוב,או שמקרים בסיפור אחר שאתה כותב יתאימו לסיפור שבו הפסקת.
אני גם מסכימה עם סטורי ותפוזוני,צריך לדעת את הרעיון של הסיפור ועל מה ההמשך מבוסס.
אם לפעמים אין לך חשק אתה יכול לכתוב שירים או סיפורים לא בהמשכים.

15/12/2012 07:48

מוזר… לי זה עוד לא קרה. אני הפסקתי לכתוב מסיבות אחרות…

15/12/2012 08:00

חחחח מכירה
אבל אני תמיד עוברת לכתוב סיפור אחר
כאילו שכל ההתלהבות שלי נעלמת

15/12/2012 09:00

תודה אנשים!!

15/12/2012 12:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך