_love_
ודרך אגב הוא לא מתחזה בפייסבוק או משהו כזה, בדקתי.

אני חייבת עזרה דחוףף!!!

_love_ 18/10/2013 3091 צפיות 43 תגובות
ודרך אגב הוא לא מתחזה בפייסבוק או משהו כזה, בדקתי.

(דבר ראשון, בבקשה אל תשפטו אותי כי אני ממש לא כזאת ומעולם לא הייתי, באמת שאני כבר לא יודעת איפה לקבור את עצמי)

יש איזה מישהו שאני לא מכירה ששלח לי לפני חודשיים בקשת חברות בפייסבוק שנראה בגיל שלי אז אמרתי יאלה נאשר אותו מה כבר יהיה, אז היום הוא שלח לי תמונה שלי עם חזייה ותחתונים שלי שאין לי מושג איך יש לו תמונה כזאת שלי והוא אמר לי שאם אני לא שולחת לו תמונה של החזה שלי הוא מעלה אותה לפייסבוק, מתייג אותי ואומר לכולם שהוא זיין אותי (ואני בכלל בתולה)
אז הוא אמשיך לכתוב לי שיש לי דקה לשלוח לו עד שהוא מעלה את התמונה אז בסוף לא ידעתי כבר מה לעשות ושלחתי לו.
ברגע הראשון ששלחתי לו הרגשתי איזה טעות ענקית עשיתי אבל לא הייתה לי כל כך בררה…
ואז הוא אמר לי "תשלחי לי עוד תמונה של הכוס ואני נודר לך שאני לא מעלה"
אמרתי לו "אבל אמרת שאתה לא מעלה אם אני שולחת לך את התמונה הקודמת.."
הוא כתב לי "אז אמרתי, יאלה שלחי או שאני מעלה גם את התמונה בחזייה ותחתונים וגם את הציצי"

ככה התווכחתי איתו איזה 5 דקות עד שהוא כתב לי "טוב זהו, את לא שולחת אני מעלה הכל עכשיו"
בחלק הזה כבר התחלתי לבכות כי ממש פחדתי מזה שהוא יעלה את התמונות, זה יכול להרוס לי את החיים, ובסוף כמו שרמוטה מטומטמת שלחתי לו ואחר כך הוא עוד כתב לי כמה שאני זונה, פרחה, חשפנית וזה…

אני לא יודעת מה לעשות עכשיו, אני מרגישה עם עצמי מגעיל רצח, אני מרגישה כמו איזה זונת רחוב, אני ממש מפחדת שהוא בסוף כן יעלה למרות שהוא הבטיח שהוא לא יעלה ואני לא רוצה לספר את זה לאף אחד כי אז הדעו שאני שלחתי לו כמו איזה זונה את התמונות
אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי, אני חייבת עזרה!!!!
בחיים שלי לא פחדתי ככה, עברתי בחיים הרבה דברים אבל בחיים שלי לא הגעתי למצב כזה נוראי שלמישהו יש תמונות עירום שלי כי אני זונה ושרמוטה מטומטמת.

אם אני אספר את זה לידידים שלי הם יפוצצו אותו מכות רצח אבל הם יהיו כל כך מאוכזבים ממני, אם אני אספר את זה לחברות שלי הן התרחקו ממני ויספרו את זה לכל השכבה ואם אני אספר את זה למישהו מהמשפחה שלי בכלל אני אפילו לא רוצה להתחיל לדמיין כמה נוראי זה יהיה.

אני חייבת עזרה דחופה!! כל זה קרה עכשיו ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
(ובבקשה אל תשפטו אותי, אני ממש נכנסתי ללחץ ופחדתי)


תגובות (43)

קודם כל תחסמי אותו ותדווחי עליו !!

18/10/2013 06:07

את חייבת לספר למישהו!
רק הם יוכלו לעצור את זה!

18/10/2013 06:08

תדווחי עליו תחסמי אותו וליפני שאת חוסמת תבטלי חברות

18/10/2013 06:10

אולי באמת כדאי לך לספר לידידים שלך עדיף שהם יהיו מאוכזבים ממך מאשר שהוא ימשיך לסחוט אותך וספרי לאח או אחות גדולים שיודעים בערך איך להתמודד עם זה….
ומה שבטוח אין לך מה לדאוג הוא לא יפרסם את התמונות אם הוא לא רוצה להיכנס לכלא כי זה עבירה פלילית הוא סחט אותך באיומיים נכנסים לכלא על זה להרבה זמן… ואל תהיה קשה עם עצמך זה לא אשמתך את פחדת…
מקווה שעזרתי

18/10/2013 06:11

תמחקי את ההודעות עם התמונות, תבטלי חברות ורק *אז* תחסמי אותו!
ותספרי למישהו מבוגר\משטרה! זה כבר דבר פלילי לדעתי!

18/10/2013 06:12

ביטלתי את החברות איתו וחסמתי אותו
ואור הבעיה היא שאני מפחדת מידי לספר, אני מפחדת שאנשים התאכזבו ממני ככה…

18/10/2013 06:15

עדיף שיתאכזבו ממך ולא יתפרסמו תמונות כאלה ברשת, מאשר שלא ידעו ויתפרסמו התמונות. ספרי להורים ואז תתקשרי איתם למשטרה.

18/10/2013 06:17

תחסמי, תספרי, תתקשרי למשטרה.

אלו הדרכים היחידות שיש לך לפתור את זה!!!
אני בטוחה שיבינו אותך! את היית במצב לא נוח…

18/10/2013 06:17

לדעתי תספרי את זה לידידים שלך ותיפני למשטרה

18/10/2013 06:17

מסכימה עם כולם!
ויותר כדאיי שתדברי קודם עם ההורים.

18/10/2013 06:18

מחקתי כבר את כל התמונות בהודעות ששלחתי לו…
ואני לא יכולה לספר, אני לא יהיה מסוגלת לשאת את האכזבה של כולם ואת המבטים והריכולים שיהיו עלי…

18/10/2013 06:20

אז תספרי רק להורים.
שהחברים לא ידעו מזה, העיקר שההורים ידעו.

18/10/2013 06:21

אז תספרי רק להורים ותבקשי שלא יגידו כלום על זה!
את חייבת לספר, אם לא, זה פשוט לא ייגמר…

18/10/2013 06:21

או משטרה או מישהו מבוגר מספיק מהמשפחה!!!!
עברת הטרדה, סחיטה באיומים והשפלה… הוא פושע!
את חיייבת לפנות לעזרה! אין לך ברירה!

18/10/2013 06:22

אבל להורים שלי אני הכי מפחדת לספר, האכזבה הכי גדולה תבוא דווקא מהם

18/10/2013 06:24

א-י-ן ל-ך ב-ר-י-ר-ה!
את חייבת!

18/10/2013 06:25

אני לא מבינה למה נתת לו את התמונות השניות… כאילו, מילא חזיה ותחתונים, אבל את נותנת לו עוד חומר עליך? בכל מקרה, את צריכה לברר איך הוא השיג את התמונה הראשונה. האם אי פעם את צילמת את עצמך כמו שהיית בתמונה ועשית עם זה משהו? האם זה צולם מחוץ לחדר שלך? אם זה כן צולם ממחוץ לחדר שלך, את צריכה לברר איך מי שצילם את התמונה הגיע לשם. אם זה באמת צולם ממחוץ לחדר שלך, כדאי שתשמרי על הפרטיות שלך בחדר קצת יותר טוב… ורק שתדעי, שמה שהוא עושה זה סוג של סחיטה, ואת יכולה לדווח במשטרה על זה.

18/10/2013 06:26

אני חושבת שאולי כן היו מאוכזבים ממך קצת אבל לא בגלל מה שעשית לא הייתה לך ברירה את פחדת חשבת מתוך לחץ אבל כן היו מאוכזבים טיפה שלא סיפרת להם לפני שזה הגיע למצב כזה אבל אולי הם היו מאוכזבים אבל הם עדיין יהיו שם בשבילך ויתמכו בך ויטפלו בכלב הזה

18/10/2013 06:30

את חייבת לספר להורים!!!
אולי האכזבה הכי גדולה תבוא מהם, אך גם הפתרון הכי טוב.

18/10/2013 06:31

אני נתתי לו את התמונות השניות כי הוא אמר שאם אני אתן לו הוא לא יעלה את התמונות ויעזוב אותי בשקט, אני לא חשבתי כל שצריך באותו רגע

וזאת תמונה מחדר באכסניה בטיול של המתנ"ס שיהיה בסוף הקיץ האחרון, היינו שם 180 ילדים, אני מאמינה שהתמונה הזאת צולמה מהחלון של החדר שהתלבשתי בו אבל אין לי סיכוי למצוא מי צילם את זה…

18/10/2013 06:34

תמחקי את הפייסבוק שלך

18/10/2013 06:38

שושי :)) קצת הגזימה אבל אני חושבת שאת צריכה לשבת שנייה ולחשוב בהיגיון מה את יכולה לעשות שיהיה הדבר הנכון. אולי תשלמי עליו מחיר אבל הוא יהיה קטן ביחס לחשיבות של הביטחון שלך.

18/10/2013 06:46

באמת שאין לי מושג מה להגיד לך..
אני גם לא שופטת אותך כי ברור שהיית בלחץ ולא הכי חשבת בבירור..
תחסמי אותו ותמחקי את הפייס(את יכולה אח"כ לפתוח חדש) ותספרי להורים שלך כי גם אם זה ממש פאדיחה ברור שהם עדיין יאהבו אותך ואם הם יכעסו זה רק בגלל שהם אוהבים אותך ושהם לא היו רוצים שיקרה לך משהו כזה בחיים והם אלה עם הכי הרבה ניסיון חיים שיוכלו לעזור לך!

18/10/2013 06:50

לדעתי את צריכה קודם תרשמי את השם שלו פה שכולם יזהרו ולספר לידידים שלך או למשטרה בגלל שזו עבירה פלילית

18/10/2013 07:21

שלחי לי הודעה לדואל הזה: [email protected] דחוף תשלחי!

18/10/2013 07:28

אני יודעת שזה קשה אבל את חייבת לפנות למישהו מבוגר!
ככה או ככה זה יהיה נורא אבל זה קרה כבר ואין מה לעשות.
ואת חייבת להבין משהו-לא עושים דברים כאלה יותר!

18/10/2013 07:39

יפה שלי תנשמי! זה קרה לחברה שלי ואני לא התרחקתי ממנה , קודם כל פנינו לידידים שלה והלכנו גם למשטרה לדווח שמישהו סוחט אותה וסידרו את העניינים
אם את צריכה עוד משהו אני כאן.
זה יכול לקרות לכל אחד, אל תבכי.. וגם אם כוחם יתאכזבו ממך זה עדיף במקום שמישהו יסחט אותך.
אליענה

18/10/2013 07:53

תודה על התמיכה…
אני שוקלת לספר את זה לאחותי הגדולה שהיא בת 18 וחצי

18/10/2013 08:24

שנינוש, אני לא בטוחה שזה הדבר הנכון לפרסם כאן את השם שלו…
אבל אם את רוצה אני יכולה להגיד לך שם ועיר מגורים.

18/10/2013 08:27

כן ספרי לאחותך הגדולה! ואם את לא רוצה ללכת למשטרה את יכולה לסחוט אותו שאם הוא לא ימחק את התמונות את תגישי נגדו תלונה במשטרה ונראלי שהוא לא ירצה להגיע למקום כזה וההורים ללא חייבים לדעת אם אחותך הגדולה יודעת. הכי חשוב שמישהו מהמשפחה ומבוגר יודע על המקרה ואת לא צריכה למחוק את הפייסבוק

18/10/2013 09:24

א. תספרי לידידים שלך ולא לבנות כי הן יכולות להיות אכזריות…
ב. אם יש לך ידיד האקר או חבר של ידיד שלך שהוא האקר תשתמשי בו
אולי הוא יכול לפרוץ לו למחשב או לפייסבוק או משהו בסיגנון. (כן אני יודעת שזה לא חוקי
אבל זה מה שעלה לי עכשיו באותו רגע..)
ג. תלשיני עליו למשטרה בלי שהוא ידע ותבקשי מהם לא לפרסם את התיק הזה
ושמה זה כבר באחריות המשטרה.
מקווה שעזרתי!!!

18/10/2013 09:38

עם את מספרת לחברות שלך את זה והם מתחילות לתפוס מימך ולספר לכל השכבה הם ממש לא נקראות חברות!

תספרי את זה לידידים שלך מצדי שהילד הזה יתפוצץ מכות כאילו מי הוא חושב שהו. למרות שהם יתאכזבו מימך הם עדיין יאהבו אותך ויצרו עליך. איך שהילד הזה עכשיו העלה לי את העצבים ואת יכולה להלשין עליו במשטרה. ותספרי לאחותך לפחות מישהו שאת יכולה לסמוך עליה שלא תספר על זה למישהו.

18/10/2013 10:00

אני אשן על זה לילה, יחשוב על כל העצות שלכן ויחליט מה לעשות
ובאמת תודה על העצות כי באותם רגעים לא היה לי מושג מה לעשות והאפשרויות היחידות שהיו מולי זה או שהוא יפרסם את התמונות או שאני אשלח לו עוד תמונות…

בינתיים אני בטלתי את החברות איתו, חסמתי אותו ויצרתי משתמש מזוייף בפייסבוק כדי לעקוב אחריו ולראות שהוא לא מפרס את התמונות (כי אי אפשר לראות את הפרסומים של מי שחוסמים)

18/10/2013 12:05

מקווה שתעשי את הדבר הנכון;)
ובהצלחה עם כל הסיפור הזה!

18/10/2013 12:09

מקווה שהכל יהיה לטובה אם את צריכה עוד עצה או סתם לשפוך את יכולה לשלוח לי תמיד הודעה למייל הזה :
[email protected]

18/10/2013 12:12

שמעו נכנסתי עכשיו לציר זמן שלו ומסתבר שקרה לו היום אחר הצהריים איזה משהו והוא עכשיו בבית חולים במיון…
כמה שזה רשע לחשוב ככה אני דיי חושבת שזה מגיע לו (ואי איזה יום הזוי זה, כמה דברים קרו היום)

18/10/2013 15:08

מה שנקרא אלוהים שומר עלייך….

18/10/2013 23:16

יפה שלי הכל יהיה בסדר:)
משפט נדוש…
תספרי את זה לאחותך!
שימות גם אמן במיון הזה!!שיצא לו הרבה דם ולא ימצאו תורם!!
ימךשימו בן זבל מזדיין שיכחד! שהחדר במיון יעלה באש איתו!
זה קרה לחברה של בן דוד שלי…בן דוד שלי הבין אותה…
שונאת את האנשים שעושים דברים כאלה!!שיראו פורנו!!שלא יטרידו אנשים!! כילו אני לא מבינה!!מזה פאקינג עושה להם?!?
כל מי שעושה דברים כאלה אני מאחלת לו מוות אכזרי!!!!

19/10/2013 12:06

תשלחי לי הודעה בפרטי אני חייבת לדבר איתך רגע דחוף

19/10/2013 12:13

אבל ל[email protected]

19/10/2013 12:14

שני תעני במייל….

19/10/2013 12:54

אומייגאד, תקשיבי, יש סיכוי שהוא השיג את התמונה עם התחתונים והחזייה כי שתל לך וירוס שצילם אותך דרך המחשב.
את חייבת לחסום אותו, להודיע בפייס שהכריחו אותך, ולהתעלם מהתמונה הזאת, להראות להורים, ודחוף דחוף להודיע למשטרה, זה לא צחוק וזה מאוד מסוכן.
מאוד.

28/10/2013 00:47

אני מקווה שהכל הסתדר שסיפרת למישהו ועשית את הדבר הנכון שלחתי לך גם הודעה בפרטי :)

04/04/2014 14:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך