אני מושיטה את ידי,בוא לשתות איתי?

24/04/2015 689 צפיות אין תגובות

נכנסו למסיבה..המקום היה מקום פתוח והיה ממש קר באותו הערב..
"זה טוב " אני חושבת לעצמי.. " לא צריך להוריד את המעיל מעלי.." "יאלה צייסרים?" טל זורקת לארבעתינו ומצביע על הבר שמימין.
חמש בנות יפות בסהכ הגענו למסיבה והרגשנו את המבטים את החיוכים את ליחשושים.
מה שאני אוהבת במסיבות צפופות זה שלא רואים את הגוף כל כך טוב.
קולטים פרצופים את החיוך שאת לובשת ולא מעבר -וזה מה שחשוב הרי היופי פותח לך דלתות והאופי נותן להכנס או חרטה כזו לא?
הרמנו צייסרים וחזרנו למרכז הרחבה מפזזות במקום בתוך במעגל הקטן שיצרנו לעצמנו, דורכים עלינו דוחפים מעט ואף אחד לא ניגש בנתיים.
לפתע שלושה בחורים ניגשים מחובקים אחד עם השני נראים מעט שיכורים "איזה יופי איזה יופי..לא אחי אתה ראית יופי שכזה?" אחד אומר לחבר שלו ומסתכל על כולנו.
מה ששכחתי לציין זה שחברות שלי מודעות לעצמן והן יודעות מה הן יכול להשיג.מה הן רוצות להשיג.
אז כמובן שהתעלמנו באלגנטיות משלושתם והופ הם עברו למעגל הבנות שלידנו עם אותו משפט פתיחה.
לאחר כמה רגעים הגיע בחור אחד לבדו ,פונה ללירון "את הכי יפה כאן במסיבה"..לירון מחייכת לעברו מסתכלת עלינו ומגלגלת עיניים. וכולנו צוחקות כי אנחנו יודעות שאין לו סיכוי."כמה זמן לא פנו אליי ככה עם הכנות היפה והישרה,חבל שהיא שוללת וצוחקת ישר עד שמגיע בחור כזה לעומת היצורים ממקודם.. "חשבתי לעצמי ואז נזכרתי שכל כך הרבה פונים אליה שהיא כבר רגילה.

דנה מגיעה עם עוד 5 צייסרים אנחנו שותות עושות פרצוף מצחקקות וממשיכות לרקוד.
בין הראש של הדר ודנה אני רואה זוג עיניים מבוישות מסתכלות לעברי. אני מעיפה מהר את המבט ומחזירה לראות שלא התבלבלתי והעיניים עדיין שם. פתאום גם חיוך חושף אליי שיניים אני מחייכת והבחור מתקרב.
בואו נעצור רגע והרשו לי לציין שאני נלחצתי ברמות!!כמו שציינתי באמת שהרבה זמן שבחור לא פנה אליי ,לא ניגש להתחיל.
הוא עוקף את דנה מימין ואומר לי שלום..
"הצייסר היה חזק אה?" שואל אותי בחיוך "כן כן וואי שתית גם?" מנסה לענות לו בלי לגמגם.אני חייבת לציין שהוא לא היה מלך היופי אבל הדברים האלה באמת שלא מעניינים אותי גם כל כך התרגשתי באותו הרגע שהכל הרגיש לי כמו הליכה על ביצים.תזהרי במילים שלך שלא תצאי ילדה קטנה הזהרתי את עצמי.
"האמת שראיתי את הפרצוף שעשית אחרי הצייסר..אני לא שותה" ענה לי.לא יש דברים כאלה?הוא אפילו לא שיכור והוא ניגש לדבר א י ת י !
"אפשר להזמין אותך לעוד אחד?" שאל ובמקביל הניח לי יד על המותן..
ועם היד גם העיניים שפגשתי פתאום נטשו אותי ועברו לבחון את כולי. לרגע פחדתי ,אבל העיניים חזרו אליי למעלה! הייתכן שעברתי את המבחן???
"אני שניה הולך לשירותים תחכי לי ליד הבר?"
"כן ברור" אני מחייכת מביטה בו הולך וישר מסתכלת לבנות שמחייכות אליי , "טוב אז אני הולכת לבר" קורצת אליכן והדר תופסת לי את היד "אל תלכי.. הוא סתם יצור". "מאיפה את יודעת?אנחנו לא מכירות אותו ניתן לו צאנס ואגיד לך אם הוא יצור".
"אוקי אז אני באה איתך לבר בא לי מים".
מה היא באה עכשיו קשה לה שאני מקבלת קצת תשומת לב?זה כל כך לא מתאים! אבל מה אני אגיד לה לא?הילדה רוצה קצת מים.
הבחור לא חזר מהשירותים הוא פשוט לא בא והיא ידעה את זהת ולא רצתה שאהיה לבד בבר…
איך אני לא ידעתי שהיופי באמת פותח לך דלתות אבל הגוף הוא שנותן לך להכנס??


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך