גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ? 3'

miki2810 28/12/2011 1522 צפיות 3 תגובות

שלום לכולם זה שוב אני "קובי" אספר לכם היום על מה למדתי בכל שנות חיי.
אני מאמין שזה לא יעניין את כולם אבל תנסו לקרוא אולי תקבלו מזה תובנות טובות.

טוב לכל אחד יש משפט שמלווה אותו בכל רגע ורגע בחיים, כמו משפטים על ללמוד מטעיות , ושטויות כאלה.
אז אני רוצה לספר לכם על המשפט הכי עמוק שתשמעו זה המשפט שמלווה אותי , ואני מבטיח הוא הרבה יותר עמוק ממה שהוא נשמע והוא משחרר תובנות שלא תדעו שקיימות בכם ,אך המסע אל הפתרון ארוך ומתיש.
את המשפט הזה סיפרה סבתא שלי לאבי היקר שהיה בגיל 10 (סבתא שלי אבא שלי ואני שלושתינו בני זקונים המורשה שלנו במשפחה לבני הזקונים היא ידע ) אבא שלי היום בן 65 והוא סיפר לי שרק לפני 6 שנים הוא הצליח לפתור את זה , תקלטו סיפרו לו את זה בגיל עשר ורק לפני 6 שנים הוא פתר את זה והוא אדם חכם ומשכיל ,39 שנים בדרך אל הפיתרון שהיא דרך מתישה
לפני שמונה שנים כשהייתי בן 10 אבא שלי אמר לי את המשפט הזה ופתרתי אותו אחרי 4 שנים
כשהייתי בן 14 ואני לא יודע מה זה אומר עליי אולי שאני חכם מספיק או אפילו יותר מאבא שלי
(אגב המשפט הוא : תצרח את צרותייך בשקט שיחריש את אוזניי האחרים , גאוני לא?) וכן זה נכון אני הרבה יותר חכם מאבא שלי והרבה יותר חכם מהסובבים אותי או לפחות לדעתי.
אני יכול רק לומר שכדי לפתור בעיות לא הגיוניות צריך לחשוב בצורה לא הגיונית.
באותו יום אבא שלי סיפר לי על הדרך שבה אני הגעתי לתשובה הוא בא ואמר לי (קובי (שם בדוי) אתה מאומץ ) אז נכון אני מאומץ ואומנם אני לא הבן של ההורים שלי אבל הם לי לאמא ואבא ,הוא סיפר לי על המשפחה שממנה אני בא אני איטלקי ממוצא גרמני והוריי הביולוגים נהרגו בתאונת דרכים הוא סיפר לי כמה חכמים היו הוריי וכמה שאני מזכיר אותם ורק אחר כך הבנתי למה אין תמונות שלי כשהייתי תינוק בבית ולמה אין תסריט של הברית שלי וכו…
אני הגעתי לתשובה הזאת מהר מאוד ונכון יש בי משהו אחר שאין בכולם ולא היה מי שילמד אותי ולא היה לי שום מורה דרך ושום מדריך שיעזור לי החיים שלי היו כואבים וקשים ולמדתי מהם המון ונכון שזה ישמע מפגר אבל הייתי מעדיף להיות בור מוחלט ולא לעבור את כל הסבל שעברתי.

אבל האם הכל כל כך קשה בחיים והאם הרע שבחיים הוא הרגש השולט בנו , אז כן הוא ללא ספק הרגש ששולט בנו הרוע שבנו נמצא כדי לשמור עלינו מהטוב הרי אנחנו לא חיים בעולם שהטוב יוביל אותך לאיזשהו מקום, הרוע שבנו נמצא פה כדי לשמור עלינו והוא רגש מספיק חזק כדי שדווקא ממנו נלמד לשנים הבאות .

אני ממליץ לכולכם לא לנסות לפתור את המשפט הזה כי ברגע שתהיו כל כך קרובים לפיתרון תאבדו את שפיותכם.
והרבה אנשים שאלו אותי ,אם אתה כבר יודע את הפיתרון אז איך אתה שפוי ?
התשובה הייתה ברורה, מי אמר שאני שפוי
ואני חוזר לסיפור הקודם שלי אובדן שפיות זה גאונות .

ואני לא מי שאתם מצליחים לדמיין אני בידיוק כמו כולם, "ערס צעצוע" שבקושי מדבר על רגשות
והאם זה מה שיעצור אותי ? ממש לא אני יודע מי אני, אומנם אני ביישן וחסר ביטחון אך יש לי עוד רגליים וידיים שלוקחות אותי למקומות אחרים ויש לי עניים שרואות ויש לי לב ענק אני מבטיח ויש לי ידע בלתי רגיל אז אני יודע שאיך שהו אני ימצא אהבה וניצוץ של אושר
אבל לפני המון זמן הבנתי שהמרדף אל האושר הוא נצחי רק כדי שנמשיך ללכת, אני ממש ממש לא מאמין באושר ואני מאמין בכאב ואני יודע שעם הכאב בא הטוב שבנו ויש המון אבל המון מעבר למילים הכל תלוי מי אנחנו ומה אנחנו עושים.
אז מי אתם? אין לזה תשובה, אתם מושלמים כמו שאתם ואל תתנו לאף אחד לשלול את זה אני ממש לא מוכן לקבל אנשים שמוותרים אל תוותרו יש לכם חיים כל כך יפים תעשו איתם משהו

תודה שהקשבתם וקראתם מקווה לתגובות בונות
אז מה אתם אומרים גאון או משוגע והאם יש בכלל הבדל?


תגובות (3)

אוקיי.. לשאלות שלך..
יש הבדל בין גאון למשוגע, לדעתי. אבל אין שום פסול באף אחד מהם!
אני חושבת שאתה גם וגם, אבל אני לא מכירה אותך אז אין לך מה לקחת את זה למקומות עמוקים יותר ממה שזה.
תגובות בונות- שוב הקטע של סימני הפיסוק. כשקוראים בלב הרבה יותר קל, אבל בקול רם זה נשמע מאוד מבלבל, ויש פה משפטים עם דו משמעות
(אתה לא חייב להשתמש בזה, כמובן, אין לי שום כוונה לפגוע ואני מצטערת אם זה נושא רגיש או משהו.)

ועכשיו לסיפור עצמו.
מאוד אהבתי אותו. אתה מספר על עצמך כל כך הרבה, ובו זמנית עדיין נשאר תעלומה. צורת הכתיבה שלך מאוד יפה ובוגרת (בן 18 בכל זאת).
אני אוהבת הכל בסיפור הזה, אבל שני משפטים תפסו את תשומת ליבי במיוחד: "תרצח את צרותיך בשקט שיחריש את אוזני האחרים." כן, זה משפט גאוני ביותר! אני מכירה אותו כבר 6 שנים (גם אני שמעתי אותו בגיל 10) לא בטוחה אם פתרתי אותו, כי תשובה מוחשית אין לי, אבל רעיון כללי יש.
המשפט השני הוא, טוב זו כל הפסקה: "התשובה הייתה ברורה מי אמר שאני שפוי." מאוד אהבתי את זה, ואני מאוד מזדהה עם זה.

וואו חפרתי לך אז אני אסתום (:
בהצלחה בהכל, ותמשיך לכתוב לנו, זה מאוד מעניין (:

28/12/2011 09:33

אני מצטער על צורת הכתיבה אני לא מכיר צורה אחרת אני מאמין שככה אני מתבטא בצורה "מלוכלכת" שתואמת את הרגשות שלי תודה באמת על העידוד ואני שמח לראות שאת עוקבת

28/12/2011 09:35

אין לך מה להצטער, ככה אתה כותב- זה בא עם הזמן.
וברור שאני עוקבת, זה פשוט מדהים!

28/12/2011 09:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך