זואי מאליק
אני לא אוטיסטית

בגללך כולם ישנאו אותנו

זואי מאליק 24/05/2013 766 צפיות 5 תגובות
אני לא אוטיסטית

יש לי ידיד שקוראים לו בני(שם בדוי) ועוד ידיד שקוראים לו בוריס (שם בדוי) ובני השנה התחיל להתחרפן.הוא היה עובר התפרצויות זעם באמצע השיעור ופעם הוא קילל את המורה שלנו וניער לה את השולחן וחברה שלי גילי (שם בדוי) אמרה לו כל הכבוד ושהיא סוגדת לו וכל השיט הזה.עכשיו כל הכיתה שונאת את בני ברמות מטורפות!עכשיו הוא לומד בנפרד עם המורות של כיתת תקשורת (אני בני ובוריס ועוד ילד מהשכבה ילדי תקשורת) ובגלל בני יכולים להתחיל לשנוא אותנו וגם החברות שלי שסוף סוף הצלחתי להשיג!(בשנים הקודמות הייתי זאב בודד) וגם בלי קשרר לבני בגלל שאנחנו בכיתת תקשורת יש עלינו מספיק סטיגמות טפשיות ולא הגיוניות (לדוגמא פעם המזכירה דף עם הכיתות כולל כיתה 4 וכתבה שם "כיתת אוטיסטים" זה שיש לנו קשיי תקשורת לא אומר שאנחנו אוטיסטים!*) אז גם ככה יש לנו מספיק צרות ובני מוסיף עליהם בגלל ההתפרצויות המפגרות שלו והקטע המפגר שלא עובר עליו כלום!הוא סתם מתעצבן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!נמאס כבר!!!!!


תגובות (5)

תגיבו

24/05/2013 11:59

תראי גם לי מדי פעם פה ושם יש התפרצויות זעם זה קורה אין מה לעשות עם זה, זה בעיה של לחץ נפשי, צריך לעזור לבן אדם כזה.
אני יודעת עד כמה קשה לכם, אבל הדבר הכי נורא שאתם יכולים לעשות הוא להאשים את בני בהכול ולהפוך אותו למנודה (אני לא באמת יודעת מה אתם תכננתם או מה עובר לכם בראש או לאן אתם חותרים אז לא להיעלב). אל תתיתנו לאנשים טיפשים להרוס את החברות שלכם או את הדעה שלכם על בני או אפילו עצמכם.

24/05/2013 12:08

אני בוריס והילד האחר ועוד ידיד שלי נשארו היחידים שמתייחסים אליו והוא בחיים לא היה כזה

24/05/2013 12:14

יכולה להיות שיש לו בעיה
לנו בבית ספר יש גם כיתה כזאת אבל אנחנו מתייחסים אליהם כרגיל זה שהבית ספר שלכם מתנהג אליכם ככה זה ממש לא בסדר
כנראה שעובר עליו משהו, אין לכם יועצת בית ספר?

24/05/2013 12:57

יש שלחתי לה מייל שתיקח אותו לשיחה היא לקחה אותו וזה עדיין לא הסתדר

25/05/2013 00:27
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך