בחיים שלי לא פחדתי ככה

05/11/2017 594 צפיות אין תגובות

אני מניחה שאתם יודעים שאני לומדת קראטה , ומי שלא עכשיו יודע .
מה שאני עומדת לספר לכם היה אחד החוויות הכי מפחידות והכי מאתגרות שעשיתי בחיים שלי
ת-ח-ר-ו-ת אני מניחה שאתם די מאוכזבים חח אבל בכל מקרה בגלל שלי יש בעיות של ביטחון עצמי ואני לא מאמינה בעצמי בכלל אז המאמן שלי החליט שהוא רוצה שאני אשתתף בתחרות הוא האמין שזה יעשה לי טוב , ולהגיד לכם את האמת באותו הרגע רציתי לברוח משם להיכנס למיטה ולא לצאת ממנה עד שזה ייגמר , או יותר גרוע מזה רציתי להרוג את המאמן שלי …. איך הוא מתכוון לשלוח מישהי גרועה כמוני לעשות פדיחות בתחרות ?
אחרי שהבנתי שאין לי ברירה אלא להשתתף בזה ( זה היה 4 ימים לפני התחרות דרך אגב ) התחלתי לבוא כל יום לאימונים בבקרים בעיקר ואלו היו 4 הימים הכי קשים שהיו לי בחיים הגעתי לאימון ושום דבר לא הלך ואני מתכוונת לשום דבר התחלתי להתבלבל בקטע שאני אמורה לעשות וזה כן זה הביא אותי למצב שבירה הייתי בחוסר אונים מטורף , אותו אימון היה האימון היחיד שבכיתי בגלל שלא הצליח לי … אני הייתי ממש קרובה להגיד למאמן שלי שאני לא יכולה להשתתף אבל היה דבר אחד שעצר אותי מלעשות את זה לא רציתי לאכזב , את מי לאכזב אתם שואלים ? את המאמן שלי , ההורים ובעיקר את עצמי אז כן השתתפתי בתחרות ובאותו אני רעדתי כל כך , הלב שלי דפק כל כך חזק שאני פחדתי שהוא עוד שנייה יוצא לי מהחליפה ובורח לקבור את עצמו איפשהו .
אז עשיתי את זה ואתם יודעים מה עזר לי ? פשוט לא לחשוב על כלום , כאילו הגוף עשה את התנועות לבד זה היה מדהים לא עניין אותי מי עומד מולי , מי מסתכל, פשוט כלום . אחרי שסיימתי את הקטע עמדתי שם מחכה לציון ושאלתי את עצמי אני באמת עשיתי את זה עכשיו ? חחחח
אבל למרות הפחד זכיתי מקום ראשון בתחרות הזו :) מה שאני באה להגיד לכם שלא צריך לוותר אם קשה, ושלכל אחד יש פחדים מכל מיני דברים מי שאומר שהוא לא מפחד משום דבר אז הוא שקרן , ותדעו לכם דבר אחרון אמיץ הוא לא זה שלא מפחד בכלל אמיץ הוא זה שמתגבר על הפחד .
תנצחו אתם את הפחד אל תתנו לו לנצח אותכם :)
אוהבת המון מ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך