the wolf
זה סיפור שמבוסס על סיפור אמיתי אבל עם מספר שינויים..
אני מקווה שתאהבו באמת התאמצתי כדי לכתוב אותו....
סורי אם הוא קצר...
מקווה שתאהבו:)

דמעות זולגות ולא מפסיקות…

the wolf 09/10/2013 600 צפיות 5 תגובות
זה סיפור שמבוסס על סיפור אמיתי אבל עם מספר שינויים..
אני מקווה שתאהבו באמת התאמצתי כדי לכתוב אותו....
סורי אם הוא קצר...
מקווה שתאהבו:)

שוב פעם זה חוזר על עצמו. שוב פעם אני עומדת מול המראה ובוכה. שוב פעם לבי כואב. שוב פעם יש בתוכי סערת רגשות. למה? למה הן עושות לי את זה הרי לא עשיתי להן כלום…
הן חייבות לפגוע בי,לנצל אותי ולדמות אותי לליצן בקרקס….
כל מה שרציתי זה לחיות חיים נורמליים ולהצליח אבל הן היו חייבות לעשות ממני צחוק.
כבר עברו שנתיים שאני סובלת צחוקים,מילים פוגעות וכינויים מאותן בנות שחסר להן בידור בחיים. כבר שנתיים אני שותקת ובוכה מול המראה. כבר שנתיים ההורים לא עוזרים לי להתמודד הם חושבים שאני אצליח לבד אבל לא.. אני לא מסוגלת לבד…. ואף אחד לא יכול לעזור לי להתמודד מולן הרי הן המקובלות,השוות,הבנות שכל אחת רוצה להיות חברה שלהן אז למה לכל הילדים לעזור לילדה כמוני?
כל מה שאני רוצה זה שיפסיקו כבר! אני לא מסוגלת יותר!!!
מחר זה שוב יתחיל ויחזור אני יגיע לכיתה והבנות יחכו לי, הן יתחילו ללחוש אחת לשנייה ויצחקו ויצביעו עלי ואני אלך לשבת בפינה לבדי ללא אף חבר. בשיעור הם יעבירו פתקים לכולם חוץ ממני..
למה? למה זה קורה לי?
לא עשיתי כלום…..
הכל בגלל אותן שתי בנות שגררו את כולם אחריהן פעם היו לי חברות אבל בגללן לא נשאר לי כלום…
אני חייבת למצוא פתרון…. וכדאי שמהר…. כי אם לא זה יהיה מאוחר מידי…..


תגובות (5)

עצוב. היום יש המון סיפורים כאלה.
העיקר להיות חזקים ולא להיכנע ללחץ החברתי, ולזכור שבחיים האמתיים מי שבאמת יצליח אלה דווקא אלו שלא היו פופולריים. האמתיים.
בכול אופן, כתוב בצורה יפה, בהירה, ובאמת מעביר את המסר. לקרוא ולכאוב.

09/10/2013 12:44

תודה
וכן צודקת זה באמת קשה למי שעובר את זה…:(

09/10/2013 12:45

וואוו.. אהבתי את הכתיבה.. הצלחת להעביר את זה ממש טוב..
אבל אל תיכנעי לזה.. תזכרי שהחיים הם גלגל.. הבנות האלה אולי עכשיו למעלה, אבל הגלגל מסתובב, ויגיע תורך להיות למעלה, ואז ניראה איפה הן יהיו…
מדרגת 5!

09/10/2013 14:47

וואו ממש יפה אהבתי נורא
ממש מרגש ויפה:)
לצערנו זה קורה הרבה היום….

10/10/2013 03:10

ממש תודה:)

10/10/2013 05:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך