letmewrite
זה מה שאני חושבת עליו עכשיו ואולי אני אכניס אותו לספר שאני כותבת, אשמח לתגובות

דילמה בין המלאך הטוב לרע

letmewrite 02/10/2015 830 צפיות 4 תגובות
זה מה שאני חושבת עליו עכשיו ואולי אני אכניס אותו לספר שאני כותבת, אשמח לתגובות

לפעמים את רוצה לשמוע את הדבר השגוי לעשות, את דיבריי השטן
"לכי תשתי, לכי לעשני, אפילו שאת רק בת 15", ליתר דיוק רק עוד חודש.
האם זה נכון תמיד להיות בצד של המלאך? תמיד לעשות את הדבר החיובי, הדבר שיגרום לך אולי להתגאות בעצמך, ואולי לפספס הזדמנות לעשות מה שאת רוצה באמת..
דילמה קשה עומדת בפניי, האם לעשות מה שכולם מצפים, להמשיך להיות ילדה טובה, טוב בערך.. הציונים לא משהו וגם ההתנהגות לא בשמיים או מה שאתם קוראים לו "להידרדר", לתת לעצמי לנסות ואת החופש לבחור אפילו אם אני לוקחת את הסיכון שאבחר בדבר השגוי?
לשבת בסוכה עם משפחתי או עם חברה טובה ולצפות בסרט תמים או בכלל ללכת לעשן נרגילה בסוכה אחרת? רובכם בטח תענו 'לשבת עם המשפחה' כי מה יותר חשוב ממשפחה? אולי אני יותר חשובה? אולי הדבר הנכון לעשות זה דווקא לבחור במלאך הרע?


תגובות (4)

אולי אין דבר נכון ודבר רע?
אולי כל מה שלא תעשי תלוי במה את רוצה?
יש שאלות שאין עליהם תשובות ויש שאלות שנפתרות רק כשלא מתעסקים בהם.
כך לפחות אני חושב.
את יודעת לבטא מאוד טוב רגשות….
יפה!

02/10/2015 00:21

אני חושבת שאולי טוב לפעמים לעשות טעויות ואת הדברים שנחשבים כלא נכונים כי מטעויות לומדים. חוץ מזה כתבת יפה

02/10/2015 00:57

משפחה זה לא תמיד חשוב, בטח כשאת צעירה, כשאת אמא זה סיפור אחר… דלמה קלאסית וכל אחד יכול להזדהות איתה ולקחת את הדלמה למקום שלו זה מה שאני עשיתי. קטע יפה. תודה שאת מגיבה לי ;)

02/10/2015 01:26

לא הכל שחור ולבן. אני לא חושבת שתמיד אפשר לבחור את הבחירה הטובה או הנכונה בישבילך, או בשביל כל אחד אחר. לפעמים את צריכה לבחור ברע במיעוטו.

24/12/2015 19:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך