jasmin
אישי ואמיתי עליי ועל החיים שלי. לקח לי את כל האומץ שבעולם לעלות דבר כזה.. (סיפור ראשון שהעלתי לכאן)

אמא

jasmin 04/08/2014 1508 צפיות 5 תגובות
אישי ואמיתי עליי ועל החיים שלי. לקח לי את כל האומץ שבעולם לעלות דבר כזה.. (סיפור ראשון שהעלתי לכאן)

אמא תמיד אמרה שהיא מוכנה למות בשבילי, שכל מה שהיא עשתה ותעשה היא עושה למעני ולמען אחותי.
אמא עברה לא מעט בחיים אבל אמא חזקה.
אמא בוכה מהר ועל כל דבר אמא מסוגלת לבכות בשניה, אפילו מפרסומת או מסיפור קצר ששמעה.
אמא אמרה שהיא אף פעם לא אהבה את אבא שלי והתחתנה איתו רק כי פחדה להיות לבד.
אבא שלי היה הראשון שלה.
אמא טוענת שהיא עם חבר שלה בגלל שהיא אוהבת אותו, אני יודעת שהיא איתו בגלל הכסף.
אמא אוהבת להיתלבש ולהיתנהג כמו נערה בת 15,
אמא שלי, שרוב הזמן חושבים שהיא אחותי.
אמא לובשת שמלה ועקבים, איפור ותוספות שיער, גם כשהיא הולכת לקניון רק לשניה.
אמא מתעקשת להישאר צעירה לנצח לא משנה כמה ניתוחים תצטרך לעשות.
אמא לא יודעת עד כמה היא יפה ולא צריכה את כל הניתוחים האלה.
אמא שלי שמעה אותי אומרת שאני אוהבת אותה מספר פעמים שאפשר לספור רק ביד אחת.
אמא שלי אף פעם לא האמינה לי כשאמרתי לה את זה.
אמא אוהבת לישון מחוץ לבית הרבה פעמים.
אמא הייתה משאירה אותי לבד בבית מגיל 6.
בגיל 8 גיליתי שאת אמא אני שונאת.
בגיל 10 ניסיתי להיתאבד כי לא רציתי לחיות עם העובדה הזאת.
בגיל 14 ניסיתי שוב.
בגיל 16 ניסיתי שוב, הפעם היא גילתה על זה.
אמא לא יודעת שזה בגללה.
אמא שוכחת כל ריב כל ויכוח וכל סבל שהיא אי פעם גרמה לי.
אמא גרמה לי לשנוא את אותה את עצמי ועוד כל כך הרבה דברים.
אמא בן אדם טוב היא פשוט לא יודעת איך להיות אמא.
אמא מנסה להיות האמא הכי טובה שהיא יכולה, יום אחרי יום.
הלוואי שהאמא של עכשיו הייתה יכולה לגדל אותי כשהייתה ילדה.
הלוואי והייתי אומרת לה שאני אוהבת אותה יותר פעמים.
הלוואי וכן הייתי עוברת לאבא, באותו הזמן שהיא סילקה אותי מהבית שהייתה קטנה.
הלוואי והייתי עוברת דירה אפילו לפנימייה בזמן שעוד יכולתי.
הלוואי ואחותי הייתה מבינה קצת.
הלוואי ואמא הייתה מבינה קצת.
אמא תישאר אמא שלי תמיד גם אני אתרחק ממנה וגם אם אשנא אותה לתמיד.
את אמא אני אוהב תמיד, גם אם אשנא אותה לתמיד.
אני מקווה שאולי יום אחד הטינה ששמרתי כלפיה לאורך השנים, והשנאה המתבצרת בי עוד מגיל 8, תיעלם, ואוכל לחזור לאהוב אותה כפי שאהבתי פעם.
אני מקווה שאמא תהיה מאושרת לנצח.
אני מקווה שאמא תישאר צעירה לנצח, כפי שתמיד רצתה.


תגובות (5)

אהבתי את הרעיון!
כתבת יפה, התיאורים מוצלחים, הצלחת ממש להכניס אותי לראש של הילדה הזאת, העברת את החוויות שלה בדרך הטובה ביותר.
קצת מעצבן שאין נקודות לפעמים מתי שצריך, תמיד כשנגמר משפט באה נקודה, גם אם עוברים שורה צריך נקודה, כמו בשורה הראשונה של הסיפור שלך, שם היתה צריכה לבוא נקודה. יש קצת פסיקים שלא ממוקמים טוב, הרווח צריך להיות אחרי הפסיק, ולא לפניו! (ראה דוגמאת מה שכתבתי בתגובה, מאחור, ממש עכשיו, הבנת??)
חוץ מזה מאוד אהבתי, ישלך כישרון, ושוב סליחה שזה מה שעברת (אפילו שהסליחה הזאת בעצם שווה לתחת, קצת נעים לי להיות בצד שאימר אותה לשם שינוי :))
בקיצורררר אהבתייי תמשיך לכתוב סיפורים, האתר זקוק לכתובים כמוך!

05/08/2014 00:37

    תודה:), ואני בת, הילדה בסיפור זאת אני והחוויות הן שלי, ובהחלט אעבור על הפיסוק!

    05/08/2014 08:14

וואו, היו לי דמעות בעיניים כשקראתי את זה, זה ממש נגע לי בלב, והאתר בהחלט צריך כותבים מוכשרים כמוך.

05/08/2014 09:24

וואו עכשיו זה נראה מעולה!
הייתי שולחת לבחירת העורכים, כי זה באמת יפה.

05/08/2014 14:23

    תודה רבה! ותודה שעזרת לי עם ההערה על הפיסוק:)

    05/08/2014 15:06
4 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך