האור והחושך

08/12/2012 755 צפיות 3 תגובות

האור הוא החיים, הוא זה שנותן לך ליהיות וליראות, להישתזף (סתם) לתת לצמחים אור, אך יש גם את החושך! החושך אומרים שהוא רע, אך זה לא כך, החושך זה הרגעים שנותנים לחשוב על החיים! זה זה שרוצה לתת להירגע, לחייך ולהיזכר בזיכרונות, ואלא האור זה מה שנותן אנרגיה, נותך חיוך ענק ורץ כמו משוגע! שאני נימצא באור אני רץ כדי להוציא הכל בחוץ, ואלא החושך אני יושב ויוצאת לי דימעה, ליזכור על הטעויות, על הדברים הטובים, ועל אנשים שלא קיימים…
החושך גם נותן רגעים של פחד, כשאתה שומע משהו ואתה לא רואה אותו, יש לך תחושה שאתה רוצה הביתה וליחיות, באור יש הון אנשים סביב, אין מה לפחד, אפילו מהדברים שרודפים אותך!
בבית המקדש כשהיה ערוס, היה שם חושך, לאנשים לא היה "אנרגיה" אך היה להם כד קטן בשמן והם הדליקו את המנורה, אז היה להם תיקווה, וכך, הירח הוא זה שנותן לבנאדם מצפון, ואלא האור רק את חיי הכיפיות…


תגובות (3)

אני אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת חושךךךךךך!!!

08/12/2012 22:57

אתה צודק,תפוזיני.אך אתה יודע שאחרי חושך יש אור.חושך,כמובן,זה לא משהו שהאדם רוצה בו.האדם לא רוצה לראות בעיוורות.האדם רוצה להרגיש בטוח וללכת בביטחון כשהוא כן רואה.
וכמו שאחרי כל סערה יש רגיעה,גם אחרי כל חושך בה האור.
החושך כמו שאתה אומר זו אחת הדרכים לחשוב על החיים ועל הכול.אומרים שאנחנו בתקופה חשוכה יחסית לשאר הדורות הקודמים.ואומרים שזהו הזמן הנכון ביותר לחשוב על המעשים ולתקנם.ואז יגיע האור האמיתי.שהוא,אגב,יהיה לנצח:)
חג שמח ומואר לכולנו:)

08/12/2012 23:52

חג שמח גם לך XD

09/12/2012 02:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך