גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ? 12' !

miki2810 29/01/2012 1076 צפיות 8 תגובות

שלום לכולם זה אני "קובי"

ואני ימשיך את הנושאים כמו שהבטחתי.

נשארו 4 נושאים מעניינים.

1) כלום :

אם אתם שואלים מה הוא הרווח הענקי הזה , אז הנה לכם התשובה : זה כלום…
יש בו כל כך הרבה ועם זאת שום דבר. והדרך היחידה שנכונה להסתכל עליו היא כמו שהוא. כלום זה כלום וככה הוא ישאר לנצח נצחים

2) תקיפת המין האנושי: טוב אם שאלתם למה אני תמיד תוקף את המין האנושי , אז זה בגלל שאני לא מסכים אפילו לא בדעה אחת של המין האנושי, ונכון אני לפעמיים לא מסכים גם עם עצמי ולא בגלל שאני חושב שאני לא צודק , אלא דווקא בגלל שאני חלק מהותי בתוך המין האנושי , אז מין הנורמטיביות אסור לי לא לשפוט ולא לתקוף אף אחד , לא אותי , ולא את המין האנושי ..
אבל כמו שכבר הצלחתם להבין אני לא כמו כולם ואני בטח ובטח לא יכול לייחס את המילה נורמטיביות אליי עצמי, אז אני תוקף את כולם, ואומר לכולם שהם טועים, וכולם צועקים לי בחזרה שהם צודקים, ואני ממשיך במאבק, אך אתם(המין האנושי) מוותרים לאט לאט ונושרים מאותו וויכוח סוער "בעוד שאני היחידי על דוכן העדים" שקורא לכולכם ((((בהאשמה)))) שאתם נורמליים , וכן אני יכול להאשים אותכם שאתם נורמליים בגלל שאני ונורמליות לא חברים טובים ואני חושב וכמעט בטוח שאני צודק כמעט בכל דעה שלי לגביי העולם המודרני …
אך באותו הצורה אני בטוח כמעט במאה אחוזים שאני גם טועה (משוגע כבר אמרנו)..

3) חמלה: אז ככה .. חמלה היא לא רגש ולא דעה ולא כלום מאשר ((מעלה)) ואין לי יותר מידי מה לומר עלייה מכיוון שאני עצמי איני משתמש בה, והיא כנראה קיימת בי בחדר מאוד חשוך ומאוד עמוק ואצטרך לעבוד על מידותיי המון זמן כדי שהחמלה תוכל לקבל אותי לזרועותיה החמות והנעימות אך בינתיים אין לי יותר מה לומר,, עמכם הסליחה..

4) חשיבה נגד הזרם : תראו חשיבה נגד הזרם היא הצעד הראשון לגאונות ולפיתוח צורת ההתבוננות על העולם ועל עצמנו , חשיבה נגד הזרם היא המטפורה המושלמת לגביי צורת החיים שלנו, הרי אם נמשיך עם הזרם לא נגיע לשום מקום אלא למקומות לא צפויים שלא ציפינו או רצינו להגיע אליהם, אך לחשוב נגד הזרם מראה לנו מטרה אחת ויחידה להמשיך לחשוב ככה למרות שה"זרם" דוחק בנו לאחורה ואם נמשיך פשוט נגיע למטרה שלנו …
מה המטרה שלנו ?
תשובה : פשוט להתקדם

זהו זה פה זה נגמר סיימתי בצורה מדויקת את חיי ואת דעותיי, אני מקווה שהשכלתם ממני כמו שאני השכלתי ממכם…
ולא אמשיך עוד ..
ולכן אני יכול לספר לכם את האמת
שמי מיכאל פינצי, אני גר בפסגת זאב שבירושלים, אני בן 18 וארבע חודשים, פרשתי לא מזמן משנת שירות בנוער העובד והלומד, ועכשיו אני מתחיל ללמוד פרסום , מיד לאחר סיום לימודי הפרסום אתחיל בשירות הלאומי שלי, שנה ראשונה בבתי ספר מקצועיים ושנה שנייה אשמש כמרצה לפיתוח תדמיתי,הגברת המוטיבציה, וניצול הפוטנציאל באוניברסיטאות שונות בארץ, לקראת סוף השנה השנייה אטפל בילדים בעליי פיגור מוחי ,בחווה שבה הם מתקשרים עם החיות במקום עם בני האדם .
אז נכון שהחיים שלי לא היו "פורחים" ולא היו קלים אבל אני הפכתי למשהו מיוחד !
ולכל מי ששואל מה זה בשבילי מיוחד ?
תשובה: מיוחד בשבילי זה בשתי מילים ((יהלום ורוד)) היהלום שהכי קשה למצוא אותו , משהו נדיר שצריך לחפור עמוק עמוק עמוק כדי למצוא, וגם אם מצאת יהלומים אחרים לא כולם ורודים ,אז מבחינתי אני הפכתי ליהלום ורוד , דווקא בגלל החיים שהיו לי, ודווקא בגלל כל הנפילות, וכל הקשיים , דווקא בגלל זה פתחתי את הפה ונתתי לכם לראות שקיימים אנשים שהם יהלומים ורודים בידיוק כמוני, ומיוחדים כמוני אם לא יותר ושתלמדו להסתכל על כולם (כולל עצמכם) כעל יהלומים ורודים כי כולכם כל כך מיוחדים ויש לכולכם כל כך הרבה להראות וללמד , אני מאחל לכם את כל ההצלחה מקווה שהסוף של הסיפור הזה הוא טוב .
אני חוזר לחיים הרגילים שלי העברתי פה תקופה ארוכה ויפה תודה לכולם.. אז זהו זה פה נגמר סיפורי ואני כבר לא "קובי" (שם בדוי)

ואם אתם רוצים לדעת מה התשובה שלי לשאלה גאון או משוגע?
התשובה שלי פשוטה: מעולם לא הייתי לא גאון ולא משוגע , אך תמיד הייתי ואהיה גם משוגע וגם גאון… (חומר למחשבה)

להתראות בסיפור הבא…
שלכם: מיכאל פינצי

גאון או משוגע?


תגובות (8)

וואו מיכאל, אהבתי את הפרק הזה מאוד.
תודה על החשיפה של עצמך (:
נראה כאילו השנים הבאות די מתוכננות לך, ובכל זאת אני מצפה שיקרו לך דברים לא צפויים, אחרת שום דבר לא באמת מעניין!
ושום דבר לא מעניין בחיים בלי הנפילות והקשיים (לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם, הם מה שנותן לנו את הסטירה להשתנות, או את הכוח להמשיך להתקדם בכוח רב יותר, ובמהירות רבה יותר).
תודה על סיפור באמת מדהים, עם הרבה מאוד חומר למחשבה.

תמיד אמרתי שאתה גם גאון וגם משוגע.. ;)

30/01/2012 09:17

אהבתי מאוד!
נתת לי הרבה חומר למחשבה (כמו תמיד- אני בלי מילים..)
אהבתי את זה שהשוואת את עצמך (ואת כולנו בעצם) ליהלום ורוד… זה כ"כ נכון.
אשמח מאוד אם תמשיך לכתוב עוד סיפורים.
ואני מאחלת לך בהצלחה בעתיד (הורוד) שלך…

30/01/2012 09:26

ערב טוב מיקי ואוו מה אומר לך כי יש לי כל כך הרבה מה לומר אך עדיף להסתפק בכך כי אתה נער מקסים אציל שמשתף חברים בחייו הפרטיים דבר אחד אני מבטיחה לך הכל לטובה, הכל יהיה ממש ממש נפלא תאמין לי וחשוב יותר תאמין בעצמך תודה בהתרגשות בקי ♥♥♥

30/01/2012 09:26

ערב טוב מיקי ואוו מה אומר לך כי יש לי כל כך הרבה מה לומר אך עדיף להסתפק בכך כי אתה נער מקסים אציל שמשתף חברים בחייו הפרטיים דבר אחד אני מבטיחה לך הכל לטובה, הכל יהיה ממש ממש נפלא תאמין לי וחשוב יותר תאמין בעצמך תודה בהתרגשות בקי ♥♥♥

30/01/2012 09:26

אז מיכאל תודה על הכל.
תודה על כל החומר המושפע ממך שהכנסת לנו.
תודה על זה שפתחת לנו אופקים חדשים!!
תודה על זה שהסברת לנו כל דבר ודבר.
ומיכאל לא משנה גם גאון גם משוגע אתה זה אתה כמו שאומרים!!
אז בהצלחה בהמשך החיים!
מקווים לראות אותך פה בעתיד מתלונן ומסביר לנו על משהו חדש לא משנה מתי!!

30/01/2012 11:18

קראתי כמה קטעים של "גאון או משוגע" שלך וזה קצת מוזר אם להגיד לך את האמת…
הדעות שלך לא כל כך מיוחדות כמו שאתה חושב, אני אישית מסכים איתך כמאט בכל מה שכתבת (בחלק אני קיצוני או מתון יותר ביחס לנושא)
אבל בכל מקרה זה לא הנושא הנושא הוא שאתה מתייחס לכל זה כאילו זה מיוחד,
כל אחד יכול להחזיק בדעות ולהגיד שהם נכונות אבל אין דעה שהיא נכונה בכל נושא שהוא כל עוד הוא פתוח לדיון…
ויש דברים שכתבת שפשוט העלו בי תגובה של "נו באמת…" לדוגמה בקטע הרביעי שכתבת תשובה לשאלה עם הדרך של העשרה צעדים…

אני מצטער מראש אם כתבת את כל הדברים האלה רק כדי להמשיך עם סגנון כתיבה אחד אבל אפילו לעלות דבר כזה לאינטרנט נראה לי מעשה גאוותני מדי, שוב למרות שאני מסכים איתך, לא חידשת משהו, אתה בן 18 אחי (לא שאני זקן גוסס) אתה לא המצאת שום דבר כל מחשבה שעוברת לך בראש סביר להניח שכבר חשבו אותה לפניך זה נראה כאילו אתה מתגאה בכל משפט שאתה כותב כאילו זה משהו מיוחד… לא יודע אני לא מצליח להבין את זה…

בכל מקרה אתה נראה בן אדם חכם שהייתי שמח לשמוע ממנו הרצאה (אם אתה מציג במציאות לפחות כמו שאתה מציג באינטרנט)
בהצלחה בחיים…

30/01/2012 11:55

פאק יצאה לי תגובה מבאסת רצח…

30/01/2012 12:03

יקירי ״המבאס״ לא קרה כלום דעתך היא דעתך
ואם אתה רוצה תשובה ברורה , אז כן אני מתגאה בכל מילה וכן אני מחצין ומשוויץ כל דבר שאני אומר ולכן אני מיוחד , לא בגלל שאתה מסתכל עליי כמיוחד או מישהו אחר , מיוחד הו מישהו שאומר על עצמו שהוא מיוחד …

תודה רבה על תגובות כנות ובונות אוהב המון

30/01/2012 12:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך