הכול אמיתי ...
שנה שעברה אמרו לי שאני שמנה , ולמרות שלא הייתי , בקושי אכלתי משהו שלושה ימים , זרקתי את הארוחות של בצפר לפח ולא אכלתי כמעט ובכלל ...
כשגמרתי עם זה אכלתי ממש הרבה בפעם אחד כדי להחזיר לעצמי כמעט 4 קילו שהורדתי ...

"בצחוק – זה לא מצחיק"

18/08/2013 702 צפיות 2 תגובות
הכול אמיתי ...
שנה שעברה אמרו לי שאני שמנה , ולמרות שלא הייתי , בקושי אכלתי משהו שלושה ימים , זרקתי את הארוחות של בצפר לפח ולא אכלתי כמעט ובכלל ...
כשגמרתי עם זה אכלתי ממש הרבה בפעם אחד כדי להחזיר לעצמי כמעט 4 קילו שהורדתי ...

– "איזה ילדה מטומטמת את, אלוהים את משהו מיוחד!" – זה לא מצחיק.
– "הפיגור שלך פשוט לא נגמר!!" – זה לא מצחיק.
– "איזה שמנה את כמה את אוכלת!" – זה לא מצחיק.

– "בצחוק, מה קרה?" – עדיין לא מצחיק.
– "איזה רגשי!… יואו.." – בכלל לא מצחיק.
– "אמרתי אתזה סתם… למה את מתייחסת לכל דבר ברצינות?" – זה – כן מצחיק. מאוד מצחיק.

*

זה מצחיק, בגלל שזה נכון.
הם אומרים בצחוק, אבל אותי זה לא מצחיק.
את מי שיורדים עליו זה אף פעם לא מצחיק.
ואני כן רגשי, והם יודעים, אז למה הם חוזרים על אותה הטעות כלכך הרבה פעמים?!
אין להם לב?
הם לא יודעים?
שמה שהם אומרים, פוגע בי בִפנים?
שמה שהם חושבים מתרסק לי בַפָנים?
הם לא מבינים, שהם הורסים לי את החיים?
הם לא קולטים?
ה"בצחוק" שלהם לא מצחיק.
כי זה לא בצחוק, זה רציני.
אם הם יגידו שאני מטומטמת ומפגרת, אני אנסה להשתפר בלימודים, לדעת ולהבין עוד דברים, להיות כמוהם.
ואם הם יגידו שאני שמנה, אני לא אוכל ימים שלמים, יעשה דיאטות רצח ובקושי אוכל כמו אנשים אחרים, כדי להיות כמוהם.
אם הם יגידו, אני ייעלב. כי זה לא מצחיק.
ויום יבוא, ואחליט להגיד להם מה דעתי.
ואז אני אגיד:
"בצחוק – זה לא מצחיק."


תגובות (2)

Noa

כבר אמרתי לך לדבר איתי?

20/08/2013 09:27

אני יכולה להבין אותך.. אבל תהיי קשוחה, שימי קצוץ על אחרים ותגידי לעצמך בראש ״אני מושלמת כמו שאני, והם יכולים ללכת לעזאזל״.

30/08/2013 13:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך