אתם לא חייבים לקרוא.. זה היה סוג של התפרקות..

אני–?? החיים שלי בקיצור..

23/08/2013 830 צפיות 2 תגובות
אתם לא חייבים לקרוא.. זה היה סוג של התפרקות..

אז אני בת 17, דתיה (חרדית) יש לי משפחה מדהימה ואוהבת ואני השניה בבית. תמיד הייתי עוזרת לאמא שלי בבית עם האחים הקטנים והכל, לפני 6 שנים ההורים שלי התגרשו ואחותי הקטנה נולדה
כשזה קרה לא ממש הבנתי מה הולך- אבא לא בארץ, הוא חוזר אבל המשטרה באה לקחת אותו.. ובעצם מה שאני זוכרת מהזמן הזה זה רק הבזקים ותחושה רעה. כולם חשבו שאני מתמודדת יפה מאוד אבל לא! הייתי נשארת בבית מלא, ואז גיליתי מה זה פורנו, ילדה בת 14 דתיה מאוד זה שוק, וזה מוזר.. ואז אני קולטת שיש גם צ׳אטים וכו׳.. זה היה תקופה רעה.. ואז בגיל 15 וחצי התחלתי לאונן קבוע.. אבל כלפיי חוץ הייתי רגועה. כל ערב הייתי מדברת עם מישהו אחר בחדרי צ׳אט אחרים.
והתחלתי להתפרק מבפנים, זילזלתי בלימודים וכו׳… ואז התחלתי סטוצים מגיל 16 עד 17 וחצי עשיתי 9 חברים, והייתי שבורה., רציתי שמישהו ימצא אותי ויציל אותי מעצמי. התחלתי לחתוך את עצמי, להקיא כל יום, בלעתי פעמיים הרבה כדורים, עישנתי, שתיתי אקונומיקה, רציתי לצרוח ולהראות לאמא שלי שרע לי! אבל כלפי חוץ הייתי הילדה שהיא חלמה עליה תמיד.. מקשיבה, רגועה פחות או יותר, עוזרת בבית, הולכת לבית ספר..
עד שיום אחד דיברתי באיזה אתר עם אחד חרדי כמוני.. והוא עזר לי, התעקש שאני אלך לדבר עם מישהו בנוגע לזה שאני חותכת את עצמי, אז דיברתי עם פסיכולוגית מדהימה שעזרה לי.. אבל לא אמרתי לה הכל.. והיא חושבת שעברתי את זה.. לא אמרתי לה על התקפי החרדה שנהיו לי מאז שהסטוץ שלי באותו יום חייב אותי לרדת לו ומשך לי בשיער,
כל החיים שלי הם משחק והצגה כלפיי חוץ שהכל טוב והכל מושלם,, וטוב לי ואני שמחה ומאושרת.. כשבעצם אני רוצה לצרוח לעולם שילך להז***!
אבל זהו. סיימתי י״ב! ומעכשיו זה התחלה חדשה.. שאלוהים יעזור לי..


תגובות (2)

הסיפור שלך ממש עצוב..
אני שמחה שהנער ההוא הצליח לעזור לך, ושהלכת לפסיכולוגית שעזרה לך. אני חושבת שכשיש לך התקפי חרדה, תנסי להיזכר בדברים טובים שקרו לך, לפני שהחיים התעקמו. אני חושבת שכדאי לך ללכת לים בשקיעה כזה, לעמוד באיזשהו מקום בודד ולצרוח את כל מה שמעיק על לבך. אני בטוחה שזה יקל עלייך מאוד, להוציא הכל החוצה. אבל הכל, כל מה שלא העזת לספר, כל מה שלא הצלחת לבטא. תורידי את כל המסכות, ותתני לכל הרע לנזול ממך, ואז תחייכי אל העולם ותבטיחי שעכשיו תחזרי למסלול הנכון. אל תעשי דברים שאת מודעת לנזק שהם גורמים לך.. ואני מקווה שתצליחי בהמשך החיים. אם תחייכי אל החיים, הם יחזירו לך חיוך!

23/08/2013 03:39

וואו אני מאחלת לא המון בהצלחה!!

06/05/2014 08:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך