Yuki
זהו. תמה דרמת חיי שהייתה מלאה באהבה כאב ובגידה. כל שנותר לי זה להודות על כך שחילצה מלבי הנרכש והדואב את הסיפור הזה. תודה לכל מי שקרא לעבר איתי את המסע הזה יוקי

דרמת חיי – פרק 5

Yuki 16/10/2015 1469 צפיות 10 תגובות
זהו. תמה דרמת חיי שהייתה מלאה באהבה כאב ובגידה. כל שנותר לי זה להודות על כך שחילצה מלבי הנרכש והדואב את הסיפור הזה. תודה לכל מי שקרא לעבר איתי את המסע הזה יוקי

דוריאן שנא את העיניים שלא פסקו מלעקוב אחריו,
הוא הורגל במבטים אך כעת היה זה מצב בלתי נסבל.
שומריו צעדו כל כך קרוב אליו כמצפים לרגע בו יתמוטט שוב, עברו שבועיים מאז שעדי סולק, הדר כבר הספיקה להתפייס משום שאהבתה איתנה.
אבל דוריאן? דוריאן חש מעורר הוא חיפש את הצל של עדי מעליו בכל סעודה,הוא חיפש את החיוך השובב בכל ישיבה משמימה.
הוא חיפש את העיניים שלא פסקו מלדבר, אומרות רכות חום ואהבה, אומרות פגיעות ועוצמה.
עדי ריתק אותו, ולפעמים היו אוזלות לו המילים, הוא רצה להגיד שהוא אוהב ותומך אך תגובותיו הלא צפויות של עדי מנעו ממנו לעשות את הצעד הראשון והשני והשלישי כך שיצא תמיד שעדי דיבר ודוריאן שתק.
אופק שוב התרוצצה סביבו, הוא החל לחבב אותה,
הוא חיבב אותה מהרגע שגילה כי הייתה מיודדת עם עדי, הוא ידע כי היא מבריחה אוכל לאלין אבל חס עליה ומשום כך נתן פקודה לאפשר לה להכניס את האוכל בלי תקלות.
אף שדאג כי האוכל שלקחה עימה יהיה תפל ומועט.
דוריאן בדיוק הבחין בשנהב ורצה לגשת אליה, בתקווה אחרונה שהיא תדע משהו,
כשאחד השומרים תפס בזרעו, בניגוד לכללי הכבוד, הוא התכוון להתרעם על המצב
כשהשומר קרע ברך ואמר.
" נסיכי סריסך נמצא, הוא הושכב בחדרו, ומצבו רע"
דוריאן שכח את כללי הטקס ורץ לחדרו מלווה בפמליתו הרועשת.
ראשית הוא ראה את הצלקות והסימנים הכחולים על הידיים ואז הוא ראה את הפנים,
הוא נעצר, חושש להתקרב.
עדי היה ער, בוהה בתקרה ומסרב לדבר, דוריאן התקרב הוא רצה לדובב את עדי אך עדי שתק, מסרב לשתף פעולה.
הוא הניח את ידיו על עדי אבל עדי נרתע, כאילו מגעו הכאיב לו.
דוריאן ניסה לדבר עם עדי כל היום, אך עדי נותר דומם בעקשנות שאינה יודעת שובע.
רק בשעת לילה מאוחרת כשדור כבר כמעט נרדם על השטיח הוא שמע את קולו של עדי, שהיה דק וחלול
"הלוואי ולא היינו נפגשים"
דוריאן הזדעזע,
היו אלה מילים שהתחפרו בראשו זמן רב כל כך.
הכאב היה עמוק עד כי לא היה אפשר לעקורו.
אבל… הוא באמת העדיף שלא היו נפגשים? דור לא ידע.
לפתע ידו של עדי אחזה בו, "הכאבת לי", אמר,
"הושלכתי לרחוב כי כל מעניינך היו ארוסתך, היית הכל בשבילי, סורסתי, הושפלתי, צחקתי גם כשכאב לי והכל כדי שתהיה מאושר, שתהיה שלי ולו לרגע נוסף אחד".
ושוב נותר דוריאן ללא מילים, ולכן הוא קם ועזב את החדר, מניח לעדי לצעוק ולהאשימו כרצונו.

למחרת בבוקר עדי חזר לתפקידו, היה זה תחושה נוראה.
הם התעלמו אחד מהשני, עד שנקבעה פגישה משפחתית דחופה.
גם אלין היועצת עמדה שם, וגם הדר, אנג׳י ורון אביו ואמו.
דוריאן הבין שהשיחה תהיה קשה, אך לא הבין עד כמה, הוא לא נקט אצבע כשהוחלט כי הדרך הטובה ביותר להפטר מהמעוקה והרגשות שעדיין היו לו לעדי הייתה בכך שעדי שימות.
עדי לא הוציא דבר מפיו, הוא קיבל בידיו את תמצית רעל הנחש ושתה אותו, הנוחכים עקבו אחר תנועותיו בסלידה, הוא אפילו לא נלחם. לפתע שנהב פרצה לחדר,היא ניסתה לתפוס בעדי לפני שהתמוטט אך הורחקה באכזריות מהמקום.
ואז גופו הדומם של עדי התרפה ועניו קפאו בוהות בתוכחה ברוצחיו.
הרוצחים נשמו לברכה, חשים בעול שהוסר מעליהם, עיניהם של דוריאן והדר חיפשו אחד את השני, מקווים לחלוק ביחד את הרווחה החדשה. אך הם נרתעו אחד מהשני, אהבתם התנדפה משום שבשל האהבתם נהפכו לרוצחים.

"עדי" שאל דור את הכותבת, הכל בסדר איתך בזמן האחרון? ועדי ענתה, "הכל בסדר. וכי יכול להיות אחרת כשאת גופה?…"


תגובות (10)

פרק ממש יפה ועמוק!
שוב היו חסרים סימני סוף ציטוט ( " ) וזה היה קשה לקרוא ככה, כי לא היה ברור מתי דמות מתחילה/מסיימת משפטים לפעמים.
וחוץ מזה הפרק היה מאוד מרגש ועמוק. הקטע שהרגת את עדי(בעצם את עצמך) מה שנקרא סוג של אולי "המתת חסד" כדי שהוא(את?) לא יצטרך להתמודד עם הכאב, זה שבר אותי… בכלל הרגשתי שכל מערכת היחסים איתו ועם דוריאן הייתה לא טהורה במובן מסויים… הן מהצד שלי עדי והן מהצד של דוריאן. זה הרגיש לי כאילו היה קיר שקוף שחוסם בין שניהם. כלומר, הם רואים אחד את השני כי הקיר שקוף אבל מצד השני הקיר מפריד בינהם בכל זאת… מקווה שהבנת למה התכוונתי ושלא קשקשתי לך שטויות(והכי חשוב- מקווה שלא חיטטתי, כי בכל זאת זה סיפור אישי).
בכל מקרה… זה היה מסע קצר אך מהנה וסוחף.
עוטפת אותך בכל התמיכה שבעולם יוקי♥

16/10/2015 17:30

    עכשיו אני עדי, ראית את כל כולי בסיפור הזה. שוב צודקת בקטע של הפיסוק(מרכינה את הראש מבושה)
    ואוף לא הבנתי מה אמרת על הקירות הלוואי ותסבירי לי:-)
    תודה אורי פה בשבילך! באמת
    אוהבת יוקי♥

    17/10/2015 20:42

    לגבי הפיסוק, זה בסדר עדי… תתנחמי בזה שזה קורה לכולם חחח.
    ולגבי הקירות… הלוואי ותנסי בכל זאת להבין כי אני לא ממש יודעת לנסח את זה אחרת \:
    ותודה רבה(: ♥♥♥

    17/10/2015 23:00

לא הספקתי לקרוא כי נכנסה שבת, אבל עכשיו סיימתי..
היה לי קשה לקרוא, כי הדמויות מהסיפור וזיכרונות צפו לי לראש בכל פעם שקראתי.. (אני זוכרת את התקופה שהם כולם היו כאן באתר והייתם מדברים. השיחות ביניכם היו זורמות ומצחיקות עד שנראה לי כולם היו עוקבים אחריהם.)
בקטע שבו עדי שתה את הרעל, הרגשתי מין חוסר אונים מצידו. הדבר היחיד שהוא רצה זה להיות עם מישהו שהוא אוהב, וזה למרות כל הקושי שהוא עבר, ובסוף נותנים לו לשתות רעל כי הוא "אבן בדרך" -זה יוצר תחושה של "סבבה, אני אשתה. הרי אין לי למה להישאר חי ממילא."
אני מנסה לכתוב תגובה, באמת, אבל זה מרגיש לי אישי. (מקווה שאת סולחת לי על התגובה הצולעת שלי :/)

17/10/2015 19:36

    סאפ! אניממבינה מה את אומרת. וזה נורא מעודד שיש אותך שאולי קצת מבינה את התקופה הזאת. את הצחוק והאהבה, החברות ו התמיכה ואני מוצאת את עצמי מחפשת חלק מזה. האמת שקצת מצאתי איתך ועם אוליב ותהילצואורי ולהלי וסצ יעוד כמה שאולי נתחבר יותר בהמשך…
    אבל אפשר לבקש שתמשיכי לכתוב את התגובה הזאת למרות הקושי. היא חשובה לי.
    וסאפ!
    תודה על הכל, אוהבת אותך!

    17/10/2015 20:48

עצוב ….
עכשיו הבנתי למה בחרת להיות הסריס.
עצוב מידיי בשבילי :(

17/10/2015 20:00

    כן. עכשיו אבל אני כבר לא עצובה אבל אז חברות שלי היו צריכות לאסוף את השברים שלי ולחבר אותי לאדם שאני כיום. ו כמובן הם עזרו לי מאוד!
    תודה להלי♥

    17/10/2015 20:51

    אני שמחה על כך.
    מחכה לקטע הבא שלך :)

    18/10/2015 20:31

קראתי את כל הפרקים בפעם אחת, ותאמיני לי שאם הם לא היו מעניינים זה לא היה קורה.. (כלומר, הייתי קוראת עכשיו פרק אחד, מחר עוד אחד, וכו..)

18/10/2015 22:28

    זאת מחמאה? כי אם לא, כדאי שתהיה!
    חחחחח

    18/10/2015 23:50
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך