בתנועה מתמדת

Nati Peles 31/07/2020 360 צפיות אין תגובות

רובנו בני אנוש ממוצעים במדה זו או אחרת ככל שמשתמע מהמונח הסטטיסטי הזה. רוצה לומר, התנהגותנו במרחב הציבורי (שאינה בהכרח עולה בקנה אחד עם זו שבדלת אמותינו) תואמת נורמות המקובלות במחוזותינו. אך יש ביננו גם בודדים, חריגים במראם, במעשיהם או בשניהם גם יחד. כך למשל הקשיש המנפנף בידיו לשלום לכל האוטובוסים השועטים בכביש, האשה בעלת הלבוש הססגוני הפולטת קללה עסיסית אל כל עובר אורח הפוסע לתומו בסמוך אליה או הבחור הספורטיבי הצועד נמרצות לאחור בלא להפנות כלל את מבטו לכיוון הליכתו.

בעיר מגורי (שמסיבות ברורות אמנע מציון שמה) מסתובב בשנים האחרונות (ואולי קודם לכן) יצור מוזר ויוצא דופן בנוף האנושי המגוון המאפיין את תושבי המקום.

המדובר באשה דקת גזרה, על גבול האנורקסיות. רגליה גרומות ופניה קפואים וחסרי הבעה. אלומת שיער בלונדי המעוטרת מינורית בנימים של ירוק וארגמן צרורה על עורפה. לבושה בצניעות ספורטיבית. בדרך כלל באימונית או בבגד פשוט למדי ונעדר כל יומרה אופנתית. לעיתים תלוי על כתפה הימנית תיק הממורפק אל צדי גופה. בימי חורף מטרייה מקופלת לפותה בכף ידה השמאלית. לא ראיתיה עומדת או יושבת. לא מדברת עם איש וגם לא עם הטלפון הנייד (שספק אם נמצא ברשותה) כהלכות בשר ודם בדורנו. תמיד בגפה, הולכת במהירות או רצה קלות בפסיעות מדודות ובקצב אחיד.

לכאורה אין בכל אלה כדי להצדיק תשומת לב מיוחדת או כל שכן התייחסות בכתב. אז מה ? בסך הכל מישהי המקפידה בדבקות למזער את השומן ולשפר את הכושר.

ובכן – לא רק. שתי סיבות הניעוני לספר אודותיה. הראשונה – חזותה – יש בה משהו ממוכן ולא אנושי. המבט המזוגג בעיניה, הראש המצודד היישר קדימה כאילו יצוק על צוארה, פלג גופה העליון הנראה כמשופד לאגן ומיתאר תנועתה המסונכרן כאוטומט. השנייה והיותר משמעותית היא תדירות מפגשינו אם אפשר לכנות זאת כך. אימתי שאני עובר בחוצות עירנו, בין אם ברגל ובין אם במכונית, בין אם לבדי או בחברה, בכל יום בשבוע, בכל שעה ביום ובכל מקום, אני מבחין בה. לפעמים מלפנים, לפעמים מאחור, לעיתים ממרחק ולעיתים כשהיא ממש חולפת על פני. נדיר שאיני רואה אותה. עד כדי כך שבמקרים שכאלה אני תוהה לאן נעלמה, ספק חרד לגורלה. בד בבד איני יכול לסלק ממוחי את המחשבה הטורדנית – כיצד זה יתכן? איך ניתן להסביר באופן מדעי את רצף המופעים של תהליך אקראי שהסתברותו מלכתחילה נתפשת כאפסית.

ערב אחד, בעודי בוהה באחוריה המתרחקים, ירד לי לפתע האסימון. מצאתי תאוריה אפשרית שמבהירה את העניין – חוצנים !!! אין מדובר בגברת יחידה. ישנם מספר עותקים של אותה ישות אקסטראטריטוריאלית, ממאדים או מכוכב אחר, המשוטטים בו זמנית ברחבי עירי ואולי גם בישובים נוספים. אמנם טרם נתקלתי בשניים או יותר גם יחד אך אין בכך כדי להפריך את ההשערה – יתכן והם מתואמים ביניהם או נשלטים ממרומי היקום ע״י כוח קוסמי נעלם.

אם נתקלתם במקרה באב״מ (אישיות בלתי מזוהה) המתאים לדמות המתוארת במקום אחר יהא בכך משום חיזוק של ממש לנכונות התובנה.

אם לא… אולי הגברת המדוברת מוצאת דוקא אותי ככזה……כידוע הכל בעיני המתבונן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך