חרש
מה אתם חושבים שאני צריך לעשות? לי יש חברה וזה סתם יחזיר אותי לבאסה שהייתי בו... או לנסות להבין את אלינור למרות שאין מה להבין?
בבקשה תעזרו לי פה! אחרת זה יאכל אותי מבפנים!!

אני צריך לדעת איך להפסיק את זה!!

חרש 21/05/2013 644 צפיות 4 תגובות
מה אתם חושבים שאני צריך לעשות? לי יש חברה וזה סתם יחזיר אותי לבאסה שהייתי בו... או לנסות להבין את אלינור למרות שאין מה להבין?
בבקשה תעזרו לי פה! אחרת זה יאכל אותי מבפנים!!

היום עליתי על הרכבת בירושלים. הייתי בדרך לכותל כי היה לי שם סיור עם הפנימייה שלי. בתחנה אני קולט דמות בקהל והופתעתי. ראיתי את האקסית שלי אלינור. אמרתי לעצמי עדיף לא לגשת אליה שלא יהיה בעיות עכשיו באמצע רחוב. עלינו לאותו קרון אבל המשכתי בעיסוקים שלי. פתאום אני שמוע ״אתה חתיכת בן זונה אתה יודע!!״ לא ציפיתי לפחות מזה תאמת.
אני ייתן לכם קצת רקע לכל זה. אני ואלינור יצאנו למשך ארבעה חודשים עד שהיא הגיעה לשבת בשכונה שלי וכנראה לא הייתי מי שאני באמת לידה כשאני עם חברים שלי. מאז היא לא התאוששנו מזה אני עצמי ניסיתי הכל כדי שלא נתפרק. בסוף החלטנו שזה לא עובד ונפרדנו ביחד. ופה באמת הייתי לא טוב אליה. לא יכלתי לוותר על האגו שלי. מה שהיה זה שהפסקנו לדבר כי צעקתי עליה שתכלס בגללה נפרדנו. וזה באמת נכון והיא מודה בזה אבל גיליתי רק אחרי כמה זמן שבגלל השבת היא רק ניסתה להיפרד ממני בלי לנסות אפילו לשנות את מה שהיה! אחרי כמה זמן התחלנו לדבר שוב אבל לי עדיין כאב העניין. חבר שלי יום אחד ניגש אליי ומראה לי תמונות שהיא עם מישהו אחר. ״מאיפה השגת את זה?״ ״זה תמונות שלה כשעוד הייתם ביחד. אחי באמת סליחה אבל הנה תשמור ותחשוב עם עצמך מה אתה עושה עם זה״ אני המום ולא מאמין שזה מה שהיא עשתה! אז אמרתי לה ״שמעי אני לא רוצה לפגוע בך ולא כדאי שנשמור על קשר! אני חושב שזה יעזור לי להמשיך הלאה ואני לא ייתקע ולא יצא עם מישהי אחרת.״ היא אמרה לי שהיא שונאת אותי ששיחקתי בה ושאני הילד הכי מניאק שהיא מכירה! אני באמת לא רציתי לפגוע בה יש לי פיוז קצר ואני משתגע מהדברים האלה אבל זה רק לטובתה.
בחזרה לרכבת- ״את מוכנה להסביר למה את מתכוונת?״ ״לא אתה והאגו שלך לא תבינו!״ ״תני לי רגע לשלוח לך משהו כשנרד מהרכבת.״ היא נתנה לי את המספר שלה ואת הפלאפון שלה כי ביקשתי. שלחתי לה את התמונות וכדי שאני יפסיק להיזכר בכל זה מחקתי את ההודעות מהפלאפון שלי. ״לפני שאת רואה את מה ששלחתי תביני שכל זה היה לטובתך. לי יש היום חברה ואני אוהב אותה ולמדתי מהקשר שלנו המון!! אבל אחרי שאת רואה את התמונות האלה אני לא רוצה שבכלל נדבר גם ככה ברחוב!״ נתתי לה את הפלאפון שלה בחזרה והלכתי לסיור שלי. אחרי שעה ידידה שלי שגם חברה של אלינור מתקשרת אליי ואומרת לי שאני חייב להיפגש איתה! ״למה את חושבת שאני ייפגש איתה! אין פה מה להסביר. בגידה זאת בגידה ואחרי חצי שנה אני לא מצפה לכלום! ועכשיו אנחנו לא נדבר על זה יותר אלא אם אני ידבר איתך על זה.״ אבל היא אומרת שאם אני לא ייפגש איתה הכל יהרס וחבל שזה יקרה. לא הבנתי מה יהרס אבל זה גם לא מעניין אותי! בגידה זאת בגידה ומי שחושב שעל זה אפשר לכפר אז לא!!! אבל היא ממשיכה לחפור….


תגובות (4)

גם לדעתי אתה לא צריך לדבר איתה. חצי שנה זה המון זמן, זה נגמר!! (מבחינתך לפחות)
במיוחד שיש לך חברה עכשיו, היא לא תאהב את זה אם תדבר איתה (החברה).
כשהיא אמרה 'הכל יהרס' זה נשמע כמו סוג של איום…. ><
אני מציעה שתדבר על זה עם חברה שלך ותתייעץ איתה, לפחות היא תדע מראש על כל העניין הזה.
בהצלחה :]

21/05/2013 03:31

קודם כל תספר לחברה שלך… שלא תתעצבן.
אני ממליצה לך שתסדרו את העיניינים בינכם ותשארו ידידים.
אם אתה לא רוצה את לא חייב. אבל אולי יש לה משהו דחופ להגיד לך.
אני ממליצה לך לדבר איתה, וללבן את העיניינים D:

21/05/2013 03:36

דיברתי עם חברה שלי והיא אמרה שאין לי למה לדבר עם האקסית… ואין מה ללבן אם היא רוצה לומר סליחה אז לא צריך כי כבר עבר הרבה זמן…

21/05/2013 03:46

עזוב את זה,אולי תפגש איתה אבל אם לא תצליח לשמור על קשר כידידים זה בעיה שלה..

21/05/2013 13:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך