puma161
אגב, אם מישהו באמת קראאת הדבר המטומטם ומלא הרחמים העצמיים הזה שכאן וקרה לו פעם אותו הדבר (או שסתם רוצה לעזור), אני יותר מאשמח אם תציעו רעיונות למה אני יכולה לעשות כדי לעבור את זה :)

הבדידות הזאת

puma161 14/04/2017 697 צפיות 6 תגובות
אגב, אם מישהו באמת קראאת הדבר המטומטם ומלא הרחמים העצמיים הזה שכאן וקרה לו פעם אותו הדבר (או שסתם רוצה לעזור), אני יותר מאשמח אם תציעו רעיונות למה אני יכולה לעשות כדי לעבור את זה :)

כן… אין לי כוח עכשיו לבחור מילים יפות בשפה יפה עם משמעות עמוקה שבאמת יצליחו לתאר את מה שאני רוצה להעביר כאן.
למה בזמן האחרון אני מרגישה כל כך בודדה? באמת שזה מוזר, כי החברים שלי לא מתרחקים ממני (בעצם הם כן, אבל הם לא מתכוונים לזה), הם פשוט לא מתייחסים. או שאני לא מתייחסת/מתעלמת/אדישה או כל דבר אחר שאני באמת.
אני לא מצליחה להבין את זה, אני כל כך רוצה להצליח להתחבר לאנשים, אבל כל אחד שאני מתחילה לדבר איתו או מובך או נבהל. ברצינות, למה את צריכה לקפוץ מבהלה כשאני מתיישבת לידך? סיפור אמתי.
אז נכון, אני באמת מתנתקת, אבל זה לא שמישהו עושה עם זה משהו. כלומר, חוץ מאחת שהיא בערך היחידה שאני מחשיבה כחברה כרגע. או שתיים. לא ממש בטוחה כבר.
ואני כל כך כועסת על עצמי כי אני פחדנית שלא מסוגלת לכתוב את זה בקבוצה מהפחד ששוב לא יתייחסו אלי ואז אני ארגיש כל כך מובכת כי לא שמים לב למה שאני כותבת אפילו שאני באמת מתכוונת לזה וצריכה את ההתחייחסות. אבל איך אני אדע אם לא אנסה? אני לא יודעת, אני באמת לא יודעת.
וזה לא רק הם, בימים מסוימים אני מרגישה שאני לא רוצה לקום מהמיטה מרוב תשישות. וזה מוזר כי יש לי המון זמן פנוי (שאני לא מנצלת כי מה לעשות, אני עצלנית ואדישה וחסרת כל רגש של מחויבות למשהו) ואני עדיין אומרת לא לכל דבר ששואלים אותי.
תגידו, זו מן תקופה כזאת של גיל ההתבגרות? כי אם כן אני ממש אשמח להיות בת עשרים כבר.
אני אוגרת בתוכי כל כך הרבה דברים שאני לא מעזה לספר לחברים שלי ולעזאזל עם זה (וסליחה על השפה, רק עכשיו התחלתי לדבר ככה, אני מניחה שזה קשור גם)! אני רוצה לצרוח ולבכות אבל לא. פשוט לא. אני לא מסוגלת. רק כשאני מדברת עם אנשים אני מצליחה לגרום לזה לקרות ואני פשוט לא מדברת עם אנשים. וגם אם כן, אני לא בדיוק אקפוץ מהתרגשות אם אני אבכה מול אחד (חוץ מאותה אחת שציינתי כבר קודם).
כבר מזמן שמתי לב שאני אדם שפשוט לא מקשיבים לו. אני יכולה לדבר במשך שעות וגם כשאני אסיים אף אחד לא ישים לב שבכלל אמרתי משהו.
אני גם חסרת חוש הומור. כן, אני מודעת לכך. אבל יש לי הומור משלי, שלא מבינים כי המחשבות שלי שונות לגמרי משל אחרים בגילי. למה לא נולדתי לפני עשר שנים? אני בטוחה שהייתי יכולה להסתדר הרבה יותר טוב אז.
בקיצור, סליחה על החפירה ועל העובדה שעברתי בין פניות במשך המה-שזה-לא-יהיה שכתבתי פה. הייתי צריכה מקום להוציא את זה בו.
אני כן, ובטח האינטרנט הדפוק שלי יתנתק ברגע שאלחץ על פרסום, אז אני מעתיקה את כל זה עכשיו כי אני בחיים לא אמצא בעצמי את הכוחות לכתוב משהו כזה שוב…


תגובות (6)

דיימ כל כך אני! ממש התחברתי אחותי! מהמם!

14/04/2017 01:46

    תודה :)

    14/04/2017 19:08

פומהההה. התגעגעתי.
נראה שכל חברי האחווה נעלמו כבר…

אולי היא לא ראתה אותך או משהו והתנועה הפתאומית הזאת, שהתיישבת לידה, הבהילו אותה.

אמרת בעצמך שאת מתנתקת אז לבודד את עצמך לפעמים זה בסדר, רק שימי לב שאת מוצאת גם זמן להישאר בקרבת האנשים שכן אכפת להם ממך.

לגבי הדברים שאת אוגרת, ולא מספרת – אני מבין. אם את מחליטה לשמור את הדברים האלה, זה בסדר. גם לא בטוח שאם תספרי אותם, הבן שתספרי לו יבין.

נסי לשמוע מוזיקה או לראות סדרות. שניהם מעבירים את הזמן, ומוזיקה – מוזיקה תמיד עוזרת. ושירים טובים יכולים לעזור לך להוציא את מה שאת אוגרת, גם בלי לספר אותם.
וסדרות – כמעט בכל סדרה אפשר למצוא דמות אהובה שאפשר להזדהות איתה… ההזדהות הזאת די מנחמת.

אבל כן כדאי לך לנסות לדבר עם מישהו –
נסי מישהו מהמשפחה הקרובה. אבא/אמא/אח/אחות או מישהו אחר שאת מרגישה בנוח לספר לו.

מקווה שעזרתי כי אני לא ממש מרגיש שעשיתי את זה.ומקווה שתרגישי טוב יותר.

נחמד לראות מישהו מהאחווה.

14/04/2017 09:42

    בלאאאק. גם אני התגעגתי.
    מה שהזמן עושה. גם אתה נעלמת…
    הקטע עם זאת שנבהלה ממני זה סיפור אמתי וממש מעצבן שקרה לי. זו לא היתה רק פעם אחת, היא פשוט פחדה ממני ואין לי מושג למה.
    כן עזרת, אני עושה את רוב הדברים שהצעת גם בלי שום קשר, אבל תודה בכל מקרה :)
    היי, אני יודעת שיש שעברו לווטפאד. אני שם ופה במקביל.

    14/04/2017 19:12

אני לא נעלמתי.
חזרתי

19/04/2017 21:12

זה באמת קטע של גיל ההתבגרות.
כל האנשים הלא-סטנדרטיים חווים את זה, נראה לי. אולי זה משהו שכולם צריכים לעבור לפני שהם מוצאים את המקום אליו הם שייכים, את האנשים שדומים להם ואת הדברים שהם חשים תשוקה לגביהם.
הייתי ממשיכה לדבר, אבל המקלדת שלי דפוקה ולקח לי חצי שעה לכתוב את מה שכבר יש פה.

ו… עכשיו גם שמתי לב שהגבתי חודש אחרי שהעלית את זה. מקווה שעדיין רלוונטי.

18/05/2017 01:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך