האח הגדול..

liran raz 19/09/2015 1276 צפיות אין תגובות

אירוע הגמר של האח הגדול..
אני זוכר את העונה הראשונה, הייתי בתיכון כששודרה, העונה של בובליל מול שפרה, ״המזרחים מול האשכנזים״, לא הייתי מכור אבל צפיתי באדיקות פעמיים בשבוע בערוץ 2, אין מצב שמישו היה מונע ממני לראות בלייב (לפני עידן ההקלטות) והאמת שמאז לא ראיתי עוד תוכניות ריאליטי..
כמה שבועות שאני שומע בשיחות חולין על איציק זוהר, מושיק עפיה וחצאי משפטים נגד ובעד המשתתפים בבית, לא ייחסתי לזה חשיבות רבה..
על אירוע הגמר היום שמעתי כמה פעמים מחיילים בבסיס, איזה מילה בכתבה בעיתון ואפילו בבוקר בתחנת דלק.. השיא היה עכשיו, שעות הערב כשביקרתי חבר מתחת לביתו, לא עברו 15 דק׳ כשאני איתו וכמו שעון מעורר דקה לפני 21:00 הוא מתעורר ליום חדש, ערב חג.. אירוע הגמר!!
״לירןן אני חייב ללכת, מתחיל האח הגדול! תודה שבאת״
באתי להגיד איזה משפט של להתראות או הדברים שנוהגים לענות, אבל הוא כבר לא היה שם..
טוב שטויות הוא יתבגר בסוף.. מילמלתי לעצמי.
החדר כושר שלי הוא מקום נפלא! לא עמוס אף פעם, מתקנים חדישים, קליפים מ-mtv במסכי הפלזמה הענקיים ושירים עם אדרנלין.. טוב אז לא היום כנראה, היום זה ערב חג! מכל עבר מקרין הפרצוף של ארז טל וברקע הקול של עסי עזר.. אז אסי ״עזר״ לי לסיים את האימון מוקדם מהצפוי.
בית..
כמה טוב להיות בבית.. טוב אז לא היום פחות, גם פה חוגגים את המאורע של הגמר ואני כבר מתוסכל.
״היי לירייי בוא תראה איתנו״ צועקת אחותי..
ואז 10 שניות של שקט..
אולי רק אני לא בסדר?! הרי כולם רואים וממש נהנים..
״דקה אני בא נטלי! ״
מוריד מעליי את הקפוצון והמכנס כשמתחת המדי ספורט מהאימון בהתלהבות כאילו הייתי שחקן ספסל שנכנס למגרש בדקה 80 לשנות את המשחק..
מתיישב טיפה לפני אמצע התוכנית ובגדול לא מבין הרבה אז ניסיתי לגשר על הפער שנוצר..
״מה זה אמא כמה זמן הם שם?״
״חודש וחצי״ משיבה
אחותי ואמא צוחקות..
״מה מצחיק הם הכירו לפני?״ שאלתי..
״לא לירן. זה לקט מכל העונה״
3…2…1.. איציק זוהר יוצא
״נטלי מה מקבל הזוכה?״
אמא ונטלי מדברות בינהם שתי דקות אבל לא הבנתי על מה..
״מה מה אמרתם?״ מנסה להצטרף לשיחה שלהן..
״סתם שהוא חמוד״ אמא משיבה
״מההה? שקר!! 2 דקות אתן דיברתן והכל זה על סתם חמוד??״
אמא מסתכלת עליי, נטלי מסתכלת עליי ותוך שניות מיישרות מבט למסך בסלון..
חלפו להם 20 דק׳ כשבמהלך הפרסומות עולות בי תהיות למה לא ראיתי את העונה.
הדיירת במקום השלישי יצאה, כמובן שבין לבין אני מנסה להבין מי נגד מי ולמה נירו מסוכסך עם איציק, שאלה רודפת שאלה, ההתעניינות שלי גוברת עם הזמן..
״ מהה נירו משתמש בסמים?״
מסתכל על נטלי, מחכה לתשובה אך הראשונה מסתכלת על המסך..
״נטלי מה מקבל מי שמנצח היום?״
ורק קול הטלווזיה נשמע..
״נו באמת אמא מי בא לך שיזכה?״ שואל
פה הבנתי שנהייתי הבחור המציק ששואל אותי יותר מידי שאלות במשחק כדורגל, הבנתי את מקומי ועזבתי את הסלון.. מיותר לציין שלא הרגישו בחסרוני..
לא עבר הרבה זמן לאחר ההכרזה על המנצח ושמעתי את אמא אומרת לאחותי ״איזה כאב ראש! שיהיה בריא לירן כמה שאלות..״
מפה לשם.. יש למישו מקום בבית בשבילי להיום?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך