ג'יני^^
זה סתם קטע שחשבתי עליו אתמול אחרי שהקאתי....

אני מקיאה לפעמים…

ג'יני^^ 10/04/2017 884 צפיות 6 תגובות
זה סתם קטע שחשבתי עליו אתמול אחרי שהקאתי....

אני מקיאה לפעמים-

טוב אז דבר ראשון שחשוב לי לציין, הקטע לא הולך לעסוק בבולמיה או באנורקסיה. וחשוב לי לכתוב את זה בהתחלה כדי שגם מי שלא יכנס לקטע יראה את זה.
אז אני מקיאה לפעמים, ולא אין לי הפרעות אכילה או דימוי עצמי נמוך בקשר למשקל שלי. למען האמת אני די רזה לגילי אבל הכל בסדר כי אני גם די נמוכה ובאופן כללי נראית כמו ילדה בת חמש עשרה.
בכל מקרה אני מקירה לפעמים בכל שבשנתיים האחרונות לא גרתי בבית מה שהוביל אותי להרעיב את עצמי, אבל שוב, אין כאן קשר למשקל אלה לעצלנות טהורה. התעצלתי להכין לעצמי אוכל בערבים ולכן הייתי הולכת לישון רעבה, מה שהוביל את הקיבה שלי להצטמק בטירוף ובכל פעם שאני הולכת הרבה מידי או מהר מידי אני מתחילה להרגיש כבדות עצומה על הבטן.
זה קרה לי אתמול, הייתי כל כך רעבה ואכלתי עוף בצ'ילי ודבש כל כך מהר שהייתי חייבת להקיא אחר כך, לא כי אני מרגישה שמנה, אלה כי לא היה לי מקום בבטן.
זאת הייתה תחושה נוראית, אני שונאת להקיא, אבל לאחר שהסבל נגמר אני מרגישה טוב יותר.
לא באתי להתפאר בגופי הרזה בקטע הזה, האמת שהייתי מעדיפה להשמין רק קצת ולגבוהה טיפ טיפה כדי שאנשים יבינו בת כמה אני באמת פשוט היה חשוב לי לציין ולהגיד שלפעמים להקיא זה בסדר כ הדברים הכי מגעילים אלה שהרבה פעמים גורמים אחריהם את התחושה הכי טובה .
אז לא אין לי הפרעות אכילה, אבל גם אני מקיאה לפעמים :)


תגובות (6)

אני מבינה אותך, גם לי יש בעיה , אני פשוט לא אוהבת אוכל, לא נהנת ממנו, לא מ מתוק או מלוח, אני רזה ונמוכה אבל זה לא אנורקסיה זה פשוט שאני לא אוהבת אוכל, אבל אנחנו חייבים לטפל בעצמנו, אם אין לך כוח ואת עצלנית (כנל לגבי ) תכיני בצהריים אוכל לערב , עדיף אוכל קל כדי שלא תקאי, תגדיל כמויות בהדרגה.
את צעירה ואת חייבת לטפל בעצמך :)
אני חושבת שבכללי כדי קצת לחלק לפסקאות כדי להדגיש את הקטע אבל מעבר לזה אני לא רואה משהו רע.

10/04/2017 16:36

    אני מטפלת בעצמי אל דאגה ^^ חזרתי הביתה ואני אוכלת יותר מידי חחח
    אני באמת לא מבינה איך אפשר לא לאהוב אוכל כאילו… אני באמת אוהבת לאוכל אבל נראה לי שקשה לי לעכל.
    בכל מקרה כנראה שהעולם מורכב מסוגים שונים של אנשים ואני שמחה שאהבת ^^

    10/04/2017 16:41

    אני האדם היחיד בעולם שלא אוהב אוכל.
    זה אחד מסתורי היקום.
    שמחה שעכשיו משהו דואג לך.
    בקשר לעיכול , אמרתי, תנסי לאכול מזונות קלים, תחשבי שהרגע יצאת מצום,
    תאכלי בהדרגה.
    זה עצה שלי :)

    10/04/2017 16:45

געוואלד! (????) מה ה- bmi שלך? אני גם מתעצלת לאכול ודי רזה אבל זה לא מגיע לרמות של הקאה…

12/04/2017 17:05

ככה או ככה, זו נשמעת בעיה. את אומרת שעכשיו את במצב שאת צריכה להקיא אחרי שאת אוכלת? לכי לרופא, זה עלול להיות מסוכן ועדיף לבדוק את זה.

12/04/2017 17:08

מצחיק כי לי מסתבר יש הפרעות אכילה אבל שונה קצת ממה שאנשים מכירים… דבר ראשון- אני כמעט לא אוכלץ שום מאכל (זה לא שאני לא אוכלת בכללי- אני אוכלת כמה שבאלי, אני פשוט לא אוכלת את רוב סוגי המאכלים) בימים אלו מה שאני מסוגלת לאכול זה :פסטות, אורז, תפוחי אדמה, ומתוקים. אפילו חטיפים הפסקתע לאכול לאחרונה… דבר שני- אני לא שותה מים. ואם אני שותה-וזה הדבר השלישי- אני מיד אהיה חייבת שירותים… גם באוכל. לא משנה כמה ומה אוכל- אני מסיימת ארוחה וישר לשירותים רק, שאני לא מקיאה. אני מוציאה את האוכל בדרך…..טבעית יותר…

12/04/2017 21:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך