גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ? 6'

miki2810 29/12/2011 774 צפיות 4 תגובות

היי לכולם ושבת שלום זה שוב אני "קובי", אני ממש ממש מצטער על איך שכתבתי את הדף החמישי בסיפור, פשוט חבר שלי נפצע והייתי מעורר מאוד "חצי כוח" אבל אני פה ואני שוב אותו משוגע/גאון שמתגעגע אל העיפרון (או המקרה הזה אל המקלדת) , אני פשוט חייב להמשיך לכתוב …

והיום נדבר על נושאים כואבים מאוד וחזקים מאוד , דווקא בגלל כל הכאב שיש בי כרגע אני מאמין ש"הדף" הוא המקום הטוב ביותר לפרוק בו את מטעני!

והנושאים הם: שקרים , כנות , ונאמנות .

1) שקרים : טוב אז האם שקרים הם בעצם הבריחה שלנו מהמציאות , ברור שכן!!!
אנחנו לא משקרים כדי שבעצם נוכל לספר את האמת, ואין פה שום תעלומה וההיגיון הפשוט (רק הפעם) משמש לנו כ"חבר" אז למה אנחנו משקרים ? טוב זה הרי ברור אנחנו משקרים רק בגלל הפחד האין סופי שיש באמת, ונכון שיש שקרים לבנים ושיש שקרים מכל מיני סוגים , נו ו…..
שקר הוא שקר ואין בוא שום דבר רע אנחנו משקרים בגלל שאנחנו מפחדים מהאמת, וכן כמו כל הקלישאות אני אחזור ואומר ש"האמת כואבת" ,ונכון מה אפשר לעשות כשהאמת ממש כואבת , ובשביל זה יש את הלשון שלנו שתוציא מהפה שלנו מילים שכולם יראו כהגיוניות אבל רק אנחנו נשמע את צחוק הגורל מלגלג מאחורי גבנו ..
שקרים הם בריחה ואין שום דבר רע בבריחה ונכון שצריך קצת טאקט כדי לשקר כמו שצריך, אבל אף אחד לא אומר שלא נשרוד אם לא נשקר, בואו פשוט נחליט שאנחנו באמצע, ואם אנחנו מפחדים מהאמת אז נשקר ואם לא יכאב אז פשוט נזרום עם מה שיצא לנו מהפה :)

2) וואו לעבור משקרים לכנות זה חתיכת משימה , אבל כמו שהכרתם אותי אני לא נכנע ומנסה להוכיח שלכל דבר יש הגיון לא הגיוני בכלל .
כנות היא מצרך נדיר בעולם של היום ונכון שהיא כואבת, ואמיתית, וצחה , אבל לא הייתי קורא לזה מצרך כה חשוב שאנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיו ,הרי בן אדם כנה רק שהוא מרגיש שהוא חייב לספר את האמת ,ולא ככה אנחנו מרגישים כל הזמן ובגלל זה העולם מלא בשקרים, אבל כנות היא כל כך נחוצה לנו כאשר אנחנו עם עצמנו היא כל כך חשובה.
כאשר אני למשל מדבר עם עצמי אני יודע שאם אני ישקר לעצמי אני עוד מסוגל להאמין בזה, אבל לא! אני מדבר אל עצמי בכנות וסופג את הכאב ומנסה לשנות את הרע שבי, וכנות היא תכונה שהייתי שם אותה בול באמצע כי לא תמיד צריך אותה עם אנשים אחרים אבל תמיד צריך אותה כאשר זה רק אתם ואלוקים…

3) נאמנות : הבטחתי שאני ידבר עלייה והנה אני פה ואני פותח את הפה ..
נאמנות היא אולי הדבר היחידי שיכול לגרום לי ("קובי") להזיל דמעה על הלחי היבשה, כי נאמנות היא משהו כל כך נדיר וכל כך יפה שאין לתאר , ואני חושב שאם אין בנו צל של היגיון לפחות נישאר נאמנים לאי השפיות, כי להישאר נאמן זה הדרך הלגיטימית של בני האדם אך בכל זאת אני לא מצליח לראות נאמנות בעולם המודרני, ואני יכול לומר בפה מלא ש99% מהעולם כבר לא נאמנים לשורשים שלהם ואני גם יכול לומר בשיא השיגעון שאני נמצא באותו אחוז יחיד ובודד ונשאר נאמן , אבל האם אני נאמן להוריי? לחברים? לחברה? ממש לא :(
וכן אני ממש עצוב שזה לא ככה, אני אולי ילד טוב להורים מקסימים ואולי אני חבר טוב לחברים מדהימים ואולי אני בן זוג טוב לחברה מושלמת אבל אני לא נאמן לכלום בדיוק כמו כולם .
אז איך אני בדיוק נמצא באותו אחוז בודד של נאמנים ?
זה פשוט, אני נשאר נאמן למה שנולדתי איתו, אני נשאר נאמן לאי השפיות ואני נשאר בטוח שכל מה שאני אומר הוא קדוש ואני בטוח במיליון אחוז שגם אם היו אלפים שקוראים את הדפים הללו שאני כותב הייתי משנה חיים לפחות לבן אדם אחד..
אז כן אני נאמן למה שהביא אותי לעולם, אי שפיות אחת גדולה !!
ואני שוב ממליץ לכולכם לראות את הסרט (האצ'יקו), הוא סרט מקסים שיכול ללמד את כולנו מה היא מידת הנאמנות אתם תוקסמו אני מבטיח.

תודה שקראתם והקשבתם
אז גאון או משוגע ? יש בכלל הבדל ?


תגובות (4)

מה שאתה כותב מפתיע אותי כ פעם מחדש.
ראיתי שהוספת סימני פיסוק, אז תודה.
"האצ'יקו" זה סרט מדהים שמדבר בדיוק על מה שאתה אומר, ובאמת נהנתי לראות אותו.
כמו תמיד אני מסכימה עם הכל, אך אנ י לא חושבת שאני איישם את מה שאמרת.. כנראה מתוך פחד או משהו כזה..
תמשיך לכתוב גם אם אני היחידה שקוראת (:

01/01/2012 00:52

יש יותר מ100 עוקבים פשוט כולם מהפייסבוק שלי ואת מהאתר :)

01/01/2012 02:11

יש יותר מ100 עוקבים פשוט כולם מהפייסבוק שלי ואת מהאתר :)

01/01/2012 02:11

נחמד לדעת, אני בטוחה שהם נהנים (:

01/01/2012 03:21
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך