בקי

ואוו מתנצלת באם חפרתי לכם אך זו חפירה רק לטובה רק לשמור על האתר ולא לריב - חבל על האנרגייה !!!!!!!

האתר שהיה איננו עוד !!!!!!!!!

בקי 31/03/2013 667 צפיות 8 תגובות

ואוו מתנצלת באם חפרתי לכם אך זו חפירה רק לטובה רק לשמור על האתר ולא לריב - חבל על האנרגייה !!!!!!!

לאחר שנכנסתי לאתר וקראתי את התגובות שלכם אחד כלפי השנייה החלטתי להגיב.

לדעתי מה שקרה לאתר הוא שאבד אפקט הציפייה לפרסום הסיפורים, לוודא באם יפורסמו או לאו , לשמח אם הגיבו לסיפורים, לכתוב סיפורים ארוכים בהמשכים , זה היה אתר ייחודי מאין כמותו.

אני כמובן מדברת רק בשם עצמי כאשר מאחורי מלא מלא סיפורים ולאחר "שקיבלתי על הראש מכמה כותבות שרק הצטרפו לאתר על מה ומדוע" ולאחר שהבנתי כי עלי לפרוש מהאתר וכך עשיתי.

אני מודה שהאתר היה בשבילי עולם ומלואו כתבתי המון סיפורים בני 20 ו30 פרקים והיה כייף אך אינני יודעת מדוע למישהו הפריע בכלל על קיומי ונאלצתי לקפל את הזנב ☺☺☺ ולעוף.

כפי שאתם רואים אני מדי פעם נכנסת מגיבה ואולי אפילו מעלה סיפור קצרצר פעם בכמה זמן אך זה לא נקרא לכתוב כפי שאני מבינה מהי הכתיבה.

אני חושבת שצריך לשמר את האתר ולא להתייחס לקטנות כאלה ואחרות – האתר הזה פורש בפנינו יריעה ענקית ומבקש מאתנו רק דבר אחד: " ל כ ת ו ב" ומה יותר טוב מזה הלוא בסופו של יום כל אלה שהצטרפנו לאתר אוהבים לכתוב, אז מדוע לא להמשיך לכתוב ???? גם מותר לכתוב על ג'סטין ביבר, גם מותר לכתוב וואן דירקשיין" ואף מותר לכתוב סיפורים דמיוניים, סיפורים עם מוסר השכל , שירים בחרוזים ומה שאני אוהבת לכתוב זה סיפורי אהבה – אבל אני כבר לא במשחק – תשמעו בקולי תשמרו על האתר כדאי מאד מאד!!!

ואם יורשה לי להציע לחברי המערכת שכנראה הוחלפו במהלך הזמן שלא יתנו לנו לפרסם את הסיפורים אלא "לתת לנו מעט מתח" ולאחר מכן לפרסם.

אני זוכרת שבמוצ"ש בשעה מאוחרת היו מפרסמים את הסיפורים שכתבנו במהלך הסופ"ש ואף היו שולחם לם לנו מיילים שסיפורים אלה ואלה פורסמו ואם היה צורך לדעתם היו כותבים שסיפור זה או אחר לא יפורסם"

מועדים לשמחה שבת שלום ממני בקי ♥


תגובות (8)

הייתי רוצה לראות איך האתר נראה פעם ]-;

31/03/2013 13:25

לדעתי השיא של האתר היה ממש לפני הרבה זמן, כשעוד הוא היה מעוצב באפור כזה.. אז היו מעט מחברים, והיו מבוגרים. ואנשים היו כותבים מכל הלב ולא סתם מחרבשים משהו כדי שהקוראים יהיו מרוצים או כדי שיתווסף להם עוד סיפור והם יגיעו למחברים המובילים. המחברים המומלצים באמת היו מומלצים כי היו להם הרבה סיפורים, אבל סיפורים איכותיים. ואנשים היו מקבלים ביקורת, והיו מפנימים אותה. והיה פשוט… כיף. באמת הרגשתי שזה הבית. כבר כמעט ואני שוכחת איך האתר נראה ואני מתגעגעת.. אז בקי, כמו שאמרת המטרה של האתר זה לכתוב. ואפילו שנראה שזה נקבר בתוך המאות סיפורים על המפורסמים, אם את אוהבת לכתוב ושקוראים את הסיפורים שלך, אז תמשיכי לפרסם. אל תלכי רק כי את מרגישה שאת לא מתאימה.

31/03/2013 13:43

:O אין את קוראת מחשבות בקי , בדיוק היום חשבתי עלייך אלוהים ישמור כמה היתגעגעתי את לסרה לנו מאודדדד ❤❤❤ :'(((((((
* דיירקשן – סורי זה דרש //:

תחזרייייייי :'((((((( עצוב פה בלעדייך בקיייי

31/03/2013 13:51

בקי, מי אמר לך לקפל את הזנב?! את אחת מהכותבים הבודדים פה שנשאר ממנו קמצוץ ממה שהאתר הזה היה פעם- מקום לכתיבת סיפורים.
הוא כבר לא כזה.. ובבקשה אל תפרשי! מדי פעם את מפרסמת סיפור נחמד- אבל אם תוכלי, תכתבי יותר! אפילו תמחזרי סיפורים ישנים.. רק תהיי כאן!! כולנו אוהבים אותך, ומי שלא? מפסיד אישה מדהימה עם לב זהב וכישרון ענק! אני זוכרת אותך עוד מהמשתמש הראשון שלי פה.. תמיד היית מגיבה לסיפורים שלי, כך גם היום. נתת לי כוח להמשיך. כי אם בקי הגיבה לי, זה אומר שהסיפור ממש טוב!
מלבד זאת אני מסכימה עם מה שכתבת, חות מהקטע של הסיפורים על וואן דיירקשן.. לדעתי כולם אותו דבר, ללא באמת תוכן.. כי פעם היה אפשר לחסום סיפורים.. זוכרת? עכשיו כבר לא, וכולם יכולים להעלות מה שהם רוצים וזה די מוריד מהאיכות פה. :<
טוב חפרתי ..
לילה טוב (;

31/03/2013 14:07
. .

אני די חדשה יחסית באתר. אני לא ראיתי איך האתר היה פעם. אבל אני מכירה את התחושה הזאת. הייתי פעם בפורום של משחקי תפקידים. (למי שלא יודע זה כמו להמציא סיפור תוך כדי שבונים אותו. כל אחד מתחיל עם התחלה וצריך להגיב לכל הדרכה. ולדמויות אחרות) וזה היה נורא כיף. אבל אז המון וותיקים נעלמו ופרשו. והגיעו המון חדשים שדי הרסו לדעתי את הפורום. הם לא הקשיבו לחוקים של הפורום וכל המשחקי פנטזיה נעלמו. וזה היה לי ממש חבל. לדעתי האישית. ביקרות לא חשובה לי. רק אם אני באמת רוצה להשקיע בסיפור מסוים אני מתייחסת לביקרות ולוקחת אותה ללב. אבל אני רק כותבת. מה שאני חושבת וסיפורים שאני ממציאה. ואני מאוד נהנית.אני מחכה לראות איך אנשים יגיבו לי ומה הם חושבים על הסיפורים שלי. אבל אני לא אפסיק לכתוב גם אם יאמרו לי שהסיפורים שלי גרועים או לא מעניינים. אני כותבת את זה בשביל עצמי. וגם כי בעוד כמה שנים אני אזכר באתר הזה. איכנס. ואקרא את כל הסיפורים האלה. כל אחד כותב להנאתו. כן כבר אין כל כך אנשים שנותנים ביקורת טובה שעוזרת לאנשים שבאמת רוצים להשקיע בסיפורים שלהם. והאתר מוצף בסיפורים על מפורסמים. וכן קיבלתי כמה פעמים ביקורת מאנשים אחרים. לא רק באתר. אבל אני מנסה ללמד את עצמי שלא משנה מה אומרים עליי. אם זה משהו שאני באמת אוהבת. אני לא עוזבת את זה. מצידי שיגידו שאני כותבת מכוער ושאני נוראית או שאין לי רעיונות מקוריים. זה כן לא נעים אבל אני לא אפסיק לכתוב. כי זה משהו שאני מאוד אוהבת. אני לא קראתי את הסיפורים שלך. ואני לא יודעת אם את כותבת טוב או לא. אבל זה בכלל לא משנה. אם את אוהבת לכתוב. למה להקשיב לאנשים אחרים? תכתבי. ותמשיכי. הסיפורים שבתוכך. הדמיון שהופך למילים. יש אנשים שונים בעולם ולכל אחד דעה שונה. אחד יגיד לך שאת כותבת גרוע והשני יגיד לך שאת כותבת מדהים. אני חושבת שבחיים נקבל המון ביקורת. אבל אנחנו צריכים ללמוד לעשות מה שאנחנו באמת רוצים ואוהבים. ואם אנשים מתנגדים לנו אז זו בעיה שלהם. אני בטוחה שיש לך המון קוראים שמאוד אוהבים לקרוא את הסיפורים שלך. ומאוד נהנים לקרוא אותם. וגם את נהנית מזה לא? אז למה לפרוש? למה להפסיק? רק בגלל ביקורת? זה שטויות. אם את אוהבת את זה. תמשיכי. בחיים יש דברים שיקרו לנו שמשמחים אותנו וחלק שיעציבו אותנו או יכעיסו אותנו. אבל אם אנחנו נתגבר על הדברים האלה. ונחשוב על הדברים שאנחנו רוצים אוהבים ועל הדברים הטובים. אנחנו נוכל להתגבר על הכעס או העצב שלנו.

באמת סליחה על החפירה. אבל אני לא רוצה לראות מישהו עוזב את האתר בגלל שטות כזאת. תמשיכי לכתוב. אם את אוהבת את זה אז תמשיכי. האתר הזה אולי מתקדם להיות גרוע. אבל אם אנשים ממשיכים לכתוב על הדמיון שלהם. ועל הסיפורים שהם ממציאים. או שירים. או כותבים על העצב בחיים שלהם או בסיפור שקראו. הכול. אומנם זה בטח שונה ממה שהאתר היה בעבר. אבל לדעתי זה מופלא. כן האתר מוצף בסיפורים על מפורסמים. וגם לא כולם נכנסים להכול. לא כולם מגיבים. אני מודה שגם אני מחכה שיגיבו לי. ואני רוצה לראות אם אנשים אוהבים את הסיפורים שלי. אבל כל הקטע כאן זה לכתוב. לכתוב. מה זה לכתוב סיפור? זה יכול להיות המון דברים. זה יכול לכתוב במילים את הדמיון שלך. זה יכול להמציא שיר. זה יכול להיות המון דברים. ואצל כל אחד סיפור זה דבר שונה. אבל העיקר שאנחנו נהנים לא? פעם בטח היו סיפורים מלאים פנטזיה ואהבה והמון דברים באיכות טובה. ועכשיו הם פחות. האתר מוצף בסיפורים על מפורסמים. אני עצמי באמת לא אוהבת את זה. אבל זה זכותם. אם זה באמת מפריע לך. למה לא לפתוח קהילה חדשה? או אתר של סיפורים? יש אתרים בחינם והמון! אפשר לבנות קהילה חדשה ששמה יהיו סיפורים איכותיים.

אבל באמת חפרתי וסליחה. מקווה שהדעה שלי עזרה. אבל העיקר מה שרציתי לומר. כולם נהנים לכתוב לא? זה מה שכתיבה מביאה לנו. הנאה. ושיתוף של הדמיון שלנו.

31/03/2013 15:18

בקר אור ומבורך לכל ידידי הצעירים והמקסימים אשר שינסו מתניים וכתבו והגיבו לגבי האתר המכובד הזה.

האתר חוזר להיות בדיוק כמו שהיה – מבטיחה לכם חברים יקרים שלי צריך להמשיך לכתוב, צריך לא להעליב ולא להעלב, צריך לא להתייחס לתגובות (אפרופו תגובות – לא מזמן קראתי שאחד הכותבים אומר :"קראתי את הסיפור שלך (לא יודעת של מי) ולא היה לי כח להגיב) כן זו גם תגובה כנה מכל הלב.

יש מצב גם לראות כמה צפיות היו לכם וזה גם מעודד.

אני אוהבת את כולכם יוצרים חביבים שלי וגם אלה שהעליבו אותי ופגעו בי אני אינני נוטרת טינה זו האופי שלי , מה לעשות כל אחד כותב לפי מצפונו, יש כאלה שנסחבים אחרי האחרים ולא חושבים כלל על מה ולמה וכך נוצר בלאגן של דברי שקר דברי הבל דברים שלא נעים לקרוא אותם.

אחת מכן הציעה שאולי אשחזר את הסיפורים שלי – זה נראה לי די סביר – אדבר עם האדם הכי חכם בעולם ☺☺☺ וזו כמובן אני ☺☺☺☺☺ (חברים לחייך ☺☺☺) ואולי אעשה זאת.

ובינתיים שוב תודות לכל החמודים שהגיבו ושהתגובות שלכם פרצו ("מהבתנוכו שלכם") ☺☺☺☺☺

תרבחו ותסעדו – תאכלו הרבה מופלטות ודברי מתיקה (יאמי מתה על דברי מתיקה) ואם במימונה אנו עוסקים – אני מאד מברכת כל עדה ועדה אשר שומרת על ציביונה – יש לי הכבוד להכיר אדם יקר מאד מאד שהוא הפך להיות בן משפחה שלי (אוהבת אותך מ') ולהתארח אצל אמו במימונה זה חוץ מהשמחה השירים והכייף זה לצאת משם עם 5 ק"ג אבל מה שווה – באהבה בקי ♥♥♥♥

01/04/2013 01:42

אני לא בדיוק יודעת איך להגיד את עצמי…
הייתי באתר עוד לפני שפתחתי משתמש (הייתי על גדר קוראה בלבד) אבל אני לא חושבת שאני יודעת על מה אתם מדברים..
אני לא חושבת שאת צריכה לפרוש בקי, את כותבת מדהימה ואני אוהבת את הכתיבה שלך (=
מקווה שאת נהנית במימונה 3>

01/04/2013 11:35

אני חושבת שהאתר עוד לא "אבוד" כמו שכולם חושבים… פשוט במקום להמשיך ולכתוב ולהעביר ביקורות בונות כולם פורשים, מעלים זיכרונות ועוזבים… אני חושבת שבגלל שכולנו הגענו לכאן כי אנחנו אוהבים לכתוב, אנחנו צריכים להמשיך ולעשות את זה. לכתוב מקורי, להציף את האתר, ללמד וללמוד. אני בטוחה שאם כמה שיותר יירתמו לזה אנחנו נוכל להחזיר קצת מהקסם שהיה בעבר, כי עדיין יש כאן כל כך הרבה מחברים מוכשרים וסיפורים מקוריים ומדהימים!
ובקי, אל תפרשי רק בגלל זה, הכתיבה שלך באמת מדהימה וכולנו אוהבים לקרוא את סיפורייך וליהנות מהתגובות המקסימות שלך! =)

01/04/2013 11:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך