משעמם לי
עוד פעם אני מסבירה לחברות שלי שבאתר ששום דבר שפה לא קשור אליי בשום אופן אז אל תדאגו!!!!!

בריון מגודל שכמוך…

משעמם לי 30/12/2013 757 צפיות 2 תגובות
עוד פעם אני מסבירה לחברות שלי שבאתר ששום דבר שפה לא קשור אליי בשום אופן אז אל תדאגו!!!!!

הקדמה לסיפור:
שלום קוראים לי אלינור אני בת 16 וחצי עוד מעט 17.
החיים שלי הם משעממים עצובים ומלאים ברוע.
יש לי אח קטן בשם רוברטו (השם שלו מיוחד כי אנחנו ברזילאים והוא נולד בברזיל אבל אנחנו יהודים)
לאמא שלי קוראים ז'ואנה לאבא שלי ישראל. (לפי השמות ניתן להבין שאבא שלי ישראלי ואמא שלי ברזיאלית ואגב אנחנו עדיין יהודים)
יש לי 3 חברות מצחיקות שתיים מברזיל ואחת מהארץ. זאת שגרה בארץ קוראים לה ליאה והיא עוברת בריונות כמוני… :(
אבל השתיים שגרות בברזיל הן ממש מקובלות, כאלה שכל הבנים והבנות רוצים להיות איתן, אני לא מבינה למה הן חברות שלי. אני כל כך מגעילה ולא מקובלת ופשוט איך נגיד את זה… מגוחכת!!!
יש לי עיניים ירוקות שיער שחור ושפתיים די דקות. אני מחשיבה את עצמי "נורמלית" כזה נוגע במשקל. למרות שכל הבריונים חושבים אחרת לגמרי.
הסטייל שלי שונה אבל יפה (בעיניי לפחות).
ברור שאין לי חבר לא הולך להיות לי כי אני פשוט לא מה שהבנים אוהבים.
אני אוהבת שירים של וואן דיירקשן, כריסטינה אגילרה, גסטין טימברלייק,סטיבי וונדר, ג'ניפר האדסון ויש כמה זמרים ברזילאיים כמו: מאנו גבאזי ועוד.
מקווה שתאבו את הסיפור שיש לי לספר לכם!!!!!!


תגובות (2)

אם זה לא עלייך אז את צריכה להוציא את זה מהז'אנר סיפוריים אישיים כי אחרת העורכים ימחקו לך…
זה נשמע חמוד :)

30/12/2013 14:09

אני לא דואגת :)
תתחילי!!!

31/12/2013 05:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך