פרישה…

א.א 29/11/2013 860 צפיות 5 תגובות

היי, היה לי מאוד כיף באתר הזה, אין לכם מושג כמה נהנתי לכתוב פה ולקרוא את כל התגובות שלכם! אני תמיד הייתי כותבת סיפור ולא עוזבת את המחשב עד שיש תגובה! אני חושבת שאני יפרוש כי… אני העלתי לפה כמה עמודים מהיומן האישי שלי, העלתי את העמודים האלו למען מודעות לאנשים שחיים כמוני, כאלה שעברו דברים… קיבלתי הערות שנכתבו בצורה פוגעת ומאוד פגעו בי. הערות כמו: " את לא העולה היחידה בישראל, מה עושה אותך מיוחדת? " , " מה שנכתב לא הגיוני ולא אמיתי ובנוסף זה כתוב בשפה מאוד ירודה. " , " הסיפור הזה מתאים לבני 12 משועממים ולא יותר מזה" , " עזבי את זה שזה כתוב גרוע, זה אפילו לא סיפור! משעמם וחסר כישרון. " לא ההערות הן מה שפגעו בי, מה שפגע זה שהתייחסו לזה כאל סיפור מומצא ולא שמו לב לרגע שזה בעצם היומן שלי וזה הכל אמיתי! כשראיתי את התגובות האלו מחקתי את העמוד וכתבתי אותו שוב באתר בשביל לתת לזה עוד הזדמנות. מה שהכי הפריע לי שהספקתי לפרסם באתר הזה רק עד העמוד השלישי וכבר פסלו את זה. זה מה שנראה לי לא לעניין יותר מהכל. אז אני יחשוב קצת ואולי בכל זאת אני ישאר באתר… רק תמיד תזכרו- תתנו לכל דבר הזדמנות ותחשבו פעמיים לפני שאתם מעירים. תודה רבה.


תגובות (5)

אל תפרשי בגללן, הן לא מבינות על מה הן מדברות. אני ראיתי שיש בנות שכן התייחסו אל הסיפור האישי שלך בכבוד, ואני חושבת שלא כדאי לך לפרוש. באמת, את כותבת מקסים, וזה יהיה כל כך חבל! אני בטוחה שהילדות שכתבו לך את זה, היו בנות 10, ואפילו פחות. לא מבינות על מה מדובר.
אל תפרשי, בבקשה.

29/11/2013 05:05

וואו..
תראי, אם אני הייתי אחת מהמגיבים (ואני לא זוכרת, ואין לי איפה לבדוק) אז אני ממש ממש ממש ממש ממש מצטערת. כנראה הייתי בהתקף טמטום או משהו.
אל תפרשי, לא בגללי ולא בגלל אחרים. (בהנחה שאני הגבתי בצורה בוטה)
ושוב פעם, אם זו אני, סליחה. :I

29/11/2013 05:28

את לא צריכה להתחשב במה שאחרים אומרים, את צריכה לאהוב את מה שאת כותבת , את צריכה להאמין במסר שאת מעבירה, ואז מה אם זה כתוב בצורה "גרועה" כביכול את לא צריכה אישורים מאחרים , תני לעצמך אישור ותמשיכי !

29/11/2013 05:30

אל תפרשי… אני עם י.ש.א, מה שאת אוהבת זה מה שאת צריכה לעשות!
אמרתי את זה לעוד ואמשיך לומר, אל תפרשי, הלב הוא הקובע!

29/11/2013 06:59

אל תעשי את זה בגללם! לפעמים עדיף פשוט להתעלם. יש אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים. קראתי מה שכתבת וזה היה מקסים! תמשיכי לכתוב!

29/11/2013 07:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך