אני רוצה להמשיך לכתוב… אני באמת רוצה…

רוקמת החלומות 12/04/2015 873 צפיות 3 תגובות

אני רוצה להמשיך לכתוב, אני באמת רוצה… וזה לא שאני צמאה יותר מדי להערכה וביקורות, אני לא ניזונה מן קהל שרק יכול לכתוב. אני כותבת וכותבת וזה מסב לי הנאה… זה עושה
לי מעין תחושת חמימות בלב, אותה תחושה פחות או יותר שיש לאחר שפיכת רגשות סוערת
או ריב שסופו ווידוי ופיוס.

לכתוב למגירה… זה כיף, אבל זה לא אותו דבר כמו לשתף.
כאשר אני משתפת, אני מפרסמת משהו שהוא חלק ממני, משהו בי.
מיד אחרי שאני מפרסמת סיפור אני חושבת דקות רבות מה יעלה במחשבותיהם של אלה שקוראים אותו…

האם יאהבו אותו? יתחברו אליו? יבינו אותו? או האם בכלל יסמפטו אותו?
אני מביטה על הצפיות ואני נמוגה… אנשים שפשוט קוראים, רואים, מבחינים, אך לא מגיבים.
כמובן שלא חייבים להגיב מילולית, ישנה גם אפשרות הדירוג.
אני יודעת שאין לי הרבה קוראים, כמובן שזה משתנה מסיפור לסיפור, אך שוב, אני איני פופולארית באתר או משהו.

לאלה שבכל זאת שקוראים, פנייתי היא אליכם- אם קראתם, בין אם אהבתם, או לא, בין אם בכלל התחברתם או לא… אני רוצה את השיפוטיות שלכם! אני רוצה שתביעו את דעתכם על סיפוריי… שתגידו לי מה עליי לעשות בכדי להשתפר, כי תמיד יש מקום לשיפור.
זו כל בקשתי, היא לא בקשה גדולה… פשוט יהיה לי נחמד להבין מחשבות של אחרים ושיש נקודות מבט שונות על כל דבר… (:


תגובות (3)

אני מבינה את דבריך , וגם אני חשה אותם , כמו שאמרת אני לא כותבת ומפרסמת בשביל התגובה אבל יש משהו נחמד שאתה רואה שאדם מגיב ומביע את דעתו , זה נותן סוג של מוטיבציה , וע׳י זה לומדים מה הדברים שצריך לשפר , ולעיתים זה גורם לך רצון לכתוב יותר . לרוב שאני קוראת סיפורים / קטעים של אחרים אני משתדלת להגיב כי אני יודעת שיכול להיות שהאדם שכתב מצפה לדעת הקורא . טוב שרשמת את ריגשותך בנושא זה אולי לגרום לאנשים לשים לב יותר :-)

12/04/2015 01:50

אוקיי, רוקמת החלומות, השגת לך קורא ומגיב. :)
אני תמיד שמח לראות שיש אנשים שמוכנים להשתפר (דבר שלא ראיתי הרבה באתר הזה, אני חייב לציין…)
לצערי, לא אוכל לעקוב פה אחרי סיפוריהם של האנשים כולם, אך אעשה מיטב מאמציי להגיב לך לפחות, כי הבטחתי.
ד"א, יותר מאשמח אם תודיעי לי דרך ה"צור קשר" שהעלת משהו, כי אני באמת ובתמים חסר זמן, וכשאני אדע שיש משהו, אני לבטח אבדוק אותו! D:

12/04/2015 14:49
3>

את מדהימה , פשוט תמשיכי !
אל תחפשי אישורים ,

13/04/2015 07:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך