איש בריטי מנומס

מלי. [: 21/08/2009 1362 צפיות 2 תגובות

שתי חברות טובות, מלי ואניטה, נסעו ביחד ללונדון. שתיהן טיילו בהנאה בעיר והתפהלו מהמיבנים המרשימים. "לונדון מגניבה כל כך" אמרה מלי, והביג בן התחיל לצלצל את השעה שלוש בצהריים. "שלום בנות, רוצות להתארח אצלי בבית?" שאל לפתע איש במבטא בריטי כבד. "בסדר…" מילמלה אניטה. הבריטי הוביל אותם בסימטה חשוכה, כאשר יצאו הם שמו לב לוילה מפוארת עם בריכה. "אני עושה מין בית הארחה קטן, כי ישלי בעיה עם כסף" אמר הבריטי, "עם בית כזה מגניב?" שאלה מלי מופתעת, "כן, זה נראה ככה אבל פשוט חסר לי כסף… סיפור ארוך" סיפר הבריטי. "טוב…" אמרה אניטה ושניהם נכנסו. "בבקשה תנו לי לפתוח לכם את הדלת" אמר הבריטי ופתח. "תודה רבהההה" אמרה מלי ולפתע החליקה על קליפת בננה. הבריטי רץ במהירות ותפס את מלי, אך הוא בעצמו נתקל בקיר. "אני מצטער עד מאוד מהבננה, המשרת העצלן שלי לא ניקה אותה" הצטער הבריטי והעיף את האבק מבגדיה של מלי. אניטה התלהבה מהבועה של הביג בן. אניטה לקחה את הבועה וניערה אותה, שלג ירד בבועה. "זה כל כך מגניב!" אמרה אניטה בהתלהבות והמשיכה לנער. "זהירות ילדתי, זה שביר עד מאוד" אמר הבריטי, "אתה יכול לא לדבר בבקשה בשפה גבוה, זה עושה לי צרבת" אמרה אניטה, "בסדר ילדתי" אמר הבריטי ואניטה הסתכלה עליו במבט כעוס. "עוד מעט ארבע אחר הצהריים, התירצו כוס תה אנגלי משובח?" שאל הבריטי בזמן שהביט על השעון שהיה על ידו. "ברור" אמרה מלי בהתלהבות. המשרתים ערכו שולחן תה קטן ושמו 3 כיסאות מרופדים. "המפה ממש יפה" אמרה מלי ונגעה בהתלהבות במפה. "היא ממשי, בבקשה לא ללכך אותה" ביקש הבריטי. "זה לא בעיה לכבס" אמרה אניטה, המשרתים הביאו 3 כוסות תה. "אני מרגישה כבר את הטעים האנגלי בפה" אמרה מלי ולגמה מהכוס. "זה חם!!!" צרחה אניטה בזמן שרצה לשתוף את הלשון. "מסכנה אניטה, קיבלה כיוויה בלשון" אמרה מלי ולגמה עוד. אניטה חזרה במהירות והתיישבה על הכיסא. "התה שלך התקרר קצת" אמר הבריטי ולגם בנימוס ייתר מהתה. "תודה" אמרה אניטה ולגמה. מלי לקחה עוד לגימה, אך בטעות שפכה מעט על מכנסיה. "אאוץ' זה חם" אמרה מלי באכזבה. "רוצה שאני אקלח אותך במהירות ואכבס את המכנסיים שלך ביד?" הציעה הבריטי, "לא תודה" אמרה מלי בטיפת גועל. "הנה טישו לגברת הקטנה" התערב המשרת ונתן למלי מגבון לח. "תודה רבה, אבל אני לא גברת קטנה!" צעקה מלי בעצבנות וניקתה את הכתם הארור. "מלי, אנחנו צריכות ללכת לישון עכשיו, שכחת? מחר יש…. פארק שעשועים!!!" אמרה אניטה בהתלהבות ודילגה מסביב. "בסדר, אבל למה בארבע וחצי בצהרים!?" אמרה מלי מופתעת. "אתם רוצות אולי לשבת על הבירכיים שלי?" התערב הבריטי. "לא!" פסלה אניטה את הרעיון מיד. "רוצות אולי שאני אקלח אתכן ותיהיו נקיות למחר?" הציעה שוב הבריטי. "לא תודה…" אמרה מלי. "אז אפשר להציע לכם לישון איתי במיטה הלילה? זאת מיטת מים נוחה ומשובחת" הציעה שוב הבריטי, "תודה…. אבל לא תודה" אמרה אניטה. "חכה שניה איש בריטי, אני חייבת להגיד לה משהו דחוף, סליחה שאנחנו יוצאות באמצע שעת התה, תחף באות" אמרה מלי ומשכה את אניטה ביד. "מה דחוף כל כך?" שאלה אניטה בזמן שמלי גררה אותה במדרגות. מלי ואניטה נכנסו לחדר שקט. "אני לא יכולה יותר! הוא מנומס מידי!" צעקה מלי משיגוע.


תגובות (2)

יש המשך?

27/01/2012 03:54

יש המשך?

27/01/2012 03:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך