גוף בריא נפש בריאה.

shanigott 11/12/2018 461 צפיות אין תגובות

כל יום שיעבור אני יעבוד על משהו אחר בעצמי, החלטתי שהשינוי שאני רוצה בו לא יכול להתחיל בכל כך הרבה דברים במכה ושאני צריכה פשוט קודם כל לשחרר את כל הדברים הרעים שאני חושבת כל הזמן, ולנסות לעשות את הצעדים לאט .
קודם כל הצריכה שלי במתוקים חייבת לרדת כי אני כבר מרגישה שזה לא עושה לי טוב כמו פעם , לפני שנים הייתי מחסלת עוגת שוקלד וזה היה גורם לי להרגיש טוב כי לא היה לי טוב עם זה בבית הספר או עם המשפחה אז הרגשתי שהעוגת השוקלד מפצה אותי על העצב שלי , אבל היום שאני אוכלת אפילו חתיכת שוקדל או מאפה אני לא מרגישה טוב בכל כך הרבה מובנים.
החלטתי שאני חייבת להוריד אותם מהגוף שלי להוציא את כל הרעלים הלאה כי אני באמת לא רוצה לחטוף התקף לב או כל דבר בגיל צעיר כל כך אני רוצה להיות צעירה ולחיות חיים טובים ובריאים. אני לא מתכוונת בכלל לעשות "דיאטה" זה לא הכוונה שלי וגם לא בצורה של כסח אני פשוט הולכת לעשות את זה בצורה מחושבת וטובה ונכונה , קודם כל מצאתי שאני אוהבת לרוקד ולעשות הליכות עם הכלבה שלי ככה שאני הולכת לאמץ את זה .
דבר נוסף החלטתי שאם אני יתחיל לאכול בריא אני יצטרך גם להכין לעצמי אוכל אז אני יחפש מתכונים ולאט לאט ילמד גם איך לבשל לא בצורה מושלמת אבל בצורה טובה בשביל עצמי.
אני צריכה להתחיל גם לנסות לעשות סדר עדיפויות בחיים שלי לשים בצד את כל העולם וכל מה שהוא חושב עלי ולהתחיל לעשות מה שטוב לי ולהפסיק עם השטויות שאני זורקת לגוף שלי אם זה אוכל או מחשבות רעות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך