rachel the killer
סוג של פריקה מחורבנת, שילוב בין שיר לסיפור קצר. אין לי שמץ של מושג מה זה. תהרגו אותי.

אני פסימית קטנה

rachel the killer 13/11/2014 1068 צפיות 12 תגובות
סוג של פריקה מחורבנת, שילוב בין שיר לסיפור קצר. אין לי שמץ של מושג מה זה. תהרגו אותי.

אני שונאת את עצמי.
כל תכונה מחורבנת בי.
אני מורדת מהסוג הגרוע ביותר,
מעצבנת, חסרת טאקט.
אני מנסה להאמין שיהיה טוב יותר כשאני יודעת שלא,
אני מרשה לעצמי ליפול לאשליה כל פעם מחדש ולהאמין שאולי אני מסוגלת לעשות משהו טוב, למרות שאני לא.
אני מפחדת כל כך להגיד משהו לא נכון,
לעשות איזו שטות שתביך אותי.
אני מתכנסת בתוך עצמי כמו שבלול קטן ומפחדת להוציא מילה מהפה,
ילדה פתטית וטיפשה שכמוני.
אני לא מסוגלת להקשיב, אני פוגעת באנשים בלי להבין שזה מה שאני עושה.
וכפי שאתם יכולים לראות, יש לי הערכה עצמית די נמוכה.
אני הורסת את עצמי בכל דרך אפשרית, ואז מתלוננת,
כאילו שאני לא זאת שאחראית על הצרות שלי, ואם אני אתלונן מספיק מישהו יטפל בזה.
אני מטומטמת, ורק מעמידה פני חכמה כדי להרגיש טוב יותר עם עצמי.
אני מניחה שאנשים יגידו שחצי מזה לא נכון, אבל מה לעזאזל הם מבינים? זה לא שהם באמת מכירים אותי.
כשאני באה לבחור משהו שאני אוהבת בי הדבר היחיד שאני אומרת זה שאני רזה,
למרות שבעצם אני רזה יותר מידי ועדיין לא מספיק בשבילי.
הייתי רוצה להיות מסוגלת לשנות את כל התכונות האלו בי, להפוך לאדם טוב יותר.
כלומר, אם אנשים יכולים להיות אופטימיים, גם אני יכולה, נכון?
אבל כל פעם שאני מנסה אני נכשלת, וכבר נמאס לי להיכשל.
אולי עדיף לי להיכנע לזה וזהו, זה לא שדברים יכולים להשתפר.
כנראה תגידו שכן, אבל מה אתם מבינים, אופטימיים קטנים שכמוכם,
הכל אצלכם ורוד ונצנצים, וחדי קרן מעופפים בכל מקום.
אני מזלזלת בכם, אבל עמוק בפנים רוצה להיות כמוכם.
אבל אני לעולם לא אהיה כי אני פתטית קטנה וטיפשה,
עם הערכה עצמית נמוכה,
שאפילו לא מסוגלת לכתוב פריקה בצורה טובה.


תגובות (12)

אנשים זה חרא של דבר.
אני בדיוק כמוך, משחקת את החכמה כשאני הטיפשה. אבל כאלה אנשים, אינטרסנטים ופתטים.
ולמרות מה שאני נראת, אני הדבר הכי אופטימי שיש. אני לא מאמינה באנשים, אבל אני מאמינה שהחיים לא מתחילים ונגמרים בציר הזמן הפתטי שלנו. אבל אני אופטימית. למה? כובע.
אופטימיות זה דבר יחסי
היא תמיד תהיה שם
השאלב אם את מוכנה להכיר בה או לא.
אני שונאת אנשים
אני שונאת את עצמי
אני שונאת הכל
אבל אני מאמינה (כי אני ילדה רוחנית וטיפשה)
שקיימת אהבה ,קיים קסם, קיים אושר וקיימת שמחה. גם אם עדיין לא ראיתי את הכל.
ואני אספר לך סוד? הדבר שאת הכי לא מכירה, זה את עצמך.
אז יאללה, אופטימיות בשגעת!
כולנו מיוחדים, כולנו קיימים מסיבה מסוימת, לכולנו יש גורל. העובדה הזאת בפני עצמה משמחת אותי

13/11/2014 23:20

    אוי אני חופרת

    13/11/2014 23:20

    לא זה בסדר, אני אוהבת תגובות חופרות.
    הן הכי טובות.
    תודה על העידוד ^^
    גרמת לי להיות מאושרת לרגע קטן

    13/11/2014 23:35

יש בך דברים שמזכירים אותי.
~והיי, חדי קרן זה קסום. (כןכן, אני יודעת למה הכוונה בהזכרתם בפריקה, אבל זה דרש לומר את זה)~
אני לא מכירה אותך ממש, אבל כל אחד מיוחד בדרך שלו (חוץ מהאנשים שאני שונאת. יש המון:'>). אז אני מאמינה שגם את מיוחדת בדרך שלך, ושיש בך צדדים טובים שאת פשוט לא מודעת אליהם, או מתעלמת מהם, או לא מחשיבה כמשהו רציני.
לפחות את מודה בחולשות שלך. וכשמודים בחולשות ומודעים להן-זה כבר צעד להתגבר עליהן.

13/11/2014 23:29

    אם להודות בחולשות היה עוזר להתגבר עליהם כבר הייתי האדם הטוב בעולם.
    אני מניחה שיש לי צדדים טובים, חבויים עמוק בפנים.
    עכשיו רק למצוא אותם…

    13/11/2014 23:34

    ניסיתי להיות אופטימית, ס'הה. חוץ מזה שמעתי אנשים ומרים ככהXD סליחה, נדמה לי שנשמעתי רצינית קודם והרסתי את זה די..לגמרי.
    בכל מקרה, נדמה לי שצריך פשוט באמת כוח רצון-כדי לשנות משהו בעצמך.פשוט תנסי בנתיים לראות את מה שטוב לך, ולהעצים את זה. תנסי.

    13/11/2014 23:37

    אנסה ^^
    בינתיים, אני אשמע MCR ואת הלהקה החדשה שאני כבר חייבת לשמוע (FIRׂ)
    תודות כולם ^^

    13/11/2014 23:39

הייתי מגיבה תגובה שנונה, אבל כל מה שהיה לי להגיד כבר רשמתי בסיפור שלי שאותו קראת, דווקא אחלה פריקה.

14/11/2014 00:02

תקחי עיפרון ונייר ותציירי, ותראי כמה יפה את מציירת.
תקחי עיפרון ונייר נוספים ותכתבי, ותראי כמה יפה את כותבת.
תראי מראה ותסתכלי, תראי כמה יפה את נראת.
תדמייני אית בית הספר שלך ותראי איפה את נמצאת מבחינה לימודית, תראי איפה את. את לא סתם שם.
תקחי מחבט טניס שולחן, לכי לשולחן של טניס שולחן, תראי כמה טוב את משחקת.
תקשיבי, אם את אומרת שאת לא טובה או משהו, אני לא חושבת שיש לי הזכות להגיד לך שאת טובה – אלא רק להגיד שלדעתי את טובה. כי מה? לדעתי את טובה. אלא לא סתם טובה. מעולה.
יש בך את המגרעות שלך.
בכל אדם יש את המגרעות שלו.
אבל כמו כל אדם (בהנחה ואת לא חתול סומו מעופף… או סרגל… או חד קרן) יש בך גם דברים חיובים וטובים.
אני מכירה את ההרגשה הזאת של 'אני הכי גרועה בעולם, כל דבר וכל תכונה אצלי הם לא טובים'. את פשוט צריכה להתעלם לרגע מהדברים הגרועים, ולראות את הדברים הטובים… אני יודעת שזה קצת קשה. אבל אין דבר שהוא לא בלתי אפשרי.
ובקשר ללהיכשל בלהיות טובה יותר או אופטימית – אני אגיד לך שלדעתי, כישלון הוא גם הצלחה. פשוט תקחי את הכישלון, תראי מה היה כישלוני. ואז תעברי קצת, תקרעי את השכבות העליונות הברורות ותראי את ההצלחה המסוימת שמתחתיהן. תקחי את ההצלחה הזאת שמצאת ותציתי את התקווה שבה. ואז התקווה תבער בך, תשרוף את הרגשות הרעים ותראה לך כמה דברים מסוימים הם לא כפי שחשבת.
תזכרי שגם אחרי הלילה החשוך ביותר, האפל ביותר, עם הכי הרבה דם וסבל ועצב או כל דבר כזה – מופיעה השמש. השמש שמאירה לך דברים שלא ראית מקודם, בלילה, בעצמך.
כי מהיכרות איתך (ואני מניחה שאני מכירה אותך מספיק…) את בנאדם בסדר. את בסדר כמו שאת. יש בך דברים רעים טיפה, אני לא אגיד שלא (חברה נפלאה אני הא), אבל יש בך טונות דברים טובים שאין לי כוח לפרט עכשיו.
אז מקווה שעזרתי.

אה, אגב – סליחה על החפירה.

16/11/2014 17:29

    חברה מקסימה ^^
    ולא אכפת לי שחפרת, גרמת לי לחייך.

    16/11/2014 20:17

הממ
אולי זה בכלל שאת לא מאמינה בשום דבר?
תקווה זה אופטימיות.
לדעתי צריך להעריך את עצמך בחיים.
צריך לאהוב את עצמך.
אופטימיות? משהו שאתה שולט בו. כנ״ל אם להיות בן אדם טוב.
זה קל
את הכרחת את עצמך חהאמין שזה קשה.
זה לא…
בכל אופן התגובות שמעליי עשו עבודה לא ראה ואני דיי מיותרת כאן אז סורי אם יש שגיאות אני מהטלפון וביי

16/11/2014 22:05

מה רע בפסימיות?

20/11/2014 21:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך