אנשים ומערכות יחסים.

12/04/2017 685 צפיות 2 תגובות

מעולם לא הייתי טובה ביחסים בינו לבינה.
תמיד תהיתי אם משהו לא בסדר איתי, או שכל השאר פשוט ממהרים.
אנשים רצו אותי ואני לא הרגשתי בנוח כי פחדתי מהמצבים האלו.
לא רציתי להיות עם האנשים שרצו אותי כי אני לא יכולתי להיות במערכת יחסים. הרגשתי ואני מרגישה אדם שצריך את החופש שלו, לפתור דברים עם עצמי, וללמוד את היכולת להתמודד עם המצבים האלו.
אנשים אמרו לי לפתור את המחסומים הרגשיים שלי, כי אם לא אעשה את זה אף אחד לא יעשה זאת בשבילי ואני מבינה את זה.
אבל אני לא רוצה לפתור שום דבר. אני מרגישה שיש לי עוד זמן לדברים האלו, אני רק בתחילת החיים שלי ואני רוצה להתרכז בסיום התיכון ובהכנות לצבא, ולמרות שיש את התהיות האלו מידי פעם של 'מה אם אני מפספסת משהו' אני יודעת שרק אוכל ללמוד מזה ושכרגע המצב הוא כזה.
אבל זאת לא הסיבה היחידה שאני לא יכולה לתת סיכויים למי שרוצה אותי כרגע.
מסתבר שלהדחיק דברים זה משהו שעושים בלי מודע בעיקר, אבל לא חשבתי שאוכל להדחיק מעצמי את העובדה הזאת.
ואז יש אותו.
אנחנו כמעט ולא מכירים, דיברתי איתו פעם אחת בחיים שלי, אני אפילו לא יודעת מה שמו והלוואי והמצב לא היה ככה, אבל אני לא יכולה להתכחש לזה יותר.
אני יודעת שבגלל סיבות רבות שציינתי כאן שום דבר לא יקרה, וזה מחרפן אותי.
אבל אני רוצה אותו.


תגובות (2)

מזדהה עם מה שכתבת ובכל זאת, למרות שגם אני מנסה לחיות את החיים בינתיים בצורה הישרה הזו – לא יכולתי גם אני להימנע מזה.

12/04/2017 21:43

אני גרועה ב relationships. חברות שלי צוחקות עליי כי אני אומרת שכשאני אתחתן (אם זה יקרה אי פעם ) אני אשן בחדר נפרד מבעלי ושהוא יצטרך להגיד תודה על זה שאני מוכנה לתת לו חיבוק ושאני מסכימה שהוא יגור איתי באותו בית (אני לא בטוחה שאני מוכנה ). אני לא מאמינה במערכת יחסים לפני גיל 17 לפחות. ואני אומרת את זה מנסיון. היו לי ארבעה חברים כל אחד מינימום 9 חודשים (האמת ששניים מהם היו חברים שלי בו זמנית. פשוט אחד מהם הפך איכשהו לחבר שלי, ולא ראיתי סיבה למה האיטלקי החמוד שעלה לארץ ואיתי בכיתה לא יכול גם להיות החבר שלי, במיוחד אם גם ככה הוא מביא לי כל יום פרחים… ) ואני לא חושבת שזה תרם לי במשהו. להפך, החבר האחרון שלי סוג של בגד בי וזה עירער לי את כל הביטחון בבחורים כי הוא היה כל כך מושלם ומתוק ויפה ואז גיליתי שהכל היה שקר… אבל- אם את בטוחה לחלוטין שאת באמת אוהבת אותו- ולא בגלל מראה אלא בגלל אישיות- go ahead. פשוט תתחילי לדבר איתו. אם יש לך את המספר שלו, את יכולה לכתוב הודעה לא אמיתית בכאילו לחברה שלך, ואז "בטעות" לשלוח לו במקומה. זה יפתח שיחה, וככה תכירו יותר. אם אין לך מספר תשאלי חברות שלך עליו, ותבקשי שישיגו לך את המספר. אם גם זה לא עובד תמיד אפשר פשוט לומר היי בפעם הבאה שתראי אותו ולנסות להתחיל שיחה

13/04/2017 02:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך