directinergirl285
אני בוכיה !!!!!!
חחח עכשיו אני בוכקת !!!! (בוכה+צוחקת)
שמישהו יעזור לי!!!!!
אני יושבת עם הפוך והמחשב לבד ויורד גשם בחוץ עכשיו כל כך היה מתאים לי חבר!!!!

אני חייבת להוציא את זה :'(

directinergirl285 30/12/2013 619 צפיות אין תגובות
אני בוכיה !!!!!!
חחח עכשיו אני בוכקת !!!! (בוכה+צוחקת)
שמישהו יעזור לי!!!!!
אני יושבת עם הפוך והמחשב לבד ויורד גשם בחוץ עכשיו כל כך היה מתאים לי חבר!!!!

כן אני יודעת שזה לא אמור להיות בלוג בלה בלה בלה…
אבל אני באמת חייבת לרשום ולהוציא את זה!!!
אז ככה:
יום אחד בתחילת השנה בערך אז באולם ספורט לידם שיעור קרב מגע שלי בבצפר, התאמנו שם כמה ילדים בכדורסל.
קיצר שמתי עין על אחד וקוראים לו מקס, הוא גבוה ממני מצחיק חמוד…
אז ניהיה לי קראש עליו.
ואז חברה שלי סיפרה לו את זה מבלי שידעתי ואחרי יומים שדיברנו היא סיפרה לי.
הוא אמר שהוא מאוהב במישהי מהכיתה שלו, (דרך אגב הוא שנה מתחתי, אבל אני גדולה ממנו בשלושה חודשים. לא כזה הרבה), ושהיא חברה שלי!!!
הוא אמר שניהיה ידידים ואתם יודעים איזה אווץ' זה !!!
אז קיצר אחרי יום יומים רשמתי לו שאני לא מסוגלת להיות ידידה שלך כי יש לי רגשות כלפייך.
והוא אמר? התעלם !!!
שלחתי לו עוד איזה 9 הודעות !!!
והמניאק הזה התעלם ממני!!!!
התעצבנתי אבל ממש, ושלחתי לו להפסיק להתעלם ממני והוא רשם לי:
"אני לא מכיר אותך בכלל ואת באה משום מקום ואומרת שיש לך קראש עלי אז אני לקחתי 20 צעדים אחורה ולא עונה לך ונחזור לזה שאני בכלל לא מכיר אותך"
אני:
"אתה אפילו לא ניסיתה להכיר אותי ואני לא יודעת למה יש לי קראש עליך זה לא משהו שאני שולטת בו!!!!"
"יודע מה?? צודק אני לא מכירה אותך אתה לא מכיר אותי, בטח שוב אני מתנהגת כמו מפגרת ויש לי קראש סתם על איזה מניאק כמו תמיד!!! אתה לא תראה אותי יותר אני לא באה לשכבה החרא שלך"
"היי, אני מרגישה ממש רעה על זה שקראתי לך מניאק… אז חשבתי אולי נוכל להתחיל מההתחלה? תתעלם מזה שיש לי קראש עליך או כל דבר שקשור לזה טוב? ממה שאני סוג של יודעת עליך אתה נישמע מישהו ממש נחמד אני לא רוצה לריב או מה שזה לא היה אז סורי ואני יבין עם לא תרצה כי אני התנהגתי חרא וכמו מישהי נואשת… אז סורי ואני ישמח עם ניהיה ידידים :)"
(כן יש לי פיצול אישיות)
מקס:
"לא יכול להתעלם מזה וזה נישמע לי מוזר ואי אפשר לשנות את מה שהיה פשוט תשכחי ממני וזהו ואני ישכח ממך ונעשה כאילו אנחנו לא מכירם אחד את השני"

עצוב לי כל כך !!!!!!!!!
עד שחשבתי שמצאתי מישהו לא מניאק שרק ינצל אותי כמו כל שאר הבנים שהיתי איתם!!!!
אני יהיה לבד לעולמייייים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ואל תגידו את עוד צעירה בלה בלה בלה !!!!
אני רוצה לדעת מה זאת אהבה (ושלא תעזו להגיד שאני לא יודעת מה זאת אהבה) ולא שהבן זוג שלי מנצל אותי.
כמו בשלוש שנים האחרונות שנפלתי בפח ל13 בנים !!!!
וכמה מהם יצאתי איתם כמה פעמים !!!!
אני מרגישה זונה :'(
אני רוצה מישהו !!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך