BooksLover
חזרתי אחרי הפסקה ארוכה... מקווה שתאהבו :)

גמישה

BooksLover 07/01/2017 867 צפיות 9 תגובות
חזרתי אחרי הפסקה ארוכה... מקווה שתאהבו :)

אבל למה אני לא גמישה?
זאת השאלה ששאלתי את עצמי כבר הרבה שנים בעבר. בזמן שכל הבנות בחוג בלט השוויצו בגלל "השפגט המדהים" שהן עושות והידיים הקצרות והקלילות שלהן שנחות ללא מאמץ על קצות הבהונות. אה, הינה, עוד תרגיל מסובך שקשה לביצוע. נהדר.
המורה לבלט הייתה משבחת את הבנות הגמישות והייתה מוסיפה בהתנשאות יתרה- "שאר הבנות, אל תדאגו אם אתן לא מצליחות. זה קשה לביצוע ורק אנשים מאוד מסוימים יכולים לעשות כאלה דברים."
הייתי מאוד גבוהה. הרגליים הארוכות שלי בקושי יכלו להימתח כמו שצריך. אמרו לי שאני "נראית בת 14". וואו. נכון שזה מדהים? הפרגון פה פשוט נפלא.
הייתי מסתכלת נואשות בתחרויות התעמלות אמנותית. הבנות המתמודדות לבשו בגדים שנראו כמו נצנצים זוהרים שהודבקו בכוח על הגוף הגבעולי שלהן. הן היו כל כך מוקפדות. הקוקו שלהן היה מתוח. התנועות שלהן היו מושלמות. אבל אני לא מושלמת.
ואז תהיתי לעצמי למה אני לא כזו באמת.
אז התחלתי להרגיש יותר טוב עם עצמי כשמתעמלת הייתה נופלת או שמשהו שהיא החזיקה נפל לה.
הייתי רוצה פשוט לגשת לשם ולהפיל אותן בעצמי בזמן שהן מדגימות את הסיבובים המסחררים שלהן שנעשים על רגל אחת, בעוד שהרגל השנייה מונפת ונוגעת בעורפן.
הייתי פשוט רוצה לעשות את זה.
הייתי רוצה ללמוד איך לרקוד כל-כך יפה עד שכולם פשוט ימטירו לי את כל המחמאות שיש להם בראש.
אבל מה לעשות.
אני פשוט לא גמישה.


תגובות (9)

ברוך שובך! אהבתי את הכתיבה אבל גם ובעיקר את זה שאת מסתכלת לרגשות האלו בעינים…

07/01/2017 23:12

איזה כיף לשמוע שמישהו קורא את הסיפורים שלי :)
תודה רבה!
גם לך יש אחלה של כתיבה ^^

10/01/2017 20:37

לעזאזל עם זה, זה קורה גם לי. וזה מעצבן ממש, את צודקת. אהבתי. באמת לא התחברת הרבה זמן, ברוך שובך:)

10/01/2017 21:10

תודה!

10/01/2017 21:38

ממש יפה…
את בחוג בלט?
זה אמיתי?
זה מממש יפה

13/01/2017 14:14

זה מקסים. בתור נערה שחלמה לרקוד ולא התחילה מספיק מוקדם, קינאתי מאוד במאדי זיגלר לדוגמה ובכל הרקדניות הצעירות שמסוגלות לעשות עם הגמישות שלהן דברים מדהימים. ואז הבנתי שלא נולדתי לרקוד. וזה עוד יותר קשה כשאחותך הקטנה רקדנית גמישה ואת רואה אותה רוקדת ולא מסוגלת לעשות רבע ממה שהיא עושה.

13/01/2017 14:32

מכשפת הכוכבים- הייתי בחוג בלט בעבר, אבל גם עכשיו, במגמת מחול, אני מתעצבנת בגלל כל מה שתיארתי בסיפור.
I'll will show you, לגמרי מזדהה איתך, אני לא יכולה בכלל לרקוד כמו מאדי זיגלר ואני מרגישה שגם אם אני ממש ארצה, זה לא יהיה הייעוד שלי בחיים.

13/01/2017 17:03

אהבתי מאוד!
קטעים קצרים כאלה שכתובים ממקום אמיתי הם הקטעים הכי יפים לקריאה.
אחלה של כתיבה המשיכי כך!

14/02/2017 00:36

אהבתי , דרך אגב לא לכולם זה בא טבעי, יש כאלה שצריכים עבודה של שנים כדי להפוך לגמישים. מה שהטבע נותן זה מה שיש , מבאס אבל אמת.

10/04/2017 18:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך