את ואני.

10/06/2017 670 צפיות אין תגובות

לפעמים להגיד להתראות זאת הזדמנות חדשה.
לפעמים את מגיעה לסף שאת לא יכולה לסבול את איך שהחיים שלך נראים. אם זה בגלל האנשים, בגלל דברים שקרו או אפילו בגלל עצמך, מרגישה שאת זקוקה לשינוי כדי להתקדם.
אז את מכינה את עצמך לפרידה.
את אורזת את הלב שלך, לוקחת את כל הבגדים שהשאלת לאנשים ומחזירה לארון בלב שלך.
את אורזת את המוח שלך, לוקחת את כל המחשבות שהשאלת לאנשים.
את אורזת ולוקחת בחזרה את מה שכלם לקחו ממך.
את לוקחת את הטוב שיש בך והטוב שיש לך, ואת מחזירה אותם למגירה בתוך הלב שלך.
את לוקחת את כל האנשים בחיים שלך שבאו אלייך בטענות.
את לוקחת את המילים הקשות שאמרו על המראה שלך, על הסדר שלך, על השאיפות שלך ועל חייך. את לוקחת כל מילה של אידיוט שבכלל העז לבקר את החיים שלך.
'אתם לא יותר טובים ממני' את מחייכת לעצמך בשקט. את יודעת שאלו שאמרו לך הכל הם חלק מאוד משמעותי מהחיים שלך. את מכירה את אותם האנשים שזורקים מילים מבלי לחשוב, את מכירה אותם ויודעת למה את מתנהגת אחרת כשאת אתם, כמגננה.
את יודעת הכי טוב על עצמך. בורכת ביכולת להיות מודעת, תמיד התייחסת לזה כאל קללה שלעולם לא היית מוותרת עליה.
ואת מבינה שמכאן יש לך שתי בחירות עיקריות, שתיהן יפגעו בך.
להילחם, או לוותר? את שואלת את עצמך, וצוחקת.
את יודעת שאת לא תוכלי לוותר, גם אם את רוצה. את יודעת שנחת מספיק ושלקחת את הזמן. מספיק להתמהמה. את יודעת שיש לך אנשים בחיים שלך שלא תוכלי לוותר עליהם. לא תוכלי לוותר ולשכב במיטה יותר, ולרחם על עצמך, כמו שעשית במשך הרבה זמן.
אז את מחליטה שאת נלחמת. ואת יודעת שזה לא יהיה קל ושתרגישי כאילו את סוחבת על עצמך משא כבד במשך זמן לא מוגבל. אבל את יודעת שאין לך ברירה.
את אדם אופטימי מטבעך, יש אנשים שיודעים את זה וניסו לנצל את זה. אל תתני להם, מגיע לך להיות מאושרת. את אדם טוב. עשית הרבה טעיות, אבל אני יודעת שאת אדם טוב.
ואני מאמינה בך שאת תצליחי. יום יבוא ואת תסתכלי עליהם ממקום גבוה יותר ותחשבי לעצמך שהצלחת בחיים שלך.
יום יבוא ותשחררי את האנשים האלו מהחיים שלך.
החיים האלו הם שלך, נתקעת עם עצמך לתמיד, אין לך מה לעשות עם זה. תלחמי בשביל עצמך, ותשתדלי לא להיות אויב של עצמך.
אני אגיד לך עכשיו להתראות, כי זה הזמן שלך ללכת. אל תשכחי את מה שלימדתי אותך.
אני נפרדת ממך, כי אני משחררת אותך לתמיד. תודה שהיית פה בשביל שתינו, תודה שהיית אני ולימדת אותי כל מה שאני ידעתי.
לפעמים להתראות זאת הזדמנות חדשה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך