אל תחשבו אבל שאני מנסה לשנות לכם את החיים או ליקבוע עליהם.. ממש לא כי אני רוצה שכולם ניהיה בריאים ומאושרים !!!!! והאהובים על כולם !!!!!!!!! אני מקווה שהבנתם מה הכוונה שלי ורוצה לירשום לכם גם בפרק הבאה ^-^

האם גיל ההיתבגרות זה גיל קשה?

25/08/2013 674 צפיות 4 תגובות
אל תחשבו אבל שאני מנסה לשנות לכם את החיים או ליקבוע עליהם.. ממש לא כי אני רוצה שכולם ניהיה בריאים ומאושרים !!!!! והאהובים על כולם !!!!!!!!! אני מקווה שהבנתם מה הכוונה שלי ורוצה לירשום לכם גם בפרק הבאה ^-^

גיל ההיתבגרות גם הניקרא בשם גיל " הטיפש עשרה " זה גיל מעבר מיוחד. מיכן נישאלת השאלה האים הוא באמת גיל מטורף?… מפה אני יספר בקצרה על עצמי, אני עכשיו תלמידת כיתה ט' אני בת 15 (בעוד חודשיים וחצי) אני נחשבת עדיין בגיל המעבר, אבל לא יזכר שהיה אצלי משהו בקטע של אהבה, או עוד כמה שטויות בסיגנון. אני לא בקטע של אוונדרקשנית, אלא עם כן אני אוהבת מגיל 6 את שאקירה אבל אני אוהבת אותה רק כרקדנית שזזה ממש יפה מושלם. אז איך שהבנתם לא היתה לי אהבת " טירוף " ניקרא לזה. אני עכשיו כותבת את זה רק כדי להראות לכם עכשיו במה מלא גיל המיוחד הזה; 1) " אני שמנה חייב דחוף דיאטה." 2) " אני מכוערת צריך כמה שיותר איפור". 3) "או אני שרופה על ג'סטין ביבר, ובלי סוף כי יש ים של זמרים שלא לירשום "…. כמו שאמרתי אני לא בקטע של זמרים או בקטע עוד של הרבה מיליוני דברים. אם אתם תירצו דברים יותר מפורטים אלי אז תירשמו ואני ישמח לענות !!!!!!!!!!!! ומה שאני רוצה להגיד לכל היפים לכל היפות!!!!!!! שאלוקים ברא אותכם לא סתם!!!!!! הוא ברא את כולנו יפים יפות, ואוהב אותנו חזק!!!! הוא רוצה שניהיה שמחים מכל דבר !!!!!!!!! יש אפילו דוגמה קטנה; "החיים הם פעם 1 והם יותר מידי קצרים כדי שלבזבז אותם לדיאטות" אני אוהבת את כולם ותהבו את צצמכם כמו שאתם כי רק אז אתם תצליחו בהכל. זה לא הכוונה לכך שאם אני יהיה רזה אז יקבלו אותי לכל מקום. ועוד הרבה דברים שמיסתובבים גם לי במוח ! אם הסביבה תיראה אותכם שאתם באמת אוהבות את עצמכן כמו שאתם הם יותר יבינו שאתם זה אתם ושום דבר אחר……


תגובות (4)

וואו שיר ממש יפה, יש בו מלא מסרים למשל שלא צריך להתבייש בעצמך תהיי גאה במי שאת אפילו גם עם את שמנה,
וטוב מאוד שהעברת מלא מסרים באתר הזה מדרגת לחמש .
אוהבת המון מור

25/08/2013 01:55

נעים לי שקראת ! יש מלא פשוט אני מעדיפה על כך לירשום בפרקים.

25/08/2013 02:23

כריסטינה את ממש לא שמנה!!!!
אני מכירה אותך מכיתה ב' וכן אז ההית שמנמנה חמודה עם לכיים…..
אני כל פעם מתעצבנת כשאת ולייליאומרות שאתן שמנות כי זה ממש לא ככה…….

25/08/2013 02:42

חחחחחחחחחחח כמו שאמרה אליזבט מלאה במקומות לנכונים חחחחחח ^-^

25/08/2013 03:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך