אני לא יודע לאהוב

Oliver. 23/10/2013 910 צפיות 5 תגובות

הרבה פעמים אנשים אומרים לי שאני לא יודע מה זה אהבה, מה הוא פירוש המילה המיוחדת הזו?
האם מותר לי לאהוב? האם אסור לי? אני לא יודע
אני לא יודע בכלל אם מותר לי לדעת מה זו אהבה, אני לא יודע, כי אנשים אומרים לי שאני לא יודע. אבל בלב אני יודע מה זה, וזה מה שחשוב.
כשאני יושב ליד הלוקר, ודמעות יורדות על פניי כי האהבה שאני אוהב היא אסורה. אני לא יכול להפסיק לאהוב את אותה אהבה, כך רצה גורלי.
האם הגורל רצה שאני לא אבין מה זו אהבה בכלל? ולכן עשני כזה? המורים והתלמידים עוברים, כמו שאני לא קיים, כאחד שלא ראוי לחיות. ואז הוא מגיע.
אותו אחד שיודע מה זו אהבה עבורי, אותו אחד שיודע לאהוב אותי.
כשהוא מביט בי צמרמורת עזה עוברת בי, עיניו ירוקות שמביעות עצב כמו שלי. הוא מתיישב לידי ומנגב את הדמעות שלי בעדינות. ילדים עוברים לידינו וצוחקים. הם בעצם אותם אנשים שאומרים לי שאני לא יודע מה זו אהבה.
בכלל יש אותה אני שואל? האם היא רק אשלייה? אבל בזכותו אני יודע שלא, שאותו אחד שהיה מקובל, אותו אחד ששיחק כדורגל עם החברים. כבר אינו אותו אחד, הוא אחד אחר. אחד ש"לא יודע לאהוב" כמוני…


תגובות (5)

אם הבנתי נכון… אמרו לך שאתה לא יודע לאהוב כי אתה גיי? אם זה נכון אז תתקן אותי במידה ואני טועה אבל הם פשוט אדיוטים. איך נטייה מינית קשורה לאהבה?! איך הם יכולים בכלל לחשוב על זה?! אדיוטים.

23/10/2013 11:54

וואו זה ממש עמוק.. אני עוד שנייה מתחילה לבכות פה.. אתה יודע מה עשית לי?
ואני בטוחה שאתה יודע לאהוב.. כולם אוהבים בדרך שלהם ואף אחד לא יכול להגיד לך מה אתה.. רק אתה..

23/10/2013 12:01

ואו… קודם כל, הכתיבה ממש נוגעת, ודבר שני, אני מסכימה עם שקד (שוב, במידה והבנו נכון..) נטייה מינית לא קשורה לאהבה. אם זה מה שאתה מרגיש, אז זה מה שאתה מרגיש…
אני לא חושבת שצריך בכלל לצחוק על אנשים בגלל דבר כזה..

23/10/2013 12:03

כול אחד מביע אהבה בצורה אחרת. אף בן אדם לא יכול להגיד לך שאתה לא יודע לאהוב, מפני שזה לא נכון. גם אנשים שלא אוהבים את הגילוי חיבה האלה, מראים אותם לבודדים.
איך הנטייה מינית קשורה לכל זה לעזאלזל?!הם סתומים, משהו סתם להם את המוח, בוודאות!!
אני מזמן הפסקתי להקשיב לאנשים שממציאים עליי שמועות, וקובעים לי את הדרך חיים שלי.
למשל;החברות המטומטמות שלי בונות לי את האופי, כאילו וואט דה פאק?!
אני יודעת מהם המגרעות שלי, ומהם הדברים החיובים שבי. הן אומרות דברים שאני לא.
אכזרית? אני? ..
בקיצור, אל תקשיב לאף אחד. תקשיב רק לעצמך.
השתגעתי..

23/10/2013 12:27

אני מאוהבת בכתיבה שלך,אתה מביע את עצמך בצורה יוצאת מין הכלל
אל תפסיק..

27/10/2013 15:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך