אני מטורף עליך

26/09/2018 792 צפיות אין תגובות

"אני מטורף עליך"
הרגשתי את העיניים ה'גם ככה גדולות', יוצאות החוצה, מנסות לראות אותו מבעד לחושך והעשן. אומרים שהחושים תלויים זה בזה, אז הייתי חייבת לשלב את כל הסנסורים האפשריים על מנת להבין את הסיטואציה.
"אני ניסיתי להדחיק ולהעביר את זה, אבל לאחרונה אני ממש משתגע ואני חייב להוציא את זה. אני רוצה אותך ואני לא יכול להמשיך ככה כמו עכשיו, אז אם את לא בעניין, אני אעזוב את הדירה, אבל ככה אני לא יכול להמשיך. כל הלילה שלא חזרת וידעתי שאת איתו השתגעתי."
-הלם-
כאילו, כן, היתה לי הרגשה כשהוא אמר לי שהוא רוצה לדבר איתי, שזה משהו על זה שבזמן האחרון ממש התקרבנו, אבל לא הלכתי רחוק עד לאולטימטום ושיש מצב שיפתח עוזב את הדירה ויוצא לי מהחיים.
עדיין כאב לי מהסקס עם יונתן מהלילה, ואני בחדר של יפתח, יושבת על קצה המיטה שלו, מנסה לעכל את הידיעה ולהבין מה הצעד הבא שאצטרך לעשות עבור כל אחת מהאפשרויות העומדות בפני.
יפתח, שותף שלי בבזל כבר קצת יותר משנה, יודע עלי הכל, ראה אותי במצבים הכי מטרידים וקשים וזה בלי קשר לאיך אני נראית כשאני קמה בבוקר או צובעת לעצמי את השיער בבית. כולם תמיד אומרים לי, שזה ברור שנהיה ביחד, משהו בכימיה ביננו נתן לכל מי שסביבנו להבין מה קורה עוד הרבה לפני שזה הגיע אלינו.
במשפחה ובחברים שלו כבר התאהבתי ואני הכי אוהבת לבלות איתו כל ערב בסלון הדירה הנוזלת שלנו. בעל הדירה שלנו טען שהגג סוייד, אבל כל 'ממטרים רבים' בחוץ היו מסמנים על 'גשמים מקומיים' בתוך הדירה.
יפתח!!!!!! שראה אותי ממררת על גברים פח אשפה, שונאת ומלקה את עצמי על כל אחד שעזב אותי, הוא רוצה להיות איתי! ותכלס, לאחרונה ממש התקרבנו ואני כן מוצאת את עצמי נמשכת אליו… הוא הכי גבר שיש ועוד עכשיו עם איך שהוא אמר לי את הדברים האלה, אמאאאאא…
אבל יונתן.
יונתן הוא בחור מאחת האפליקציות, שבכל פעם שדיברנו, הוא ממש ממש רצה להיפגש וזה הלחיץ אותי (אחת שלא מבינה את מטרת האפליקציה), אז תמיד מסמסתי וסיננתי, עד לפני שבוע. לא זוכרת איך יצא לי להיתקל שוב בפרופיל שלו ומצאתי אותו אטרקטיבי ושווה בדיקה חוזרת.
נפגשנו לדייט ראשון ושני וחוץ ממערכת יחסים, מאוד מוזרה, שניהל או לא ניהל עם המשפחה שלו ולא ממש שיתף אותי בזה, היה מאוד נחמד… בן 40, סטראטפיסט לפני אקזיט שקשור לטכנולוגיית מציאות מדומה, חולה בעלי חיים כמוני, מגדל שני כלבים שבורים ומת מת מת על כל מילה שיוצאת לי מהפה.
ביום חמישי התכתבתי איתו במהלך היום כשהייתי בעבודה והתבכיינתי שכואבת לי הבטן. היו לי תוכניות לערב, הוזמנתי ליומולדת של אח של יפתח, דודי. אני חולה על דודי ועל אשתו דניס וידעתי שגם בעד שלום, אני לא מוותרת על הערב הזה, גם לא בגלל כאב בטן שהשאיר אותי עומדת דקות ארוכות בסקווט בשירותים המגעילים בעבודה.
ידעתי שיונתן ירצה להיפגש הערב גם. יום חמישי וזה, אבל לא היה לי ספק שאני לא רוצה לשכב איתו גם היום. גם היה לי ברור שעם יפתח אני מקבלת 100% של הנאה מובטחת.
בסביבות 6-7 בערב יונתן שלח לי הודעה, מברר מה התוכניות שלי להערב ושואל אם אני רוצה להגיע אליו שיטפל בי ובכאב הבטן שלי. עניתי לו מה התוכניות שלי והוא התבאס. גם לא טרח להסתיר את זה. מבחינתי זאת היתה תחושת הקלה, עכשיו הוא יתפוס ממני מרחק וזה בדיוק מה שבא לי ממנו היום.
ערב היומולדת התגלה להיות ארוחת ערב של זוגות, במסעדת הטפאו בתל אביב, ויפתח ואני, כמובן, גם בתפקיד זוג.
לאורך כל הזמן שאנחנו גרים יחד, הוא תמיד טרח לציין בפני, חצי בצחוק, חצי באמת, שהוא "לא אוהב מגע, אני בכלל לא אוהב אנשים, אני א-מיני".
באחד הערבים בדירה, יצאתי מהמקלחת, עטופה במגבת האדומה, שהשאלתי בזמנו מאחותי והיתה כל כך נעימה לי שאחותי לא זכתה לקבל אותה בחזרה. יפתח ישב בסלון ואני עצרתי לפטפט איתו בדרך לחדר שלי. אני לא זוכרת על מה דיברנו, אבל אחרי לא הרבה זמן, הוא שלח אותי להתלבש בחדר שלי.
מי?! מי הגבר ששולח אישה ערומה במגבת שמדברת איתו, להתלבש בחדר שלה?!
הוא גם לא פעם עשה לי שיחות על כך שלא יהיה ביננו שום עניינים כי הוא כבר פעם שכב עם שותפה שלו וזה היה סיוט מה שהלך אחר כך. אני מנגד, התגרתי בו כל הזמן. כשהייתי הולכת להתקלח, הייתי מודיעה על זה בקולי קולות בבית ומוסיפה "מחכה לך שם…"
וכשהייתי הולכת לישון, תמיד הזמנתי אותו להצטרף אליי. הוא תמיד ענה לי בזלזול "טוב מאמי".
יש לי אפילו סרטון שנופר צילמה באחד הלילות שחזרנו שיכורות מהזוזא, ומצאנו את יפתח ישן בסלון, שאני מתיישבת על ידו ומלטפת אותו. הוא התעורר ודחף אותי ממנו בגועל… משהו ששווה להקרין לאורחים ביום החתונה.
ביומולדת של דודי, ישבנו אחד ליד השני ותפקדנו כמו זוג לכל דבר. היה שם רגע שאני לא אשכח, שהוא הניח את היד שלו על הברך שלי ואני שכחתי לרגע לנשום. אני זוכרת איך התרגשתי מהקירבה אליו ואמרתי לעצמי שהוא בטח לא שם לב או רק נשען עליי. שאר הזוגות בשולחן, נורא שמחו לראות את יפתח איתי ולא טרחו להסתיר את זה שהם חושבים שנהיה זוג מהמם. יפתח הכחיש כל קשר לפרשה, "לא יהיה כלום, כי אין כלום", ואני רק חייכתי ושיתפתי את החברים בהרפתקאות "יפתח שולח את קארין להתלבש בחדר שלה".
אותו סופ"ש, יונתן אכל סרט על יפתח ועליי, הוא התרחק ובקושי תקשר איתי. בטלפון הוא אמר לי שזה נראה שיש משהו ביני לבין השותף שלי, אם זה מה שאני מעדיפה – לצאת לבלות איתו מאשר איתו, ועוד ביום שלא הרגשתי טוב. יש בזה משהו. הסברתי לו שיפתח ואני גרים יחד כבר יותר משנה, שאין ביננו כלום ושיסיר דאגה מליבו. באמת חשבתי ככה והוא השתכנע.
ביום שלישי יצאנו לארוחת ערב בנאם והמשכנו אליו לדירה. בלילה כשישבנו בסלון וראינו קצת טלויזיה, יפתח שלח לי "איפה את".
"אצל יונתן"
"את לא חוזרת היום?"
"לא"
"אולי תחזרי?"
"למה?"
"סתם, אני ממש אשמח אם תחזרי"

עברתי עם יונתן לחדר השינה ושכבנו.

בבוקר כשהגעתי הביתה להתארגן לעבודה, יפתח כבר לא היה בבית. בצהריים שלחתי לו הודעת מה המצב, והוא ענה לי בקרירות שהכל בסדר.
"מה קרה אתמול" שאלתי
"זה כבר לא משנה" הוא ענה. הרגשתי רע. ניסיתי להוציא ממנו עוד מילים והוא ענה לי שנדבר כבר הערב בבית. כמעט שלא רציתי לחזור הביתה. היתה לי הרגשה שאני אצטרך להתמודד עם משהו גדול ולא הייתי בטוחה שיש לי את הכוחות לזה כרגע.
יצאתי בשש מהעבודה ונסעתי הביתה. נכנסתי תוך כדי שיחה עם שירי וראיתי את יפתח יושב בחדר שלו בחושך, מעשן ג'וינט ולובש פרצוף לא נחמד בכלל.
סיימתי את השיחה, נכנסתי לחדר שלו והתיישבתי על קצה המיטה.
"אני מטורף עליך".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך