פריקה קטנה ומוזרה

אני קצת מסטולה כרגע אז…

05/05/2014 674 צפיות אין תגובות
פריקה קטנה ומוזרה

אני קצת מסטולה כרגע, משהו מוזר כזה באוויר אינני יודעת אם בגלל היום העצוב הזה או שמא זה רק אני, או השירים העצובים שאני שומעת לאחרונה, אני צריכה לפרוק מעט עול , אני מרגישה לא שלמה עם דרך פעולתי, אינני יודעת למה, אבל בזמן האחרון אני מרגישה פשוט אי שקט בתוכי, זה בא עם נדודי שינה תכופים, פחד שנכנס גנב הביתה, או סתם פחד שמא אחי ישמע שאני לא הבתולה מריה הקדושה והלבד פתאום ממש מרגיש לבד… ואז הגיע היום, אני נמצאת עם חברתי הטובה ביותר שממלאת את הלבד, אך משהו עדיין לא מרגיש שלם, הראש עצמו כאילו לא מתחבר לו כל החלקים, כאילו הפאזל בראשי לא קולט שהגעתי למקום שרציתי, עם האמונות שלי, נתחיל בחוסר אמונה באהבה בין בני זוג האמונה במשיכה כגורם ראשון, יש לי אותם את הגברים החמודים שנמצאים שם וברגע הראשון שאני קוראת להם הם רצים על ארבע , ואם זה הבית שלי מקום שהוא רק שלי לגור לבד רציתי מההתחלה, או שמא אפילו הלימודים שאני מצליחה בהם ללא להתאמץ, לא יודעת הכל מסתדר הן מבחינה רוחנית והן מבחינה כלכלית, אך משהו חסר, לא שלם , ריקני אני מרגישה את זה בעצמותיי משהו חסר לי … זה לא חום ואהבה כי מרעיפים עליי את זה ללא ספק, זה גם לא הכאב של הלבד, זה סתם מן תחושה של אי מימוש עצמי כזה, שאני צריכה לשנות משהו אני צריכה להרוס ולבנות מחדש, אך להרוס את כל הטוב שיש לי עכשיו את החלומות הקטנים שיתגשמו, רק בשביל לבדוק מה יש בכיוון האחר, רק בשביל לשנות, לנסות דרך יותר מסוכנת ,רק בשביל תחושת החופש שבורחת מידיי כל פעם מחדש, אינני יודעת מה עובר עליי, אני קצת מסטולה כרגע…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך