האח הגדול והכאב הגדול

16/06/2012 914 צפיות 13 תגובות

אחי הגדול, כמו אחים גדולים רבים, נהנה להתעלל בחלשים. זה גורם לו כנראה להרגיש חזק יותר.
לצערי, אני האח הקטן שלו, ואני מטרה נוחה.
הוא מכנה אותי בשמות, ומבקר אותי על כל דבר מאז שאני זוכר את עצמי.
היום זה פשוט הגיע עד לרגש הגבוה ביותר.
הוא נכנס למחשב וראה את החשבון שלי, וכל אחר הצהריים הוא ירד עלי וצחק עליי על כך שאני הומוסקסואל, ואז הוא גנב ממני את מדי הכדורגל והחביא אותם.
אחר כך הוא כינה אותי בשמות.
עליתי לחדר ובכיתי, והוא רק עמד שם מבחוץ… צוחק…

ועכשיו אני חושב לעצמי. מה כבר ייצא ממני?
רץ ומתחבא ובוכה…
מה יהיה ממני? כלום.


תגובות (13)

אני מבין אותך לחלוטין. אחים גדולים באמת יכולים להיות לפעמים ממש פוגעניים ומרושעים. אין מה לעשות נגדם, רק להמשיך להחזיק מעמד. אם תצליח, אתה תראה שזה רק יהפוך אותך לחזק יותר.

16/06/2012 11:42

אוקי אני מבינה אותך מה זה שאחים כאלה רעים כי אני בת יחידה אבל בחיים אחים שלי לא היתנהגו אליי ככה.
אז בקיצור אל תעלב ותראה לו שלא מזיז לך והוא יעזוב אותך במנוחה והם לא תספר להורים

16/06/2012 11:43

פשוט, עצוב!
תשמע, לוקאס, אתה מעלה פה סיפורים שפשוט גורמים לי לשקוע בדיכאון!
לדעת שיש ילד כמוך שפשוט סובל מדי יום.
אתה צריך לשים לזה סוף!
נכון שיריבות בין אחים זה נורמלי, אבל אח שלך המטורף כבר הרחיק לכת!
תמצא את המקום שלך פה!! אחרת, באמת, מה ייצא ממך?!
תלמד שיש לך כבוד. תלמד שאחרים לא יכולים לעשות לך דברים כאלה.
אח שלך, בסדר.. הוא אח שלך. משפחה. זה נורמלי אבל זה לא אומר שלא צריך לעשות כלום.
אז תתעורר ותבין את זה !!!
ואני אחפור לך על אותם דברים בכול סיפור כזה שתעלה!! מובן ?? XD

16/06/2012 11:54

אוו..זה כל כך עצוב..ברור שבכל משפחה יש את הריבים בין האחים..
אבל אחיך מתעלל בך..ההורים שלך לא עושים כלום?
זזה פשוט עצוב שיש אנשים שלא רואים מה הם גורמים לאחר כשהם פוגעים ומעליבים..
אני מקווה שהמצב ישתנה ולא ישאר כמו שהוא..

16/06/2012 12:07

אסור לקלל בתגובות נכון?…אני לא מאמינה שמישהו יכול להתנהג ככה ובטח שלא כלפי אדם קרוב אליו. מישהו צריך להעמיד אותו במקומו ואני מתפלאת שההורים שלך לא עושים דבר, ואם הם לא יודעים אז נא לידע אותם שיעשו לבנם הבכור סדרת חינוך מחדש, כי ככה לא מתנהגים בני אדם (טוב כן יש כאלה, אבל אני לא ממש מגדירה אותם כבני אדם.)
אני יודעת, אני באה בגישה של "אל תתמודד עם זה בעצמך אלא תיגש לאחרים" אבל אני בתור בת בכורה לא תמיד אקח את האחים שלי ברצינות עד שההורים שלי יעירו לי (וההפך הוא הנכון כי האחים שלי הם זוג שדים).
זה כואב וזה פוגע ואתה חייב להתמודד עם זה- ומותר לך להישבר ולבכות, רק תדאג שאח שלך ידע בדיוק עד כמה שפל הוא היה..
בהצלחה…

16/06/2012 12:16

היי אח גדול של לוקאס. עם אתה קורא את זה את ברצינות…. לך תזד%^, מי הוא חושב שהוא?! בסדר אני ואחותי גם רבים אבל מי הוא שישפוט אותך ויחדור לך לפרטיות בדרך אכזרית זו!. תגיד להורים, תדבר עם מישהו אני יודע שזה קשה והבנתי את זה מהדרך לא הכי נעימה, אנחנו נעזור לך כולם.
בני אדם כמו אח שלך יבינו עוד כמה שנים כמה הם טעו, כמה הם פגעו ונשארו פגועים.

16/06/2012 12:30

אני לא יודע מה לענות. בכל מקרה, תודה שאתם בכלל מגיבים ושאכפת לכם. אתם מאוד עוזרים לי, ואתם משפרים לי את ההרגשה.

16/06/2012 12:31

איי! אני אחות גדולה!
ואני נחמדה לאח שלי (לא שהוא אליי)
ודרך אגב, אח של לוקאס. תקרא את זה-
אתה בן אדם מגעיל. אני לא ארד לשפל הרמה שלך, ואתחיל לקלל. אתה סתם מקנא, אח קטן? אני גם מכירה את זה. אח קטן מפונק, שמקבל הכל, זה שלקח את האהבה של ההורים ממך, זה שצריך לתת לו הכל, כן זה מעצבן, אבל נראה לי שלוקאס די עבר את המצב שבו הוא מתנהג כמו אח קטן, הכעס שלך בטח נאגר במשך השנים ומתפרץ- לאט לאט.
לפי הסיפורים של לוקאס, הוא בן אדם רגיש מאוד.
אז אם אתה, האח הגדול שלו, קורא את זה, אז תדע, שאתה סתם מתנהג ברעשות.

16/06/2012 13:12

כל כך התעצבתי לקרוא את זה….
זה נכון שאחים גדולים יכולים להיות מעצבנים כל כך (תאמין לי אני חווה את זה על בשרי)
אבל לא חשבתי שברמה כזו… זה פשוט שפל!
איפה ההורים בכל הסיפור?
בכל מה שקשור לאתר, עשית בשכל שכתבת דברים מהלב…
ואל תפסיק לעשות את זה!! זה משהו שלך, ואף אחד – אף אחד!! לא יכול לקחת את זה ממך!

16/06/2012 14:26

כשקראתי את זה רציתי להרביץ למישהו, באמת! אבל אני מתאפקת…
אני מציעה לך לעשות כמוני. אח גדול הרבה יותר חזק ממך וכדי לעצור אותו יש שני דרכים-
1. להתעלם.
2. להגיד להורים.
מה שיעזור יותר טוב…
אחיך נכנס לך לחשבון? זה כבר רדוד ושפל!
אין לו זכות לעשות את זה…
ואתה לא צריך להפסיק לכתוב בגלל זה, באתר הזה אתה חושף את רגשותייך, מביע את הדברים שאתה לא אומר-בכתב ואחיך לא יוכל לעצור אותך מלעשות את זה.
בהצלחה :) ומקווה שאח שלך יבין כמה הוא טועה ויפסיק עם זה…

17/06/2012 02:50

בבקשה בבקשה בבקשה אל תחמיר עם עצמך אל תתייחס לתגובותיו של אחיך שאינן נעימות בלשון המעטה, תמשיך לכתוב תמשיך להוציא ממך את הכאבים את הבושה את המיטעןל הענק שרובץ על נשמתך והוא כבד מנשוא תקשיב לי תמשיך לכתוב זה יחבר אותך אל עצמך וסוף סוף מקווה שתתחיל לכבד את עצמך כי אם איננו מכבדים את עצמנו אין מצב שמישהו בכלל יכבד אותנו וכן מדובר גם במשפחה הקרובה ביותר מדובר על אח גדול ♥

17/06/2012 02:59

אינעל רבאק, אמן ימות אחיך המניאק!
איך הוא מעז לקלל אותך?!

17/06/2012 12:01

אומייגאד , פשוט לא להתייחס אה ותגיד את זה להורים שלך ..
אל תיחס אליו חשיבות בכלל !!
ואל תבכה בגללו ,
הוא לא שווה את הדמעות שלך !!

17/06/2012 12:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך