אל תאבדו תקווה!

michal$malik 04/01/2015 1244 צפיות אין תגובות

אני אתאהב בבחור כזה?! אני? שהכי לא מתאים לה לצאת עם ילד טוב שלומד וזה שלא בדיוק נראה מושלם זאת שכל חיה יצאה עם בחורים שפרשו מהלימודים ושלא באמת אכפת להם מה קורה סביבם העיקר להנות לעשות חיים! לחיות את הרגע!
כן, אני זאתי שמעולם לא פחדה לאבד מישהו כי ידעה שכל דבר שהולך זה סימן טוב..
כן… בסופו של דבר אני.. התאהבתי בבחור הטוב הזה, בבחור הזה שלא הכי מושלם.. אבל הוא מושלם שלי..

אז ככה.. אני אוהבת בחור שכל כך שונה ממני.
כל כך שונה מהטעם שלי.
כל כך לא אני..
כל כך בדיוני…
אהבתי אותו אחרי חצי שנה של ידידות באמת אהבתי אותו.. הוא היה החבר הכי טוב שלי.. אהבתי אותו לפני שראיתי אותו.
הוא היה היחיד שהכרתי מהאינטרנט והיה לי את האומץ להיפגש איתו..
אחרי שנה ושבעה חודשים שאני מכירה אותו.. ואחרי שנה שאני אוהבת אותו.. הוא סוף סוף מחזיר לי אהבה.. הוא אוהב אותי.
הוא חושב שאני מושלמת. הוא מפחד לאבד אותי.. מישהו שבאמת אוהב אותי! מישהו שלא אמר לי סתם כדי לנצל אותי ואת הגוף שלי! מישהו שבאמת חושב ככה! מישהו שלא יעשה שום דבר מבלי שאני אסכים! בחרתי בחור טוב!

אז מה אם הוא שונה ממני.. אז מה אם הוא הולך לפי השכל ואני לפי הרגש, אז מה! אני אוהבת אותו! ורוצה לחיות איתו את חיי! הוא היחיד שלא עזב אותי, גם ברגעים הקשים וגם בקלים. הוא היה איתי בטוב וברע.. הוא עזר לי להיגמל מלחתוך את עצמי.. הוא עזר לי בכל דבר!

אנשים אל תוותרו לעצמכם! אתם שווים יותר ממה שאתם חושבים! לא הייתי בטוחה אפילו שמישהו כמוהו הסתכל לכיוון של אחת כמוני! ועובדה! הוא מסתכל ואוהב אותי גם את הטוב וגם את הרע!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך