מיכי26
תגובות יתקבלו בכיף (: !!!

אין לי מושג

מיכי26 11/04/2016 1232 צפיות 3 תגובות
תגובות יתקבלו בכיף (: !!!

הכל מתחיל מההתחלה והחיים הם כמו גלגל ענק שמסתובב ומסובב אותך, פעם אחת אתה למטה ופעם אחת למעלה וכשאתה למעלה בנקודה הכי גבוהה אתה מסתכל מסביב על האנשים והבתים שלמטה והם נראים כמו נמלים.
ככה זה אצלי כשאני מאוהבת.
לא שאנשים ובתים בעיניי נראים כמו נמלים אלא שכל הבעיות שלי וכל שאר הדברים והעיסוקים בחיים שלי נראים ומרגישים פתאום כל כך מזעריים וחסרי משמעות לעומת אותה האהבה.
יותר מזה אני גם בטוחה שאני לא היחידה שזה קורה לה, כשאנחנו מאוהבים חוץ ממלא הורמונים שפורצים אצלנו במערכות הגוף אז המוח שלנו מפסיק לפעול כמו מקודם וכל הפעולות שלנו והאמירות שלנו תלויות במצב הרגשי שלנו.
כלומר אם הכל הולך טוב עם הקראש אז בהתאם יהיו גם המילים שיוצאות לנו מהפה וההתנהגות שלנו במהלך היום ולהפך אם רע עם הקראש אז גם רע בכל השאר.
אך כאשר אין טוב ואין רע עם הקראש אז מה בעצם קורה?
אני לא יודעת לגבי שאר הבנות ובטח שלא לגבי הבנים אבל אצלי ככל שיותר יש לי ספקות ואי הבנות כך יותר אני משתגעת ומתנהגת מוזר, אני יכולה באמצע היום פשוט לבכות כי לא ראיתי אותו כמה ימים אבל גם לפלרטט עם בנים אחרים.
אני גם לא יודעת להגיד בוודאות אם אני אוהבת אותו או לא כי אני בחיים לא החלפתי איתו מילה אבל אני גם יכולה חופשי באמצע משפט כשמדברים עליו להגיד שאני אוהבת אותו גם כשאני לא בדיוק בטוחה בזה.
הייתה לו הופעה של שלוש דקות אבל השלוש דקות האלו היו אולי המאושרות ביותר בשבילי לאחרונה, הרגשתי שכל מילה שהוא אומר אפילו הכי סתמית היא בעלת משמעות וכל זאת רק כי הוא אומר אותה.
הרגע ההוא בו הוא מסתכל על הקהל ומתמקד על נקודה מסוימת ואת כל כולך בטוחה שאת הנקודה הזאת מבין ההמונים, כי אולי את דווקא המישהי הספציפית הזאת שמרגיעה אותו.
"אין לי מושג", זה בערך כל מה שאני יכולה להגיד על הקשר שלי איתו וגם אני לא יכולה לקחת שום דבר ברצינות שאומרים ביחס אליי ואליו אבל דבר אחד בוודאות הוא כבר הראה לי – גם אני קנאית.


תגובות (3)

וואו

11/04/2016 23:15

זה כלכך מתאר את מה שאני מרגישה כשאני מאוהבת. אין לי אפילו איך לתאר לך כמה הזדהיתי. את כותבת מדהים , תמשיכי כך♡♡

11/04/2016 23:16

תודה רבה ♡♡♡

12/04/2016 06:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך