yuli98
טכנית, פרשתי. אבל הייתי חייבת לפרוק את כל זה...

'אני' האמיתית

yuli98 30/01/2013 838 צפיות תגובה אחת
טכנית, פרשתי. אבל הייתי חייבת לפרוק את כל זה...

כשאת מסתכלת במראה, מה את רואה?
אני רואה מישהי שמפחדת להראות את עצמה. היא בונה דמות שהיא לא היא, מנסים להתחבר אליה והיא רק דוחפת את כולם ממנה.
כאשר מדברים איתה, זה רק מוביל לעקיצות קשות (מהצד שלה).
כל מי ששבר את ה'חומה' הראשונה שלה והצליח איכשהו להתחבר איתה באמת, פשוט נעלב ונפגע ממנה.
חברותיה מנסות לדבר, לרכך אותה. אולי בכל זאת הן יצליחו לשנות אותה?
והיא רק מתעקשת ומתעקשת שרגשות, בכי וחברים זו חולשה.
במשך חודשיים בנתה את מסכת האדישות שלה . ועכשיו, היא שואלת,להפיל ולהוריד את המסכה שמכסה את פניה?
נכון, אני זאת הילדה האדישה, הלא ממש נחמדה,שאומרת שהיא שונאת את כולם.
אבל האנשים האלה לא יודעים מה עברתי. הם לא יודעים מי אני, ועוד משכנעים את עצמם שיכולים לשנות אותי *עם* הרצון שלי. אבל הם טועים, הם לא יודעים מה הרצונות שלי.

עכשיו אני שואלת אתכם, אנשים שאני לא מכירה ושבטח גם לא מכירים אותי, האם כדי להסיר את המסיכה?


תגובות (1)

דבר ראשון , יש לך כתיבה מדהימה .
דבר שני , עם קוראים לך יולי – גם לי קוראים ככה ! אחלה שם !
דבר שלישי , אז תראי , מסיכה כזאת קשה ? זה לא טוב . יכול להיות שזה עזר לך להתגונן מהרבה פגיעות של הרבה אנשים , אבל לפי דעתי , תשתמשי בה רק שתצטרכי . כי הרי מסכיה אפשר לשים ולהוריד , לא ?
מקווה שעזרתי , בהצלחה !

30/01/2013 07:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך