אני לא סוסלת את העולם הזה!!!!! נמאס לי מהכל!!!!

08/02/2013 724 צפיות תגובה אחת

מכירים את ההרגשה שאף אחד לא מאמין לכם?! אבל אתם יודעים שאתם צודקים?
זה בדיוק מה שקרה לי! אני לא מבינה כבר כלום! נמאס לי מהכל!
זה הולך ככה,..
היום חברה שלי שאלה אותי אם בא לי לישון אצלה אבל כששאלתי את הוריי הם נתקו לי בפרצוף אחרי שאמרו לי לא ! כל כך התעצבנתי וונפגעתי הם מצפים שניתן להם כבוד אבל הם לא נותנים בחזרה?
יופי עכשיו אני בוכה ונמרח לי העיפרון…
חברה שלי זאת שרצתה שאבוא אלי הכי להורים שלהה אים אורחים והם אמרו להשהיא צריכה להיות בחדראז היא יכולה להזמין חברה(אותי) אז היא אמרה לאמא שלה בלי שידעתי לדבר עם ההורים שלי…
אתם בטח שואלים איך הגיע אליה המספר טלפון של הוריי אז ככה ההורים שלי סיננו אותי אז התקשרתי מהטלפון שלה כדי שלא ידעו מי מתקשר וככה היא השיגה את המספר ועכשיו ההורים שלי צועקים וכועסים עליי כי הם טוענים שאני מערבת אנשים אחרים בדברים שלא צריכים להוציא מהבית איך הביטוי אומר "לא תולים את הכבסה המלוכלכת בחוץ"….

אני כל כך מעצבנת ומתוסכלת שאני לא מסוגלת לעבור על מה שכתבתי מקווה שאין שגיאות וסורי אם חפרתי הייתי חייבת ל'פרוק' הכל.


תגובות (1)

מכירה את ההרגשה, משתתפת בצערך, לפעמים פשוט צריך לפרוק את כל מה שיושב לך על הלב….
אבל תגידי את משוגעת איך את מעזה לעזוב את הסיפור שלך תמשיכי אותו!!!!!!!!!!

08/02/2013 05:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך