hagar gal
סיפור אמיתי בבקשה תגיבו ותעזרו ליייי

אני חייבת שתקראו את זה בבקשה אני צריכה עזרה ועצות

hagar gal 27/03/2013 1216 צפיות 17 תגובות
סיפור אמיתי בבקשה תגיבו ותעזרו ליייי

אז ככה… למשפחה שלי יש חברים טובים שהם כמו משפחה בשבילי. אני מכירה אותם מגיל 0 ואנחנו תמיד מוולים ביחד בחו"ל, בצימרים בארץ ואפילו אנחנו חוגגים את החגים ביחד. במשפחה שלי יש את אחי הגדול בן ה17 ושני אחים קטנים בגיל זהה. למשפחה השנייה יש את הגדול שבגיל של אחי, את החברה הכי טובה שלי שבגילי ואז הקטן שגדול מאחים הקטנים שלי בשנתיים (כן תיאמנו גילאים, צירוף מקרים אני יודעת). בזמן האחרון אני מרגישה שיש משהו בייני לבין הגדול. אף פעם לא היה לי חבר ועוד לא התנשקתי אבל אני כן מבינה בדברים האלה זה פשוט שיש לי המון ידידים ואף פעם לא חשבתי על אחד מהם בצורה מעבר לידיד. בקיצור אותו הילד הוא פלרטטן רציני והוא מחליף בנות ממש מהר אבל הוא יודע איך להתייחס לבנות כמו שצריך… בזמן האחרון הוא כל הזמן עושה לי פרצופים מוזרים וסוטים בעיקר שממש מצחיקים אותי אבל אני לא באמת יודעת איזה רושם זה אמור לתת לי או מה הוא באמת מתכוון. יש לו עכשיו חברה שבערך בגילי אבל זה לא ממש משנה אם יש לו או אין לו חברה, כי אני מרגישה שכן הולך להיות ביננו משהו אבל אולי אני סתם מפנטזת כי אני ממש רוצה כבר חבר ואת הנשיקה הראשונה.
חשבתי לעצמי גם שאם נהיה ביחד אז זה לא יכול להיות כמו עם כל הבנות שהוא יצא איתן כי אם ניפרד הוא ימשיך לראות אותי זה לא כאילו שהוא יכול להעיף אותי מהחיים שלו ככה… הרבה אמרו לי שהם ציפו יום אחד שיקרה ביננו משהו כי זה קצת צפוי שאנחנו כל החיים ביחד וקצת מוזר שעוד אין ביננו משהו כי אנחנו בגיל ההתבגרות עכשיו וכל זה…
בקיצור… אני לא יודעת מה לחשוב או מה באמת קורה מסביבי ואני לא יודעת מה לעשות, אני רק רוצה לדעת מה התגובה והדעה שלכם.

דרך אגב רציתי גם לומר שאני מספרת לחברה הכי טובה שלי (אחותו) הכל, אבל לא סיפרתי לה את זה כי היא לא תהיה מואשרת אם יהיה ביננו משהו.. זתומרת היא תמיד תהיה מאושרת בשבילי לא משנה מה אבל כבר דיברנו על זה פעם אחת שיחה של איזה דקה והיא אמרה בצחוק שאם יש ביננו משהו אני יכולה לשכוח ממנה… אני יודעת שזה היה בצחוק וצחקנו על זה אבל בכל זאת אני לא חושבת שזה הכי לרוחה כל העיניין…


תגובות (17)

לפי דעתי את צריכה להתעלם מזה
הרבה בנים עושים פרצופים ומצחיקים וזה אבל אני לא חושבת שאת צריכה לקחת את זה ברצינות או לצפות שיקרה משהו כי יש סיכוי שאת תתאכזבי
אבל אם את באמת בטוחה שמשהו הולך לקרות בניכם פשוט תזרמי עם זה, תהיי אדישה כזאת
אל תראי שאכפת לך מזה, אל תראי שאת חושבת שמשהו יקרה
במילה אחת.. תכחישי
מקווה שעזרתי איכשהו :)
בהצלחה איתו

27/03/2013 18:40

אהה ושכחתי להגיד אני בת 15

27/03/2013 18:40

אז את בכלל צריכה להתעלם מזה..
אני אומרת זרמי ועם יצא מזה משהו אז הוא יקרה מעצמו :)

27/03/2013 18:44

בתור התחלה זה תלוי מה הפרש הגילאים שלכם.. אם הוא גדול אז וותרי, סורי אבל בני 17 לא מעוניינים בבנות בגיל 10 -.-
אםההפרש לא כזה גדול פשוט תדברי איתו, תגידי לו שאת מרגישה משהו ואת לא בדיוק בטוחה בזה..
מקווה שעזרתי לך ♥

27/03/2013 18:44

אז זהו שאני חושבת שאת צודקת.. אבל מה אם הוא מחכה לאיזה סימן ממני, אחרי הכל זה יהיה מוזר אם הוא יתחיל איתי ואני יתרחק כי אז המצב ביננו יהיה ממש מוזר ולא נעים והוא לא רוצה לקחת את הסיכון

27/03/2013 18:45

דווקא הפרש גילאים זה לא הבעיה כי היו לו הרבה חברות שבגילי או שנה מעלי אבל גם הרבה מהחברים של אח שלי התחילו איתי אז הפרש גילאים זה לא הבעיה פה.. הבעיה זה הקשר החברתי והמשפחתי שיש ביננו…

27/03/2013 18:46

הייתי גם במצב דיי דומה, אני מציעה לך לחכות טיפה ואם הוא ממשיך אז תבקשי לדבר איתו לבד ולא בטלפון\אסמסים\פייסבוק, קחי אותו לשיחה פנים מול פנים ותסבירי לו, אל תנחיתי עליו ישר שאת אוהבת אותו, תגידי שאת מרגישה משהו ואת לא בטוחה שזה הדדי.. מפה זה כבר ייזרום לך..
אם את רוצה זה המייל שלי: [email protected]
את מוזמנת לשלוח הודעה ואני אאעזור לך אם תרצי ♥

27/03/2013 18:49

אני אומרת שאת פשוט צריכה לזרום עם זה.
זאת אומרת עם את מרגישה אליו משהו שכל פעם שהוא מחייך את מחייכת כן כל הדברים הקיטשים האלה. כי יכול מאוד להיות שזאת רק משיכה. נכון את בת 15 סך הכל אבל הרבה פעמים קורא שאת מרגישה משהו חזק שמושך אותך אליו למשל עם הוא חתיך ויש לו גוף ואז את חושבת על איך שהוא נראה ושבא לך לטרוף לו את הפה אז זו משיכה יכול להיות שעם זה זה אז זה התפתח לאהבה ויכול להיות זו תקופה ואז זה יחלוף.
ועם הוא יבוא ויגיד לך שהוא רוצה לנסות אז תזרמי כאילו למה לא ? הוא מכיר אותך כל החיים נכון בהתחלה זה יהיה מוזר כי זה כאילו כמו אח שלך אבל בתכלס הוא מכיר אותך הכי טוב. שזה כיף. הוא יודעמה את אוהבת מה מעצבן אותך והוא ידע להימנע מזה או טיפלו במקרים להשתמש בזה.
ניסתם להיות ביחד ולא הלך אז תנסו להמשיך את החיים ברגיל.
כאילו לא קרה כלום. למרות שעם באמת תאהבו אז תמיד ישאר משהו.
אבל הכי טוב זה להמשיך הלאה.
גם הפער הגילאים זו לא בעיה זה הכי כיף חבר שגדול ממך.
אז אני מקווה שעזרתי לך
באהבה ❤
אמילי

27/03/2013 19:50

זה נשמע כל כך כמו הסיפור שאת מעלה "הדרך שבה אהבתי אותך" …. O_O
אבל סורי.. אין לי ממש אצע, אני רק בת 11 וחצי.. :/

28/03/2013 01:44

אני חושבת שאת צריכה להתעלם ממנו, בגלל:
א': כמו שאת אומרת, "הוא יודע להתייחס לבנות אבל הוא פלרטטן רציני" אז לא כדי לחשוב על זה אפילו. כי יכול להיות שהפרצופים שלו לא אומרים כלום. אבל מצד שני- אולי הם כן אומרים ואז תצאו ביחד ויהיה לכם כייף עד שהוא יזרוק אותך…. לא כדאי.

ב': הפרש הגילאים שלכם, אם הוא באמת גדול זה לא כדי. בגלל שאת לאומתו ילדה ולא תביני אותו, והוא לא יבין אותך וחבל….

ג': אם אחותו לא בעניין, לדעתי חשוב יותר לשמור קשר עם החברה. יותר מאשר לפתח משהו איתו ואז לאבד גם אותה וגם אותו.
בטח אם את מרגישה לא בנוח לדבר איתה על זה.
אבל דווקא בעניין הזה כדי שתפתחי כדי שלא יהיו בניכן מתחים.

ד': אני לא ממש בטוחה אבל ממה שקראתי לא הבנתי ממך שאת נמשכת אליו או רוצה להיות איתו…. אז חבל סתם "לזרום" אם זה כי זה יותר גרירה מאשר משיכה….

זהו. מקווה שעזרתי.

28/03/2013 03:19

אני חושבת שאת צריחה עם את מרגישה אליו משהו אז כן תיתקרבי תינסי לפחות
אבל עם את רועה שזה גורם לאי נעימות אז עדיף שתיתרחקי כי בסך הכול כול הבנים מצחיקים ועושים שתויות
אני לא צודקת ועם את צריחה עוד עזרה השמח לעזור לך

28/03/2013 05:24

תודה לכל מי שהגיב.. הדעות שלכן שונות אבל כל אחד עזר לי בדרכו :) כן זה מאוד דומה לסיפור שאני כותבת, בגלל זה מאוד התחברתי אליו והחלטתי לפרסם אותו, אבל אני נשבע שהסיפור שלי הוא אמיתי ולא סתם משעמם לי שבא לי לראות מה תגיבו חחחח אבל אני כן חושבת שהפרש הגילאים לא חשוב כי אני בוגרת לגילי ואני יוגעת הכל על יחסים מיניים וכן מבינה בכל החארטה הזה שהבנים אוהבים, מצד שאני אני באמת לא ישקר לכן ואני לא יודעת אם אני מרגישה אליו משהו אבל כל הקטע הזה שאנחנו מכירים אחד את השני כל החיים ממש מושך אותי ואני ממש רוצה לנסות איתו.. בקשר לחברה לא הכי דאגתי כי היו לה הרבה חברים ותמיד פירגנתי ואני חושבת שאם נהיה ביחד היא לא תוכל לא לפרגן ובתור חברה היא תסבול את זה כי בתכלס היא דיי ציפתה לזה ועוד הרבה אנשים. ולמי שלא הייתה בטוחה איך הוא נראה אז כן הוא נראה טוב, אפילו מאוד וזה באמת מפתה .. אני חושבת שאיתי זה יהיה אחרת אם נהיה ביחד כי הוא לא יכול פשוט לזרוק אותי כמו כל הבנות שהוא עושה להן את זה כי אחר כך הוא מצפה לא לראות אותם והוא יודע שאיתי זה לא יהיה ככה… בגלל זה עניין הפלרטטן לא הכי מזיז לי.
תודה על כל העצות והתגובותת! כיף לי שיש לי לאן לפנות בלי לחשוף את הזהות שלי:)

28/03/2013 05:26

אוקיי… ישלי עצות בשבילך עם זה סיפור אמיתי:
אני יודעת שזה גילך ההתבגרות וכל זה אבל ושאת ממש רוצה כבר חברה ונשיקה ראשונה, אבל לא שווה להיות חברה של משהו אם את לא באמת אוהבת אותו! בייחוד עם הוא אחד כה זה שמחליף חברות כמו גרבים. אין לך מה לדוג כשזה יגיע זה יגיע, 0חוץ מי זה עם יש לך הרבה ידידים אז זה אומר שבטח יהיה לך חברים מתישהו)

ודרך אגב עם הוא מסתכל עלייך במבטים סוטים ואני בטוחה שזה מצחיק אותך (אותי זה היה מצחיק) תנסי שלהתאפק לא לצחוק, אחרת הוא מרגיש חופשי לעשות לך מבטים ועיניים, תמשיכי להיות ידידה אם את מרגישה שיש לך משהו מעבר לזה לכי על זה, זה לא כל כך מסובך מקווה שעזרתי….3>

12/11/2013 11:25

חבר סליחה

12/11/2013 11:25

לדאוג

12/11/2013 11:26

בקשר לקשר המשפחתי, זה תלוי בהורים שלך
אם יש לך הורים שלא הייתה בעיה עם זה שהבאת בנים הביתה והם לא עשו לך פרצופים ולא אמרו לך כלום אז אין בעיה, אבל אם הם הורים שכל פעם אחרי שאת מביאה משהו הביתה תוקעים מביטים ואומרים לך מי זה? בקול מופתע עושים לך מבטים ושואלים אותך עם הוא בעניין שלך אז את בבעיה רצינית אבל כל עוד אתם נשארים ידידים בתור משפחה אין שום בעיה

12/11/2013 11:42

נ.ב אל תהיי תמימה ואל תפתחי תקוות בייחוד עם הוא פלרטטן

12/11/2013 11:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך