זואי מאליק
למי שלא יודע ורטיגו זאת מחלה שמקבלים הרבה סחרחורות ואז צריך לשבת וגם מרגישים חלשים.
נ.ב
שרית העליתי עוד פרק בסיפור אשמח שתקראי

אמא?תרגישי טוב!

זואי מאליק 02/06/2013 814 צפיות 8 תגובות
למי שלא יודע ורטיגו זאת מחלה שמקבלים הרבה סחרחורות ואז צריך לשבת וגם מרגישים חלשים.
נ.ב
שרית העליתי עוד פרק בסיפור אשמח שתקראי

אמא שלי חולה בורטיגו,זאת מחלה של שישה שבועות-חצי שנה!יש לה סחרחורות וקשה לה לשלוט בעצמה!:( היא נהייתה עצבנית,כמעט אין לה סבלנות,היא מאוד חלשה,היא לא יכולה לשמוע רעשים חזקים.והיא עדיין ממשיכה לרוץ ולטפל בבית כמו מלכה!היום עם כל החולשה היא באה מצור הדסה עד לגילה רק בשביל לקחת אותי מבית הספר!אחר כך היינו שעה ברמי לווי והיא הייתה שם כאילו היא בחיים לא שמעה על מחלות!היא דואגת לי ולבית ולסבתא שלי שגם חולה ורצה כמו סוס!לפני רצת זמן זלזלתי ולא התנהגתי איתה יפה הרבה פעמים!ועכשיו אני מתביישת להסתכל על זה שזלזלתי בה אפילו להיזכר בזה!!היא רמה בשבילי ובשביל כולם!אפילו עם המחלה הזאת!היא אשה חזקה ואני מאוד מאוד מכבדת אותה ואת החוזק שלה!
שתרגיש טוב בעזרת ה׳


תגובות (8)

עצוב! מאחלת לאימא שלך כמה שיותר בריאות, כי זה מגיע לה ואין כמו אימא! תנסי כמה שיותר לא לריב איתה גם אם היא הכי מעצבנת בעולם! כי אחר כך תצטערי..

02/06/2013 10:35

פואה שלמה!!שתרגיש טובב!!אמן אמן ואמן תגידי לי את השם שלה ואת של אמא שלה ואני אגיד לכולם להתפלל עליה בכיתה!!!ולפי מה שהבנתי את בבית ספר בבית שמש נכון??כי אם כן גם אני בבית שמש אבל בבית ספר אחר..

02/06/2013 10:37

אילנה בת גלוריה

02/06/2013 10:56

שרית?את מחוברת?

02/06/2013 11:54

ואיי זואי אני מקווה מאוד שה׳ ישלם לה רפואה שלמה
ואני התפלל בשבילה
ואני מקווה מאוד שהיא תרגיש טוב
רק אל תפסיקי לקוות כי את יודעת שה׳ הוא האחד והיחיד והוא רק יחול
לעשות את הכול אז אני התפלל בשבילה ובישביל כולם
ושכבר באמת כולם היו בריאים כי זה קשה לנו לשמוע כול יום שמישהו אחר חולה
מקווה ומתפללת לשלומה
אוהבת שרית

02/06/2013 12:46

תודה שרית את כזאת מהממת ונחמדה!!מקווה שלא יהיה כזה דבר מחלות יותר!!

02/06/2013 12:47

אז נקווה ונתפלל ביחד ונבקש מה׳ שיעזור לכולם

02/06/2013 12:48

הלוואי וואי את לא יודעת איזה ילד מלך היה לי בבית ספר!

02/06/2013 12:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך