UV kid
קצת הטפת מוסר עצמי לא תזיק (?)

במי אתה מקנא?

UV kid 18/06/2021 232 צפיות אין תגובות
קצת הטפת מוסר עצמי לא תזיק (?)

במי אתה מקנא?
במי בדיוק? איזה אנשים חיים את החלום שלך בזמן שאתה ער כל כך?

אתה לא מקנא בה. כי אם היית מקנא בה, לא היית קורא לזה אהבה בעולב שכזה. אתה לא מקנא באלה שקרובים אליה, שצוחקים איתה בקול חזק ורוקדים איתה בחיוך, פשוט כי אתה יודע שגם אם היית רוצה לא היית מצליח לעשות זאת.

אתה לא מקנא באף אחד מהחברים שלך, כי מצבם גרוע יותר משלך בדברים האלה.
אתה לא מקנא גם באלה שהם רק כמעט חברים שלך, וחיים יותר את החלום שלך, כי לא היית מוותר על כל כך הרבה מעצמך בשביל להיות כמוהם.

אתה לא מקנא באלה שמצאו עם מי לא להיות לבד, כי אתה אוהב את הבדידות.
אתה לא מקנא באלה שתמיד מוקפים בחברים, כי זו תהיה כפיות טובה לא להעריך את החברים שמקיפים אותך.
אתה לא מקנא באלה המוכשרים במיוחד, רק כי האגו שלך מספיק גדול כדי להאמין שאתה כישרוני לא פחות.

אז במי אתה מקנא? למה אתה עסוק כל כך במי אתה לא?
אנשים לא מעריכים אותך? – שטויות במיץ.
אף פעם לא הוקירו לך תודה? – כל יומיים בערך, כנראה כבר שכחת.
אף אחת לא אהבה אותך? – עמוק בפנים אתה יודע שכן.

במי אתה מקנא? איזה חיים אתה לא חי אבל רוצה לחיות?
הרי חיי הוללות ומסיבות נתפסות בעינייך מיותרים כי אין בהם כאב, ובכל זאת אתה מקנא.
הרי חיים של אמת ואמירתה בפרצוף יובילו על פיך רק לאובדן חברים והערכה מהסובבים, ובכל זאת אתה מקנא.
הרי חיי אהבה ורדיפת שמלות לדעתך פוגעים מדי בנפש שלך ושל אחרות, ובכל זאת אתה מקנא.

במי אתה מקנא? איזו אהבה קיימת אבל אתה לא מוצא?
אהבה של פוצי מוצי ודביקות מלאכותית? אתה סולד.
אהבה של חשק ותשוקה עוצמתית? אתה מפחד.
אהבה של כנות ושיתוף אמיתי? אתה מתבייש.

במי אתה מקנא?

בכולם.
אתה מקנא בכולם.
אתה מקנא בכולם כי הם מסוגלים למצוא את השמחה והשחרור בתוך הקבוצה בזמן שאתה מעדיף להיות עצוב ולבד.
אתה מקנא בכולם כי הם לא מפחדים מפרידה והתרגשות, רק חיים את הרגע שאתה מרגיש בו חצי מת.
אתה מקנא בכולם כי להם כל כך אכפת מה אתה חושב עליהם, אבל אתה כולם הזמן חושב מה כולם יגידו.

אתה אולי לא מקנא בה, אבל כן מקנא בכל מי שהיא בחרה ותבחר על פניך, פשוט כי הם כבר ידעו אז מה מרגישה ורוצה, אתה כבר לא תדע לנצח.

אתה לא מקנא באף אחד.
אתה מקנא בכולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך