בקי
חברי הקוראים אתם לבטח גם תוהים על ההתנהגות הלא יפה בלשון המעטה של אבי ז"ל אך החינוך שקבלתי היה בפירוש להקשיב לשמוע וחלילה לא להתמרד וכך נהגתי האם הייתי מאושרת יותר או פחות באם הייתי נישאת לו דברים כאלה אין בהם אפילו לשנייה של הרהורים כי איש אינו יכול מה היה קורה ? אילו וכו'

ביכורים "סיפור עלייתי ארצה"

בקי 22/05/2011 511 צפיות 2 תגובות
חברי הקוראים אתם לבטח גם תוהים על ההתנהגות הלא יפה בלשון המעטה של אבי ז"ל אך החינוך שקבלתי היה בפירוש להקשיב לשמוע וחלילה לא להתמרד וכך נהגתי האם הייתי מאושרת יותר או פחות באם הייתי נישאת לו דברים כאלה אין בהם אפילו לשנייה של הרהורים כי איש אינו יכול מה היה קורה ? אילו וכו'

אבי התנהג כל כך לא יפה כל כך ואמר לו אין לי בת לחתונה , אני לא מבקש להתחתן אני רוצה רק להיות חבר של בתך כי אני אוהב אותה ואני אשמור עליה כמו שמירת יהלום יקר. זה לא היה מקובל על אבי והוא בקש ממנו ללכת ולא לחזור יותר. התחלתי לבכות בכי מרורים ושאלתי אבל אבא למה ? האם אני צריכה רק לעבוד רק לעזור במטלות ?
אמי ישבה מבויישת בתוך תוכה אך כנראה שלא היתה לה זכות דיבור וזה חבל כי היתה אשה מדהימה

למחרת דיברתי עם אבי ושאלתי אותו לפשר ההתנהגות הבזוייה שהתנהג כלפי יעקב ועוד הוספתי ואמרתי לו אבא אין זה מאפיין את האופי שלך "פשוט לזרוק אנשים מהבית" אבי היה המום ולרגע חש באי נוחות ואני הוספתי ואמרתי לו הוא נולד בטריפולי כמו שאני ואתה נולדנו בבולגריה אז מה ? ועוד משהו אולי זה יקנה לך חשיבה שונה לגביו רוב ימיו הוא וכל משפחתו חיו באיטליה וכולם עם תארים ואני כל כך אוהבת אותו אנא בבקשה אני רוצה להיות חברתו בבקשה !!!! אבל את רק בת 15 בקי בשביל מה את צריכה כבר חבר שמחייב במהלך הזמן שאת תנשאי לו. הלוואי ואנשא לו אבל כפי שאתה אומר למה לי לחשוב על נישואין בגיל כה צעיר רק חברות ותו-לאו.

חשבתי שהוא התרכך אך הוא עמד בשלו ואז באותה שנייה מאד לא נעימה החלטתי ביני לבין עצמי שאם יהיו לי ילדים לא אפריע להם באהבתם ואסכים במלוא לבי לאפשר להם להתחבר ולהנשא למי שאהבה נפשם. תאמינו לי קוראי היקרים התקופה שבה פרחתי תוך כדי הלימודים וגם העבודה בעלת השעות כל כך ארוכות עברה עלי במהירות כשידעתי שבערב יבוא ויקח אותי חברי הראשון אהבה ראשונה וסוף סוף משהו טוב משהו שאני רוצה אותו גם זה ירד לטמיון. אקדים את המאוחר למוקדם וזה מתבקש להאמר לאחר מספר שנים לאחר שנשאתי לבעלי ( עד היום בן זוגי – איש עניו צנוע ומאד מאד אדיב נדיב ואוהב אותי מעומק ליבו)

כאמור לעיל ויתכן שהייתי כבר אמא שהייתי כבר גם אמא הוא זומן למילויים ובחופשתו הראשונה שב
ואמר לי בקי אשתי אשתי האהובה העולם כל כך קטן ואת לבטח תתפלאי את מה שאני הולך לספר לך. ברכבת לכורדני ישבתי מול חבר טוב שהיינו יחד גם בסדיר וכמובן שאנחנו עושים מילואים יחדיו בחור נפלא איש יקר שעשה חיל בעבודתו בבנק לאומי והגיע לשלב מורשה חתימה ואין לי ספק שלא ירחק היום והוא יהיה למנהל סניף גבר ברוך כישורים..

המשך יבוא


תגובות (2)

לא מעניייין!!!!!!!!!!!!!

24/05/2011 20:24

היי יובלוש למה לא מעניין ????????? נמק ופרט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/06/2011 23:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך