האם אני בסדר?

ThestoriesIwrite01 19/07/2018 485 צפיות אין תגובות

גיל ההתבגרות,
2 מילים,
11 אותיות,
משמעות גדולה יותר…

העולם אינו שחור לבן,הוא גם לא ורוד,אין לו צבע או גוון אחיד.
לכל מקרה המון פרשנויות,כל דבר נראה כמו סוך העולם.
אריקסון (פסיכולוג מפורסם) אומר שאנו בשלב ה5.
השלב החמישי? מה זה אומר? אז ככה זה אומר שבשלב הזה אנו מגבשים את הזהות שלנו. מי אנחנו,מה אנחנו אך בעיקר מה אנחנו רוצים להיות בעתיד הלא כל כך רחוק.

מי אני? האם למרות היותי שמחה בחלקי אני יכולה לעבור משברים שבהם בא לי לצרוח על העולם ולהסתגר בחדר שלי? כן!!!

זה אפשרי, לא תמיד דברים הולכים לפי התיכנון, אפשר לשבת לפעמים בחדר ולחשוב.
לחשוב למה הדברים לא תמיד הולכים כמתוכנן? ואני אגיד לכם למה…
כמו שכדור הארץ הוא עגול, ע-ג-ו-ל, כך גם החיים שלנו…

ומה זה אומר שהם עגול? איך זה קשור אלינו ולרגשות שלנו? זה קשור חברים!
זה קשור כי אין בכל העולם משהו שהולך ישר,יש עליות ויש מורדות, יש שמחה ועצב ולכן זה בסדר,בסדר להרגיש הכל מהכל.
וזה בסדר, בסדר לא להבין למה דברים קורים, אבל מה שכן צריך להבין שכמו שהדבר הכי קסום ומופלא בעולם-הכדור עליו אנו חיים הוא אינו ישר, אינו אחיד,אינו לגמרי ברור, כך גם האנשים היושבים עליו!
כך גם הרגשות שלנו.
חברים כמו שאמרנו העולם אינו שחור או לבן, והוא גם אינו ורוד, הוא מלא בצבעים,שילובים נדירים של הכל מהכל!

ונסיים עם המשפט הנדוש שגם חיוך הוא קצת עקום, הוא אינו קו ישר…
אז אולי בעצם דברים אינם צריכים להיות ישרים בשביל להיות טובים, אולי בעצם דברים צריכים להיות עקומים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך