ג'י
המשך יבוא

גל ראש 2

ג'י 14/01/2013 681 צפיות אין תגובות
המשך יבוא

דודי ידע שאם יסמוך על אוהד שיבוא לאסוף אותו מחר בבוקר לים הוא שוב יפספס יום נדיר של גלישה,לכן היה מוכן לישון באוהל , בקור , על שפת הים רק כדיי להבטיח לעצמו שמחר הוא יגלוש.
הנה השחר הפציע ואור ראשון מאיר את הים , דודי גם כן מתעורר עם צלצול השעון שהכין מבעוד מועד , לרגע חזר לישון שוב אך מייד התעשת פתח את האוהל וקפץ למיים ערום רק בשביל להתעורר.
שטף דודי את פניו בים , הרים ראשו לראות את גובה הגלים והבין שהיום הוא לא סתם עוד יום של גלים , הסוואל שנכנס הפעם הביא איתו גליי ענק שמתחילים מעומק הים , הוא לא זכר שראה איי פעם גלים כאלה, אפילו ב"פלאיה ארמוסה" בקוסטה ריקה לא היה גובה כזה .
הנה זה מגיע , דפיקות לב , אנדרנלין עולה , זה מה שמשך את דודי מלכתחילה לגלישת גלים , מייד לבש את חליפת הגלישה החדשה שקנה תוצרת "בילבונג" כולה תפירות מחוזקות וסגירות נוחות עם זולה למפתחות וכיס למסרק , זוהי גלישה ראשונה עם חליפה זו , דודי התרגש.. מרח שעווה על הגלשן , קשר את הליש לרגלו הימנית , הביט שוב בגלים , עכשיו הראות טובה יותר השמש מאירה יותר וניתן בקלות להבחין כי יש פה גלים של 3 – 4 מטר, דודי לא מהסס ונכנס פנימה.
אחרי 3 דקות של חתירה ממושכת מתקרב דודי לגלים והנה גל ראשון מתנפץ מולו , דודי משקיע במיומנות וצולל תחתיו ועולה ומייד רואה גל נוסף גדול יותר מתנפץ מולו , שוב משקיע , צולל תחתיו , עולה ושוב גל ענק גדול יותר , מתנפץ 3 מטר ממנו , שוב יורד דודי פנימה ומשקיע …
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————– הדבר הבא שדודי זוכר זה שהוא עולה מעל פני הים לוקח אויר , הגלשן לא לידו , גל ענק מתקרב אליו. בחוץ הוא רואה שורה של גולשים מביטים בו בעיון והנה בדיוק כעת , זהו חברו , אוהד, שמצטרף אף הוא לשורה , דודי מנסה לקרורא לו אך הגל כבר כסה אותו ומשך אותו פנימה בחוזקה וגלגל אותו כאילו היה סמרטוט במכונת כביסה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך